Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Tuliko tuossa edellisessä päivityksessä jotain muuta uutta kuin mehiläiset + hunajatuotteet?
Pitää ladata uusi versio wifi- tilassa, eli langattomassa yhteydeasä, koska tiedosto on niin suuri. Muuten ei jaksa ladata.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 15:11"]
Tuliko tuossa edellisessä päivityksessä jotain muuta uutta kuin mehiläiset + hunajatuotteet?
[/quote]
Sinne kaupungin puolelle tuli uusi myymälä.
Kannattaa käydä haydayn virallisella foorumilla, siellä on aina listattuna uusimman päivityksen ominaisuudet.
Onko kukaan katsonut aikaa kauanko menee mehiläisiltä hunajakennon tekoon? Tuntuu turhauttavalta kun pitää olla kaksi kennoa ennenkuin saa tehdä hunajaa purkkiin.
Kiitos vaan, nyt munkin piti ladata moinen Hay day kun sitä niin kovasti kehutaan :D
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:53"]
miten saan lisää rahaa ?
mee töihin
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:52"]
Liian pitkä ketju. Millaisia hintoja te pidätte tuotteilla kojussa?
[/quote]
Tuotteista saa kyllä ihan maksimihinnan. Ehkä jotain yleisempiä on tarjolla niin paljon, että hintaa voi vähän alentaa maksimista.
Tasolla 61 huomioita viimeisestä päivityksestä.
Timantteja tulee tuhka tiheään arkuista maalla ja vedestä (kylän puolella).
Se meden keruu ei vaan toimi, hurjan hidasta. Kaksi tuntia päivityksestä, jossa tuli ampiaiset puut ja sydeemit, tuli laiva, johon piti kerätä 12 hunajapopparia! Kukapa ehti?
Sitten muutaman tunnin päästä seurattavalle tuli laiva, johon piti tyrkätä hunajakakkuja 12 kpl jne.
KIITOS. Lisämehiläisiä tuli, mutta perkeleen hitaita hekin siihen tuotannon tarpeeseen. Mä olen se joka täyttää laivan ENNENKUIN tulee laituriin, että siitä vaan laitan varastosta täyteen. Satunnaisesti jätän laarin tai pari seuraajille täytettäväksi tunnin ajaksi. JOs kukaan ei ole ehtinyt, niin ohhoh.
Siksi tuo mesi/hunajahitaus ärsyttää. Hilloissakaan en pärjäis ilman Tomppaa.
MISSÄ OVAT KIRVEET?????
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:52"]
Liian pitkä ketju. Millaisia hintoja te pidätte tuotteilla kojussa?
[/quote]
Kaikki mitä omasta maasta nousee ns. ilmaiseksi, laitan kaksikymppiä edullisemmin ja päivitän pöytää usein. Enkä laita nykyään edes lehteen, vaan seuraajat ostaa. Plärään lehteä runsaasti ja sieltä löytyy upeita tyyppejä jolta osta esim. 10 maakirjaa kolikolla. Ne sitten myyntiin täysillä ainakin puolet, riippuu muista tontti tarpeista. jne.
Mulla on seuraajia tällä hetkellä 22, joista 15 aktiivisia päivittäin. Etten vieläkään tarvitse sitä chattihässäkkää.
tasolta 56
ps. aina tykkään, kun lehdestä tulee selkeesti suomalainen farmi eteen!
Onko muiden eläimillä uudet asusteet? Miksi moinen? :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:37"]
[/quote]
On! Ihmettelin samaa. Oisko Halloween -asut? :D
halloween. En tykkää, kun haluan viettää muutenkin rauhallista vainajien muistopäivää, en mitään remujuhlaa USA:n kaupalliseen tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:37"]
[/quote]
On! Ihmettelin samaa. Oisko Halloween -asut? :D
[/quote]
Tätä vähän arvelinkin :D
Tuo sumukin on hieno :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:21"]
Tasolla 61 huomioita viimeisestä päivityksestä.
MISSÄ OVAT KIRVEET?????
[/quote]
Hyvä kysymys. Mesipensaat alkaa kuolemaan pikkuhiljaa ja kirveitä tarvittaisiin paljon lisää. Entäs sitten kun mehiläispesässä on 4 tähteä, silloin mesipensaita kuolee useita päivässä.
Liity naapurustoon, LOKIN PIKKU PUTKA.
Naapurusto etsii aktiivisia aikuisia pelaajia. Kaikki on tervetulleita!!! Naapurusto löytyy nimimerkillä LOKIN PIKKU PUTKA. Meitä on nyt 4 pelaajaa ja toivottavasti pian lisää :)
Höh, ei mulla vaan mitään Halloween-asuja näy :(
Taas huolto...