Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Tessa?

Vierailija
28.04.2012 |

Tekis mieli antaa tyttärellemme nimeksi Tessa. On jokseekin harvinainen nimi vissiin. Yhdellä sen olen kuullut olevan. Mitähän toisia nimiä siihen nimeen sopisi. Lapsemme on ensimmäinen...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa niinkuin vessa.. ihan mitään sanomaton ja tylsä.. mutta mielummin tämä kuin Jeccica!!

Vierailija
2/61 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu mut kerron sen että mun nimi on Tessa ja se on aina ollut huono :D siitä on aina keksitty muuntelut tussi ja tissi.. Miettikää siis sitä kun teidän lapsia huudellaan noilla nimillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tessa tussu anna nussu

Vierailija
4/61 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa..tunnen vain koiria nimeltä Tessa :D

Vierailija
5/61 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa on pinkki tiikeri, joka seikkailee Bambun (panda), Villen (apinan) ja Klaran (kilpikonna) kanssa. Muualla en ole nimeen törmännyt.

Vierailija
6/61 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa on oikein kiva nimi! Mun esikoisesta olisi tullut Tessa, ellemme olisi miehen kanssa törmänneet Nessa-nimeen.. Mies on sukujuuriltaan irlantilainen, ja Nessa on vanha irlantilainen nimi, joten päädyimme sitten siihen :)

Vierailija
7/61 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Itse olen Tessa Emilia ja tunne kaksi muuta Tessaa joiden toiset nimet ovat Emilia.Tessa Emilia kuulostaa iha hyvältä mutta sopii siihe vaikka Tessa Julia tai iha mikä vain.

Vierailija
8/61 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi. Kaikista saa väännöksiä pahalla tahdolla.

Vierailija
9/61 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaveriani sanottiin Tessaksi. Hän oli oikeasti Teresa. Tai oikeastaan tuo Teresakin oli hänen toinen nimensä, sitä ekaa ei käytetty. Tämä Tessa on jo päälle 45-vuotias, siis Teresa.

Nimi on mielestäni hyvin lempinimimäinen.

Vierailija
10/61 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä lässylässyn koiran nimi. Tulee mieleen lastenfilmi "Tessu ja Topi".

Vierailija
11/61 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Tessa ja tykkään nimestäni. Joillekin tulee mieleen koira, onpa moni koira  ja jyrsijä saanut nimensä minun nimeni innoittamana. Eli otan asian niin että eläimille annetaan nimeni koska se on niin ihana nimi. Pienenä olin Tessa-vessa, tissi ja tussukin välillä. Mutta otin ne huumorilla. Kun joku ihmisvilinässä kysyy "missä on vessa?" Niin mun pää kääntyy :D Olen jo melkein 40 joten silloin kun olin pieni olin todellakin ainoa ihmis-Tessa. On kiva kun ulkomaalaisille ei tarvitse selitellä nimeään ja suomalaisetkin sen osaa sanoa. Vaikka hassultahan se kuulostaa kun monet sanoo "Täsa". Se mitä kullekin tulee mistäkin nimestä mieleen johtuu ainoastaan hänen omista kokemuksista sen nimen suhteen. Keskustelin äitini kanssa nimestä Ville, minulle tulee pieni vilkas poika mieleen, äidilleni vanha parrakas ukko :D

Vierailija
12/61 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän tuon nimen aina ja ikuisesti "Blondi tuli taloon" -sarjaan, jossa perheen pojan tyttöystävä oli Tessa.

Vierailija
13/61 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yhdistän nimen koiraan. Teresa-nimestä pidän ja Tessa sopii lempinimeksi. Tosin, jos kovin tykkäät, niin mikäs siinä. Myös Helmi-nimen yhdistän vahvasti koiriin mikä muuttunee, kun tutustun johonkin sadoista Helmi-nimisistä.

Vierailija
14/61 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 16:01"]Moi!

Itse olen Tessa Emilia ja tunne kaksi muuta Tessaa joiden toiset nimet ovat Emilia.Tessa Emilia kuulostaa iha hyvältä mutta sopii siihe vaikka Tessa Julia tai iha mikä vain.
[/quote]. Hah, mä olen Tessa Julia. :p

Vierailija
15/61 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tuntenut 2 Tessaa, koiria molemmat.

Vierailija
16/61 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

= vessa. Mut jos sille tulee koirasisko, ehdotan nimeä Rita. Varsinkin jos on ajokoiranarttu.

Vierailija
17/61 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Tessa. pidän nimestäni ja Tessa on nimistäni oikeastaan ainoa josta pidän. :)

Aiemmin mainittu Nessakin on kiva nimi :)

Vierailija
18/61 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nimi on Tessa :D Älkääkä haukkuko mun nimee!! :D

Vierailija
19/61 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseksi mieleen tulee koira.. Stella on kanssa kiva =)

Vierailija
20/61 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen strippari tai wt-amis.