Salkkareiden Aaro ja Eero -kuvio: miten veljekset kuolivat vai ovatko vielä elossa?
Typerä kysymys monille salkkari-faneille. Mutta mikä on tuo Aaro/Eero -kuvio? Ovatko molemmat kaksoisveljistä jo kuolleet ja jos, niin miten ja missä vaiheessa?
Kommentit (36)
Mä en kohta kato enää Salkkareita jos Aaro tulee taas perseilemään. Nähty jo! Mitäs sille Annille kävi, en muista kuollaksenikaan.....?
Miten Miia kuoli
Oliko se se joka hyppäs kalliolta kivikkoon
Vierailija kirjoitti:
Mä en kohta kato enää Salkkareita jos Aaro tulee taas perseilemään. Nähty jo! Mitäs sille Annille kävi, en muista kuollaksenikaan.....?
Heh kuollaksenikaan
Eikös se Sönkkö ole hengissä ? Vai saiko sekin Ismon pesäpallomailasta ?
Siis tohon aaroeero kuvioon loppu mun salkkareitten kattelu. Alko mennä niin huuhaaks. Enkä oo sen jälkeen seurannu.
Vierailija kirjoitti:
Miten Miia kuoli
Oliko se se joka hyppäs kalliolta kivikkoon
Miia kuoli syöpään. Annika (Paulan ja Lassen tytär) kuoli hypättyään pää edellä veteen (kivikkoon).
ei ei ei se oli niin että Aaro kidnappasi Eeron ja sen jälkeen Aaro esitti eeroa ja oli lauran kanssa häissä sen jälkeen jenni tulee oikean Eeron kanssa häihin ja sitten Paula tiputtaa Aaron parvekkeelta, mutta Anni oli hakenut Aaron lumihangesta ja varasti sairaalasta sängyn ja hoitaa Aaron ja Eero on kuollut sairaalassa kentaurin räjähdyksen jälkeen
Sehän tuli takasi se aaro ja vei severin pois
Aaro joutui vankilaa ,eli eiköhän palaile taas joskus takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aaro joutui vankilaa ,eli eiköhän palaile taas joskus takaisin.
Eikö se aaro karannu poliisilta siellä jossai ryteikössä ja anni jäi vaan kiinni?
Muistan kun aaro vielä sano severille "shhh" ja loikki pois maijasta. En sitten kyllä muista tapahtuiko tämän jälkeen vielä jotain, saatiinko kiinni?
Muistan vain kun toi juttu jäi vähän kesken, eli aaro voi vielä palata!
Aaro putosi parvekkeelta ja hän laitettiin ruumispussiin, koska hänen luultiin kuolleen. Vuonna 2012 kuitenkin paljastui, että Aaron ja Eeron äiti, Anni Vatanen oli pelastanut Aaron salaa jossain vaiheessa ja hoitanut hänet kuntoon, koska Aaro oli oikeasti vain puolikuollut pudotessaan parvekkeelta. Eero kuoli vuonna 2009. Eero ja Paula rakastuivat ja lopulta Paula tuli raskaaksi. Eero kuitenkin sairastui viimeisinä elinpäivinään skitsofreniaan, jonka seurauksena hän näki harhoja Aarosta ja lukitsi viimeisillään raskaana olevan Paulan arkkuun "turvaan" Aarolta. Pari päivää myöhemmin Eero kuoli sairaalassa Kentauri-kahvilan räjähdyksen aiheuttamiin vammoihin. Paula löydettiin arkusta ja siinä samalla syntyi lapsi, joka nykypäivänä tunnetaan salkkareissa nimellä Severi Sievinen.
Pari kuukautta ennen Sievisten onnettomuutta täällä Suretaan aaron kuolemaa ja kun onnettomuuden jälkeen Aaro pelasti severin ja edelleen se oli sellainen psykopaatti
Eikös siitä Eerosta tullut lopussa Aaro, ennenkuin Eero kuoli?
Eikös Eerosta tullut Aaro ennen kuin kuoli joskus vuonna 2009
Mä odotan jo Aaron paluuta. Toivottavasti tulee pahisten yhteenotto eli Aki vs. Aaro