Miksi mua jotenkin nolottaa nähdä suomalaisia näyttelijöitä ulkomaisissa elokuvissa tai sarjoissa?
Esimerkkinä nyt vaikka Vikings kera Franzen ja Pääkkönen.
Ei heidän suorituksensa nyt poskettoman huonokaan ollut, mutta silti nolottaa.
Kommentit (26)
Sama kun näkee suomalaisen turistin ulkomailla. Junttius erottuu.
Olisiko suomalaista vaatimattomuutta. Itsestään ei pidä tehdä numeroa.
Mistä vitusta SINUN mielen voi kukaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Myös sinun kohdallasi
Olisi helpompaa, jos jokainen vain nolostumista omasta puolestaan.
Jasper Pääkkönen varsinkin. Ainut hyvä rooli oli kalsarimallina ja siitäkin tuli oikeusjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vitusta SINUN mielen voi kukaan tietää.
sulla ei ole anatomia oikein hallussa, otappa selevää mikä se v*ttu oinein on!
Sinne mielit, mutta mieli ei kyllä siellä ole!
Ap, ongelma on juuri sinun korvien välissä.
Miksei voi olla ylpeä kun suomalaiset menestyy?
Samuli oli nolo Mission Impossiblessa ja siihen jäikin Hollywood roolit.
Suomalaiset eivät osaa näytellä samalla tyylillä kuin länsimaissa on tapana. Ei siinä mitään häpeämistä ole. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu näyttää kylmältä kalalta tilanteessa kuin tilanteessa, ja sitähän me opetellaan jo pikkulapsesta asti pitkälti tiedostamatta. Jos ihminen kasvaa Suomessa, hän oppii peittämään tunteenilmaisunsa niin kasvoiltaan kuin äänestäänkin eikä siitä enää aikuisiällä opi pois. Siksi suomalaiset näyttelijät ovat kaikki kummia pökkelöitä kv-tuotannoissa. Eivätkä osaa englantia tai ruotsiakaan luontevasti puhua, mikä myöskään ei ole häpeä, vaan erityisominaisuus.
Hannun ja Kertun suomalaisnäyttelijä Pihla Viitala esitteli suomalaisuuden parhaita puolia.
Minulla tunne on pikemminkin se että elokuvan tunnelma lässähtää, kun fiktion keskelle ilmestyy joku Me Naiset -kansinaama.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli sama fiilis Krista Kososesta Backroomsissa. En tiedä miksi vaikka eihän siinä mitään vikaa ollut.
Kyllä. Norjalainen pääosanesittäjä oli erittäin hyvä ja luonteva. En olisi hetkeäkään voinut kuvitella Kososta päärooliin.
Luulin olevani ainoa, jolla on vaivautunut olo suomalaisnäyttelijöiden vuoksi. Odotan kuitenkin mielenkiinnolla Mel Gibsonin ohjaamaa elokuvaa, jossa on suomalainen miesnäyttelijä. En muista nimeä, taisivat olla Italiassa kuvaamassa kun keväällä luin elokuvan edistymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin olevani ainoa, jolla on vaivautunut olo suomalaisnäyttelijöiden vuoksi. Odotan kuitenkin mielenkiinnolla Mel Gibsonin ohjaamaa elokuvaa, jossa on suomalainen miesnäyttelijä. En muista nimeä, taisivat olla Italiassa kuvaamassa kun keväällä luin elokuvan edistymisestä.
Tästä tulee mieleen Simon Amstellin " I'm not saying he was wooden, but a certain Mr. Jesus Christ was nailed to him."
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et tietenkään ole se juntti vaikka suomalainen oletkin, eikö vain? Aina ne muut ;)
Mulla tuli sama fiilis Krista Kososesta Backroomsissa. En tiedä miksi vaikka eihän siinä mitään vikaa ollut.