Montako hakijaa sinun työhösi oli?
Kommentit (46)
20 valittiin ja olin yksi heistä, lentoemännäksi.
Toinenkin haastateltava oli, mutta mun valittiin.
En tiedä edes montaako haastateltiin. :)
Mulle on räätälöity tämä paikka ja aika monta muutakin.
Lähetin cv:n yhdelle ihmiselle, joka kutsui seuraavaksi päiväksi haastatteluun ja sitä seuraavana päivänä mut palkattiin. Olivat vasta ehtineet ajatella, että tolle paikalle tarvittaisiin ihmistä kun mun cv pärähti samana päivänä sähköpostiin. :-)
Aivan kalastusmielessä ja osoittaakseni kiinnostusta laitoin paperit. Olinkin ainoa hakija ja sain huippupaikan pelkällä tutkinnolla ilman työkokemusta. Mikä onnenpotku!
Soittivat suoraan minulle ja kysyivät millaiset ehdot esitän:)
Mä luulin että näin käy vain elokuvissa, enkä ole itseäni kummoisenakaan työntekijänä pitänyt. Olen vain hoitanut annetut työt vastuuntuntoisesti ja suunnilleen aikataulussa.
soitin töitä ja haastattelussa kysyttiin, milloin voin aloittaa. ed viikolla oli palkattu 2 muuta jo aiemman hakemuksen perusteella.
Mutta taisin olla ainoa pätevä hakija. Harmittaa etten tiennyt tätä ja vaatinut heti kättelyssä enemmän palkkaa.
Toimia oli auki 3 joista yhteen hain, muita hakijoita ei ollut yhteenkään toimista.
sairaanhoitaja
kai joku 15, 3 pääsi haastatteluun. Työ oli lyhyt määräaikainen pätkä, mutta sopparia jatkettiin ja lopulta sain vakituisen paikan :) Jos työsuhde olisi heti ollut vakituinen, niin hakijoita olisi ollut varmaan joku 150, sen verran niitä yleensä on samantapaisiin paikkoihin ollut.
kahteen viimeisimpään työhön minua on pyydetty, tähän viimeisimpään jopa houkuteltu.
useampaa haettiin kerralla samalla ilmoituksella.
Olin tehnyt sijaisuuksia pitkään ja sitten paikkani vakinaistettiin. Kun jäin äitiyslomalle, tuli yli 20 hakemusta äitiysloman sijaiseksi ja myös kesätöihin on paikalleni aina parikymmentä tulijaa.
Tuntui kivalta.
Ei tullut paineita (joku kyseli tuossa ylempänä)
5 haastateltiin, muuta en tiedä. Edellinen työpaikka ei ollut edes auki millään tavalla, laitoin avoimen hakemuksen ja muutaman kuukauden päästä soitettiin haastatteluun ja sain töitä.
Aiemmin on ollut ainakin yksi, mutta siitä ei tullut pysyvää tekijää.
Psyk.sairaanhoitaja