Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos sukunimesi olisi tyyliä Virolainen ja naisit Hämäläisen, ottaisitko käyttöön yhdysnimen?
19.05.2012 |
G:n tynkää.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos yhdistelmä olisi riittävän kamala. Siis vaikkapa Perkka-Jortikka, Loimu-Lohi tai esimerkin Virolainen-Savolainen.
Harmi myös, että yhdysnimeä ei saa ottaa, jos menee samannimisen kanssa naimisiin. Siis vaikka Virtanen-Virtanen olisi tosi cool. :)
Alue: Aihe vapaa
Ottaisin kaksiosaisen vain jos se kuulostaisi hyvältä ja luontevalta. Muuten pitäisin oman nimeni kuten olen tähän astikin pitänyt.