Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahin trauma , jonka olet lapsellesi mielestäsi aiheuttanut?

Vierailija
11.05.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajaksi jääminen

jääkiekkopeleihin vieminen

K18-pelien ostaminen

K15-ohjelmien katsomisen salliminen

huutaminen

silloin tällöin olusen, viinin nauttiminen vaikka kakru kotona

Vierailija
2/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että teimme toisen lapsen. Esikoinen ei varmaan ikinä täysin toivu siitä.

Toisen lapsen kohdalla pahin trauma tulee varmaan siitä, että mun on hirveän vaikea kestää hänen tulista luonnettaan. Mä olen jo jotenkin niin turtunut siihen, että pienempi on aina kiukkuamassa ja tahtomassa ja karjumassa, että pitää oikein tsempata itseään että edes joskus käy katsomassa että mikä sitä taas kiukuttaa. Tommoselle herkälle ja herkästi pettyvälle lapselle kun ois vähintään yhtä tärkeää että sitä lohdutetaan, kuin sellaiselle jota ei pienet vastoinkäymiset hetkauta. Mut joskus on vaan paukut loppu ja ajattelen, että antaa huutaa, eipähän toi rikki mene kun ei mitään todellista hätää ole kuitenkaan.

Vierailija
4/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos äiti ja isi eroaa, se on sinun (siis lapsen) syytä

Vierailija
5/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi ei suostu nukkumaan enää yksin, vaikka on 9v.

Jouduin katomaan useita kertoja yön aikana toisen lapsen kanssa ambulassilla sairaalaan.

Vierailija
6/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä h*******ä lapselle.

Vierailija
7/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sitä jo ennen lapsia. Olen varma, että lapset tulevat aikuisina muistelemaan kauhulla sitä, kun "äiti saattoi tosta vaan muuttua hyväntuulisesta kiukkupääksi". Huudan lapsille myös liian usein, toisaalta pyydän aina anteeksi jälkeenpäin.

Vierailija
8/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanoin tekeväni itselleni jotain. Lapseni kuullen.

Vierailija
9/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sitä jo ennen lapsia. Olen varma, että lapset tulevat aikuisina muistelemaan kauhulla sitä, kun "äiti saattoi tosta vaan muuttua hyväntuulisesta kiukkupääksi". Huudan lapsille myös liian usein, toisaalta pyydän aina anteeksi jälkeenpäin.

mielenmuutoksiin? Jos ne ovat kovin rajuja ailahteluja niin lapsi rupeaa pelkäämään sinua ja myöhemmin aina sitä, että kohta tapahtuu jotain kamalaa, kehittyy pessimmistiksi ja neurootikoksi. T. yksi jolla tuollainen isä. Anteeksipyyntö ei auta, jos se käytös kuitenkin jatkuu, lapsi tietää, että jonkun ajan päästä se kuitenkin räjähtää taas.