Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viettää kiva vappu yksin

Vierailija
30.04.2024 |

Voiko tämmöinen 25v Asperger-mies tunkea muiden seurueisiin mukaan pääkaupunkiseudulla

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
2/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Simaa ja nakkeja. Muutama ilmapallo.

Uutisia hakusanalla Vappu

https://vappu.veksi.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran pari käynyt tuolla vappujuhlissa keskustassa + baareissa, enkä suosittele kenellekään. Jengi on liian kännissä (mitä lämpimämpi, se enemmän) ja liian kovaäänisiä ja riehakkaita. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta ei vaan jaksa noita kekkereitä. Käyn kävelemässä ja vappupäivänä voin lähteä rauhalliselle piknikille, mutta ei enää aaton huutokännijuhlia, kiitos.

Tee itsellesi pikku piknik ja syö joko yksin tai toisten kanssa vappupäivänä ulkona.

Vierailija
4/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan vaan. Eihän siellä mitkään pergerit erotu muiden humalaisten seassa. Kaikilla niitä erilaisia pergereitä on. 😂

Kunhan ei juhli niin kuin 54v kansanedustaja jonka pitäisi olla esimerkillinen kansaa edustava.

Vierailija
5/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekaan vaan. Eihän siellä mitkään pergerit erotu muiden humalaisten seassa. Kaikilla niitä erilaisia pergereitä on. 😂

Kunhan ei juhli niin kuin 54v kansanedustaja jonka pitäisi olla esimerkillinen kansaa edustava.

Ei tarvitse olla mikään pyhimys. Vornanen edustaa nimenomaan kännääviä luvallisten aseiden omistajia eduskunnassa.

Vierailija
6/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin serpentiiniä ja ilmapalloja, hieno kattaus ja hyvää ruokaa. Ulkoilua värikkäissä ja iloisissa vaatteissa. Shoppailua (kun muut ovat marsseja katsomassa) ja ikkunapesua (on sitten kesäksi nekin jo pesty). Siinäpä se yksineläjän vappu.

Vierailija
7/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnon pohjat jo kotona, niin lähtee turhat estot ja ujous. Sitten vain lähimpään iloiseen kuppilaan, vaikka karaokeen, ja sinne vaan muitten sekaan sekoilemaan 🥳🍾🎈🎉

Vierailija
8/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kerran pari käynyt tuolla vappujuhlissa keskustassa + baareissa, enkä suosittele kenellekään. Jengi on liian kännissä (mitä lämpimämpi, se enemmän) ja liian kovaäänisiä ja riehakkaita. Itselläni ei ole diagnoosia, mutta ei vaan jaksa noita kekkereitä. Käyn kävelemässä ja vappupäivänä voin lähteä rauhalliselle piknikille, mutta ei enää aaton huutokännijuhlia, kiitos.

Tee itsellesi pikku piknik ja syö joko yksin tai toisten kanssa vappupäivänä ulkona.

Kyllä nuorena pitää vielä elää riehakkaissa juhlissa ja ehtii sitä sitten vanhana nauttia rauhallisemmista juhlistakin ihan tarpeeksi. Kyllä olin ennemmin nuorena noissa riehakkaissa juhlissa kun en olisi ollut ollenkaan, eikä vanhana niitä enää jaksaisi mutta on sitten vanhana mitä muistella. 😁 Eikä tunnu että olisi jotain jäänyt kokematta.

En olisi löytänyt nykyistä puolisoonikaan jos en olisi käynyt ravintoloissa juhlimassa.

Vierailija
9/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä asioita mitkä sinusta on kivoja. 😘

Vierailija
10/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on biletys juhla ja suomessa ei yksinäisiä hyväksytä seuraan. Vieraaseen pöytään ei huudella. Eli yksinäisenä ei näistä juhlista mitenkään saa iloa, kannattaa vaan ihan arkisesti elellä. Yksinäisen ilot on erilaisia kuin yhteiskuntaan hyväksyttyjen. Pieniä iloja.

Vierailija
11/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä kunnon pohjat jo kotona, niin lähtee turhat estot ja ujous. Sitten vain lähimpään iloiseen kuppilaan, vaikka karaokeen, ja sinne vaan muitten sekaan sekoilemaan 🥳🍾🎈🎉

Näin olen itse tehnyt jo vuosia. Kotona aloitelen ja sitten baariin tanssimaan tai karaokea laulamaan. Aina olen yksin liikkeellä ja hyvällä fiiliksellä 🕺

M37

Vierailija
12/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei juo?

Vierailija
13/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontopolulle, kun on näin hyvä keli! Viihtyy vaikka yksinäänkin. Ja herkkueväät mukaan.

Vierailija
14/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vappu: Tiistaina 21.00 asti töitä, keskiviikkona laitan vaikka takapihaa, torstaina töihin.

Vierailija
15/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen itse tehnyt jo vuosia. Kotona aloitelen ja sitten baariin tanssimaan tai karaokea laulamaan. Aina olen yksin liikkeellä ja hyvällä fiiliksellä 🕺

M37

Minä olin jo 14-vuotiaana yksin liikkeellä. En kuitenkaan juonut tuossa iässä. Kunhan katselin vappuhulinointia. Muutama vuosi myöhemmin liityin kavereiden seuraan ja totesin miten mukavaa se vapun viettäminen yksin olikaan. Aikuisiällä löytyi enemmän oman henkisiä ihmisiä. 

Vierailija
16/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot galjaa ja otat itseltäsi suikkiin.

Vierailija
17/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontopolkua pitkin lammen tai järven rantaan, kahvit mukaan termarissa. 

Kaunis sää, linnut laulavat ja sinivuokot kukkivat. 

Ei tulisi mieleenkään lähteä pyörimään känniläisten sekaan kaupungille. 

Vierailija
18/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla viettämättäkin.  En minä ainakaan vietä koska ei kiinnosta.

Vierailija
19/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle paras tapa viettää on yksin. En viihdy muiden ihmisten seurassa. Kotona saunon ,syön hyvin ,katon leffoja ja pelailen videopelejä. Tulee taas täydellinen vappu :)

Vierailija
20/29 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku.

Nukkuminen on terveellistä.

Ikkunat ja parveke auki.

Raikas ilma.

Juot vettä sen 1.5 - 3 litraa/vrk oman harkinnan ja kulutuksen mukaan. 

Jos askeleita tulee max 10 päivässä tuo 1.5 litraa vettä riittää vallan mainiosti.

Nukut ilkosillasi ja jos vielä sää olisi lämmintä tai vähälumista, nuku ilman peittoa.

Ilmakylpy on käsite.

Nuku läpi vapun.

Muut möyhkää, riekuu.

Puhelin äänettömälle ja nukkumaan.