Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako hakijaa sinun työhösi oli?

Vierailija
26.04.2012 |

Kun sait paikan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin aikaisemmin kysellyt firmasta töitä.

Vierailija
2/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennätys on ollut vastauskirjeessä että oli 250 hakijaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 palkattiin.

Lastenvaateliikkeeseen.

Vierailija
4/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli sata haki tätä paikkaa, olen tutkijana järjestöpuolella. Tulipa hyvä mieli, kun mietin, miten onnekas olin saadessani tämän työn :)

Vierailija
5/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa jopa minä.

Vierailija
6/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pääsi listalle 20 ja niistä on kutsuttu virkoihin järjestyksessä.

Vierailija
7/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi haastateltiin ja 3 kävi soveltuvuustesteissä.

Vierailija
8/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin. Samassa firmassa, mutta nykyisin ihan toisella osastolla ja erilainen työ.

Vierailija
9/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

määräaikainen pesti, hakijoita oli vain 38 ja minut valittiin. Tuosta se jatkuikin toisella ja kolmannella määräaikaisella sopimuksella ja seuraava olikin sitten toistaiseksi voimassa.

Yhteen hakemaani paikkaan oli tullut n. 150 hakemusta, mutta siinä en päässyt edes haastatteluun.

Vierailija
10/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes minä en hakenut kyseistä työtä. Minulle vaan soitettiin ja tarjottiin sitä. Silloisen pomon kanssa juttelin, ja hän suositteli ehdottomasti minua tarttumaan tilaisuuteen ja näin vältettiin yt neuvottelut. Olisin saanut kenkää joka tapauksessa.

Vierailija
11/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tuuri. Nyt jos työpaikkani olisi auki, hakemuksia voisi odottaa satoja..

Vierailija
12/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin vaan kyseiseen firmaan ja pyysin päästä harjoitteluun, kävin haastattelussa ja pääsin sinne. Harjoittelun jälkeen pyysivät töihin.

Vierailija
13/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi haastateltiin ja minä sain paikan.

Seuraavaan työhön oli n. sata hakijaa. Minä pääsin.

Vierailija
14/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukosta tulin valituksi. Enemmän olen ylpeä siitä että seuraavaan työhön hakiessani 105 joukosta pääsin haastatteluun, johon haastateltiin vain neljää. En lopulta halunnut paikkaa ja pelannut peliä loppuun, mutta kiva tietää että potentiaalia on. Ja olen edelleen yksi näistä kahdeksastatoista ja tyytyväinen päätökseeni.

Vierailija
15/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka kerta mut on kotoa haettu/soitettu töihin. Ja ihan normaali toistaiseksi voimassa oleva, täysiaikainen sopimus (päivätyö) on kyseessä ei mikään projektiluonteinen homma.

Vierailija
16/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ei ollut edes harkinnut uuden työntekijän ottamista. Menin opiskelujeni kautta harjoittelijaksi kyseiseen firmaan, ja harjoittelun loppuessa päättivät että eivät halua päästää minua menemään, ja palkkasivat vakkariksi.

Vierailija
17/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi otettiin

Vierailija
18/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä paikasta mut jos normaalit kuviot pitää paikkansa niin yleensä headhunterit kokoaa sellaiset 3-6 ehdokasta työnantajalle ja siitä lähdetään sitten hakemaan sopivaa.

Vierailija
19/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on ollut paljon hakijoita; onko tullut tarvetta osoittaa oma pätevyytenne nyt töissä ollessa jotenkin erityisesti? onko tullut työnantajan puolelta pettymystä? ylisuoritatteko?

Vierailija
20/46 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on ollut paljon hakijoita; onko tullut tarvetta osoittaa oma pätevyytenne nyt töissä ollessa jotenkin erityisesti? onko tullut työnantajan puolelta pettymystä? ylisuoritatteko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan