Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haittaako jos ei ole harrastuksia?

Vierailija
26.04.2012 |

Onko tylsä sellainen ihminen jolla ei ole harrastuksia tai ei ole intohimoisesti kiinnostunut mistään aiheesta/tekemisestä erityisesti?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua (=>mies) ainakin häiritsee kun vaimolla ei ole mitään harrastusta. Hän on kotona lasten kanssa ja rutisee kun elämä on niin tylsää.

Jos hänellä olisi joku harrastus johon mennä parina iltana viikossa niin se varmasti piristäisi. Minä voisin olla mielelläni lasten kanssa sen aikaa.

Tässä on myös se puoli, että koska hänelläkään ei ole harrastuksia niin ei saisi olla minullakaan. Jos käyn tekemässä jotain omaa juttuani niin siitä tulee aina kritiikkiä. Aika harvoin tulee sen takia käytyä omissa jutuissa ja se harmittaa.

Vierailija
22/22 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua (=>mies) ainakin häiritsee kun vaimolla ei ole mitään harrastusta. Hän on kotona lasten kanssa ja rutisee kun elämä on niin tylsää.

Jos hänellä olisi joku harrastus johon mennä parina iltana viikossa niin se varmasti piristäisi. Minä voisin olla mielelläni lasten kanssa sen aikaa.

Tässä on myös se puoli, että koska hänelläkään ei ole harrastuksia niin ei saisi olla minullakaan. Jos käyn tekemässä jotain omaa juttuani niin siitä tulee aina kritiikkiä. Aika harvoin tulee sen takia käytyä omissa jutuissa ja se harmittaa.

minä en pidä ohjatusta toiminnasta. siksi vietän vähäisen vapaa-aikani omassa rauhassa... eksäni harrastusta en koskaan yrittänyt rajoittaa, enkä narissut siitä. sen sijaan eksäni joskus valitteli kun en ollut kiinnostunut samoista harrastuksista kuin hän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan