Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön pihatalkoot. ARGH.

Vierailija
24.04.2012 |

Mua niiin rasittaa joka syksy ja kevät noi #¤%#%:n pihatalkoot. Olen sosiaalinen ihminen, mutta ne mua ahdista niin maan perusteellisesti. Etenkin kun on naapurissa näitä Arno Kasveja joilla on kauheen tarkka näkemys asioista.

Pitää kai muuttaa kerrostaloon pihatalkoita pakoon :D

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliselle kiinteistönhuoltofirmalle.

Me tehdään kaikki lumityöt ja muut itse, säästetään pitkä penni.

Vierailija
42/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on pihaton kerrostalo :)

Teillä taitaa olla huoltoyhtiö, joka hoitaa teidän tontin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliselle kiinteistönhuoltofirmalle.

Me tehdään kaikki lumityöt ja muut itse, säästetään pitkä penni.

Vaikka palstan periaatteiden mukaan teillekin pitää kai olla kateellisia.

Vierailija
44/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliselle kiinteistönhuoltofirmalle. Me tehdään kaikki lumityöt ja muut itse, säästetään pitkä penni.

luo lumet oman ovensa edestä ja sama syksyllä, jos tulee lehtiä. Ei ole lehtipuita joten oikeastaan haravoitavaa ei ole.

Vierailija
45/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on huoltoyhtiö joka lanaa talvisin lumet etu- ja takaovien edestä mutta siinä se sitten onkin se meidän talon osuus takapihan asvaltista. Ei ole viheralueita joita hoitaa :)

Vierailija
46/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuoliselle kiinteistönhuoltofirmalle. Me tehdään kaikki lumityöt ja muut itse, säästetään pitkä penni.

luo lumet oman ovensa edestä ja sama syksyllä, jos tulee lehtiä. Ei ole lehtipuita joten oikeastaan haravoitavaa ei ole.

Vierailija
47/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on huoltoyhtiö joka lanaa talvisin lumet etu- ja takaovien edestä mutta siinä se sitten onkin se meidän talon osuus takapihan asvaltista. Ei ole viheralueita joita hoitaa :)

viheralueelle.

Vierailija
48/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niiin rasittaa joka syksy ja kevät noi #¤%#%:n pihatalkoot. Olen sosiaalinen ihminen, mutta ne mua ahdista niin maan perusteellisesti. Etenkin kun on naapurissa näitä Arno Kasveja joilla on kauheen tarkka näkemys asioista. Pitää kai muuttaa kerrostaloon pihatalkoita pakoon :D

anna rahaa käteen ja maksa näin itseäsi ulos tuosta? Vai luuletko että joku ulkopuolinen kävisi ilmaiseksi tekemässä pihatyöt?

Talkoissa on aina kyse vapaaehtoisuudesta, ne osallistuu jotka ehtii ja viitsii.

Itse osallistun joskus ja joskun en osallistu.

Vierailija
49/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinainen taloyhtiö (kerrostalo) kun lähes kaikki osallistuvat talkoisiin ainakin jollakin tavalla. Ja joo, se yksi Arno Kasvi löytyy mutta kaikki antaa suosiolla hänen hääriä kasvien parissa =)

Talkoissa on kivaa, tosin tämän kerrostalon ihmiset istuvat muutenkin ulkona kaiket illat yhdessä. Ja minä olen se Aarno kasvi, jolle jätetään kaikki suunnittelu-ja muotoiluhommat. Teen pihahommia ihan mielelläni muutenkin kuin talkoissa, viihtyisä piha on kiva.

Vierailija
50/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tässä nykyisessä yhtiössä, meillä on aivan mahtava yhteisö. Periaatteessa hommaa ei edes kovin paljoa ole, jotain haravointia, korjailuja ja pensaitten leikkuuta, lannoitusta jne. Meillä on taloyhtiössä rentoa sakkia, kukaan ei nipota eikä ketään talkoisiin pakoteta. Tulee ketä tulee..

Lopuksi paistetaan porukalla makkaraa ja aikuiset saattaa nauttia pari oluttakin..hui. Lapset pörrää mukana leikkimässä ja innokkaimmat saa auttaa taitojensa mukaan hommissa.

Viimeksi olin kyllä kevättalkoissa aivan hirrrrveessä kohmelossa työpaikan virkistyspäivän jäljiltä, että keskityin lähinnä makkaroiden kääntelyyn ja loiventavan oluen nauttimiseen.. Hyi minä. :D

Vierailija
51/52 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina ennen äitienpäivää.

Osallistuttiin joskus, mutta useinkaan ei. Koska sinä lauantaina kävimme anopilla, joka asuu kauempana. Helvetti sitä vihaisten katseiden määrää, minkä saimme osaksemme, kun pihan läpi kuljimme autolle. Arvaattekin varmaan, että mikä pulputus ja supatus alkoi, kun automme lähti pihasta.

Onneksi nyt asumme omakotitalossa, saan tehdä pihatöitä just silloin kun mulle sopii.

Vierailija
52/52 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut osallistumisintoa minulla kerrostalossa. Eräänä vuonna järjestettiin tuttuun tapaan "talkoot". Pahimmat suupaltit istuivat grillin luona jauhamassa paskaa ja meidän perhe hoiti suuren osan töistä yksin. Oli tulossa pimeä ja työt olisi pitänyt saada valmiiksi. Vaan eipä se paskanjauhajia kiinnostanut, kaljan ja makkaran kiskominen tuntui olevan pääosassa typerien juorojen jauhamisen lisäksi.

Eipä siis todellakaan kiinosta pistää tuon jälkeen tikkua ristiin talkoiden muodossa. Jäi aika paska maku suuhun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän