Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
441/1370 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää tulevan päivitys kun ei pääse kirjautumaan sisälle. 

Vierailija
442/1370 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei "toimi" aiemmin ostetut mesipensaat nyt päivityksen jälkeen :( Mettä olisi vielä, mutta mehiläiset könöttävät vain pesässään ja vaativat lisää mettä. Kokeilin ostaa uuden pensaan ja se kelpasi. Mutta aiempiin pensaisiin eivät koske. Onko muilla sama ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1370 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään uudestakin pensaasta keräsivät mettä vain puolet :/

Vierailija
444/1370 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa mulla eilen yöllä lähemmäs 30 timanttia ja nyt aamulla enää 3 jäljellä. Eli timantteja yön aikana mystisesti kadonnut. Wtf?

Vierailija
445/1370 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitä kylää laajentaa. Alussa kojuissa todella surkeat hinnat eli kaikki pitäisi korottaa mikä on aika urakka ja vaatii tosi paljon laajennustavaroita.

Vierailija
446/1370 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kylä on jarmillinen, kun siellä malsetaan huonosti ja laajennukset maksavat muutenkin harvinaisia aineita.

Vierailija
447/1370 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tasolla voi alkaa kasvattaa puuvillaa ja miten se tapahtuu? Olen nyt tasolla 30

Vierailija
448/1370 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensin halunnut ostaa aaseja, kun pidin rumina, mutta 13-vuotias tytttäreni auttoi näkemään ne suloisina ja olen aikeissa ostaa kaikki aasit. Yksi vasta mahdollista hankkia.
Mustan hevosen pään nykinä häiritsee. Smokkikissa on hirmu söpö. Olen tasolla 49. Ei mulla muuta.

Vierailija
449/1370 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla yhtä aika kahdessa naapurustossa ?

Vierailija
450/1370 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä peli mutta selviä vaikeuttamis ohjelmointeja on tehty, laivatilaukset: mitä ikinä tarviitkaan laivaasi, et löydä sitä usein lehdestä... vilja maissi villa kyllä löytyy mutta siihen se sitten jääkin.. esim. Muffinien ja kakkujen esiintyminen lehdessä, siitä sen huomaa että niitä ei sulle näytetä koska tarvitset niitä laivaasi... vähintäänkin niiden näyttäminen henkilölle joka kutakin tuotetta tarvitsee, on rajoitettu.. näin monena päivänä piirakoita myynnissä, laivani tarvitsi muutaman.. ohhoh ei ollutkaan yhtään piirakkaa myynnissä seuraavan 16h sisällä...eikä ole ainoa todiste siitä että lehdessä ei näy ne kaikki mitä kulloinkin itse tarvitset.. selväähän se on, peli olisi liian helppo muutoin.

Vierailija
451/1370 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:07"]

Sinänsä hyvä peli mutta selviä vaikeuttamis ohjelmointeja on tehty, laivatilaukset: mitä ikinä tarviitkaan laivaasi, et löydä sitä usein lehdestä... vilja maissi villa kyllä löytyy mutta siihen se sitten jääkin.. esim. Muffinien ja kakkujen esiintyminen lehdessä, siitä sen huomaa että niitä ei sulle näytetä koska tarvitset niitä laivaasi... vähintäänkin niiden näyttäminen henkilölle joka kutakin tuotetta tarvitsee, on rajoitettu.. näin monena päivänä piirakoita myynnissä, laivani tarvitsi muutaman.. ohhoh ei ollutkaan yhtään piirakkaa myynnissä seuraavan 16h sisällä...eikä ole ainoa todiste siitä että lehdessä ei näy ne kaikki mitä kulloinkin itse tarvitset.. selväähän se on, peli olisi liian helppo muutoin.

[/quote]

Tämän takia olen laajentanut latoa ja pidän kaikista tuotteista 6 kpl varmuusvaraston, tuottamalla ja lehdestä ostamalla kun näkyy.

En ole tuhlannut yhtään oikeaa rahaa peliin ja hyvin etenee. Tulis liian helppoa rahalla. :) nyt tasolla 54, oon pelannu puolisen vuotta enkä läheskään joka päivä. Kastikekone puuttuu ja pari kalapaikan laajennusta, muuten on kaikki mitä saan. Timantteja kertyy helposti ja Tom hakee minulle pelkästään kirveitä ja sahoja kun joudan palkkaamaan.

Vierailija
452/1370 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kun yhdessä naapurustossa.

Vierailija
453/1370 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkiikö muilla peli? Tänään ollut erityisen vaikeaa pelata kun koko ajan lennän pihalle :((

Vierailija
454/1370 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on tehty siten että jokaisella on jatkuva puute jostakin rakennus/laajennus tarvikkeesta. Itsellä on päivityksen jälkeen tullut neljä maakirjaa (oisko aikaa kulunu 2 viikkoa vai enempikin), mistään myynnistä niitä ei löydy. Olen tasolla 69 ja laajennuksia puuttuu edelleen kun ei maakirjoja saa mistään. Timanttien varmennus ei toimi tuotteiden kohdalla, jos puuttuu esim maitoa ja hipaiset vahingossa niin lähtee timantteja vaikka olikin tarkoitus lähteä "lypsylle". Timatteja en ole ostanut, enkä muutenkaan käyttänyt rahaa koko peliin. Monet tuttavani ovat jo vähän "kyllästyneet" kun aina on pula samoista tuotteista eikä löydy myynnistäkään. Naapurustoa kannattaa vaihtaa jos on sellaisessa missä on paljon lopettaneita eikä aktiivisia pelaajia. Itse vaihdoin kun ei ollut enää 30 pelaasta kuin neljä-viisi aktiivista eikä johtaja halunnut poistaa pelaajia että uusia olisi mahtunut. Ihan kiva ajanviete mutta muuttuu kylläkin hieman tylsäksi mitä ylemmäs etenet.

Vierailija
455/1370 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Lämpeneekö teillä puhelin kun pelaa Hay Daytä? Minulla lämpenee Samsung Galaxy S3 jo 10 minuutissa tosi lämpimäksi. 

Vierailija
456/1370 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä ongelmia kun yrititte asentaa sitä sieltä peli kaupasta sanoiko se silloin ei yhteyttä/ei saada ladattua? Jos sanoi ja teillä ei ole talossa tai lähistöllä wifi-yhteyttä niin se kysyy ladataanko wifi-yhteyden kautta niin silloin pitää jättää se ruutu tyhjäksi (se on automaattisesti rastitettu), koska silloin se ei voi ladat sen wifi-yhteyden kautta. Ja minulla on kanssa yksi kysymys. Kun latasin hay dayn jonka jälkeen meidän tabletti meni korjaukseen (tai oikeastaan se vauhdettiin uuteen) (kun tuli takuun piikkiin menevä vika) ja jouduin poistamaan hay dayn ja sitä ennen yhdistin sen facebookkiin ja nyt haluaisin ladata sen takaisin niin saanko jotenkin jatkettua siitä mihin jäin ( olin meinaan 17 lvl ) ja mitä hyötyä siitä facebookkiin yhdistämisestä on? ( jos sitä ei saa jatkettua siitä mihin jäi )

Vierailija
457/1370 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tasolla 72, enkä ole laittanut senttiäkään oikeata rahaa peliin kiinni. Pelaan samsungin notebookilla, vain kotona.

Alkuun en tykännyt ollenkaan siitä mehiläishässäkästä. Jätti hirveesti roskapensaita ja kirveitä, ei löytynyt kirveelläkään.. ;) Sitten tajusin, ettei kolmen ampiaispesän puu tarvitse kuin 2-3 mesipensasta. Niitä en sitten uuteen vaihda ennen kirveitä.

Noin kolmen päivän välein tulee tarpeeksi timantteja Tomiin. mainoksista, työkalupakeista tai kylän vedessä seilaavasta aarrearkusta, tai kalakirjasta.. tietenkin tavoitetehtävistä ja huoltokatkoista.

Itsellä leipomossa, kakku ja piirakka uunissa kuusi linjaa auki, kahdeksen meijerissä ja sokerissa, muissa kojeissa 3-4. 750 varastotilaa ja viljoissa. Mä pärjään kivasti omillani ja pystyn auttamaan hyvin aktiivisesti seuraajiani.

En käytä naapurustoa ollenkaan, vaan onnistunut löytämään hyviä tyyppejä, joita seuraan ja seuraavat. Apu toimii loistavasti. Esim parhaillaan toinen laiva peräjälkeen, jossa hummeria jahummerituotteita, en niissä yksin pärjää, eikä tarviikaan.

Lehteä lähinnä plärään laivapisteiden toivossa, kivasti niitäkin puolessa vuodessa kertynyt 37 000 jotain...

Mulla on koko ajan kaikkea tehtyä 4-12 tuotetta... Jos lehdestä löytyy paikka johon tarvitaan 3 suklaakakkua ja mulla on niitä 6 varastossa. En auta. Säästän itselle tai "omille" tyypeille. Jos 9 varastossa, niin autan.

Mä ostan paljon täyteekin hintaan ja myyn omilleni huokealla. Jos varastoja pitää tyhjentää, niin sitten täydet hinnat ja ilmoituslehteen, kaikki viedään käsistä. Btw, iisit viljat irtoo 10 kolikolla muukalaisillekin.

Mulla on nyt rahavarannot pysynyt pitkään n. 600 000 kolikon kieppeillä. Että voin ostaa kaikkea kivaa huoletta.

Mä sisustan farmiani ennemmän metsäiseksi, enkä käytä timantteja koristeisiin. Tein torin tuotantolaitoksista, istmapaikkoja joen varrelle. Ja tontut työskentelemään kaivokseen, jonka edessä on sattunnaisten kuolleiden puskien ja puiden paikka.. kaivos on nääs myrkyttänyt maan. ;) siellä roihuaa ikuinen tuli ahjojen ja nuotioiden pätsissä.

Nyt puoli vuotta Haydayn parissa ja mamma viihtyy hyvin!

Laiva saapuukin ihan just, että ehdin säätää nurkat kuntoon.

Vierailija
458/1370 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tievarsikojuun laitetaan myyntiin muuta kuin viljavaraston kamaa? Aukeaako tämä mahdollisuus vasta jollain tietyllä tasolla?

Vierailija
459/1370 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä Haydayta pelaa, mutta Payday 2 Pleikkari kolmosella kyllä pelaan. Muita?

Vierailija
460/1370 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:26"]

Miten tievarsikojuun laitetaan myyntiin muuta kuin viljavaraston kamaa? Aukeaako tämä mahdollisuus vasta jollain tietyllä tasolla?

[/quote]

Äh, löysinkin itse vastauksen. Siinähän on täppi molemmille vaihtoehdoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi