Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko oli mustien, isojen Partylite kissojen hinta alunperin?
18.03.2012 |
Ostin kissan kirpparilta ja miehen mielestä 12 euroa tuikkukatista on liikaa... :D
Kommentit (2)
myyty satsissa missä iso ja pieni kissa, ja olisko muistaakseni jotain 60-70 euroa maksanut, ei tosiaan mitään halpoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jostain lukasin, että uuden hinta noin 35e, joten ei ollut kallis. Party Liten tuotteet on muutenkin hintavia, joten kirpparillakaan niitä harvoin myydään muutamalla eurolla :)