Vanhempien lapsilleen antamat nimet, mikä hel*etti näitä ihmisiä vaivaaa!!?
Olen sellaisessa vauvaryhmässä jossa on tietyn ikäisten lasten vanhempia. No, nyt on lapset siinä iässä että annetaan niille nimiä... Oikeasti se kirjo on aivan mahdoton, ja ne nimet on sellaisia että en ymmärrä mistä niitä nimiä on keksitty. Oikein keksimällä keksityn kuuloisia. En valitettavasti niitä täällä voi julkaista kun pelkään että niitä äitejä täälläkin pyörii..
Mä en kestä!!! Kun sitten pitäis aina jokaisen kohdalla kehuskella että voi voi kun on ihana nimi ja oikeasti vain miettii että miten se lapsi tuosta nimestä kärsii...
Nyt joku kohta tähänkin ähkäisee että no millanen se ap:n lapsen nimi on. No ei ainakaan mikään Lumia Carolina Meri-Irinja Jemiliina Matilda Virtanen :D :D
Kommentit (105)
Miedän pojan nimeksi tuli Börje Göran Stig-Peter ja se rupesi heti homoksi mentyään kouluun. Nykyään sen poikakaverina toimii Pålle Anders. Tosi ihanaa!
häntä sellaisella nimellä johon liittyy negatiivisia mielleyhtymiä esim. myrsky, kuura, pyry, loska, moska, paska - halutaan leimata lapsi jotta hän ei vaan koskaan unohtaisi että henkilöönsä liitetään negatiivisuutta, vanhempien ja kaikkien jotka hänet tapaavat... julmaa mielestäni...
on aika harvinainen nimi, 65 annettu samana vuonna.
en kyllä miellä nimeä mitenkään harvinaiseksi jos sitä on annettu 65 yhtenä vuonna...
on vähän, koska suosituimpia nimiä on satoja tai tuhansia.
Mietis miten monta lasta vuosittain syntyy! Ja katos kuinka monta emmaa vs meidän 64 kaimaa.
olen kärsinyt todella yleisestä nimestäni. Etunimi on yleinen ja sukunimi on yleinen. Siksi omat lapseni ovat saaneet harvinaiset nimet, vaikka sukunimemme onkin tuiki tavallinen.
Oli oikeasti super ärsyttävää kun saman nimisiä ihmisiä oli joka koulussa, joka urheilukisoissa ja ihan kaikkialla. Jopa ihan saman nimisiä kokonaan (etu+sukunimi) Päätin jo lapsena, että minun lapseni saa nimen jota ei jokaisella vastaantulevalla ole.
Anna jotain esimerkkejä!