Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
421/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi löytää tai saada sieniä?? Oon etsinyt niitä mutta en van löydä. Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. 42 l. Ollaan. :-)

Vierailija
422/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelissä ei ole sieniä...? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Kun pääsee 42 levelille esim. Greg saapuu tontillesi ja haluaa sieniä tai olen nähnyt kun jotkut myyneet niitä mutta itse en ole vielä voinut ostaa kun en ole sillä levelillä. Mietin viljelläänkö niitä tai löytyykö metsistä. Kalapaikassa näkyy pelin omia koristeita punaisia kärpäs sieniä mutta vihertäviä sienen näköisiä ei löydy.

Vierailija
424/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt sieniä ja olen tasolla 71.

Vierailija lähtee kun menet sen kohdalle, painat vieraan haluamien tuotteiden vieressä olevia kahta nuolta ja vedät ilmestyvän junan kuvan vierailijan päälle.

Vierailija
425/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitä luulet sieniksi taitaa olla kahvipapuja. Näemmä joku muukin sekoittanut. T: edellinen

Vierailija
426/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei nyt mun täytyykin pyytää anteeksi ne sienet näytti sieniltä mun mielestä mutta ne olikin KAHVIPAPUJA :-D :-D eihän ne edes näytä pavuilta mutta tuo sieni idea olisi hyvä kun niitäkin viljellään oikeastikin. Tuossa olisi Haydayn tuottajille idea seuraavaksi.

Vierailija
427/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne halloweenasut oli vaan muutaman tunnin kai

Vierailija
428/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween-asut laitettiin vahingossa väärään aikaan, ovat tulossa kyllä.

Vierailija
429/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:53"]

miten saan lisää rahaa ?

[/quote]

Mä sain aivan järjettömästi lisää rahaa kun palkkasin tomin viideksi päiväksi. Ostin aina timanttisormuksia täyden setin ja pistin kaikki myyntiin, siitä tuli monta tonnia voittoa per setti.

Vierailija
430/1370 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä olevan kovinkaan suosittu se toinen täällä mainostettu naapurusto..

jos haluaa paljon kävijöitä kojulleen, kantsii olla samaan aikaan laivatilaukseen apupyyntö tai puiden/pensaiden virkistyspyyntö päällä, ja tietty mainos jotta näkyy lehdessä ilmoitus. Monet katsoo lehdestä vaan ne apupyynnöt ja parhaat tarjoukset.

kavereina kantsii olla farmeja joissa usein paljon myynnissä ja korkeammalla tasolla pelaavia. Myös vehnää halvalla, laajennustarvikkeita tai meijerituotteita usein myyvä kaveri on kätevä apu.

Vierailija
431/1370 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon!! :) En ollut huomannutkaan, että siellä on toinen välilehti!

Vierailija
432/1370 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaa kasvatetaan pellossa, niinkuin muitakin "viljoja". Kasvatus alkaa kun yltää tietylle tasolle (en muista mikä taso), puuvilla on toisella välilehdellä.

Vierailija
433/1370 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2014 klo 15:57"]

Onko mun pakko tosiaan luoda joku vale-Facebooktunnus että pääsen mukaan naapurustoihn? Nyt mulla olis mahdollisuus alkaa myydä siinä tienvarsikojussa mutta sitäkään ei saa auki ilman kaveria :/

[/quote]

Rupea seuraamaan jotain farmia, tällöin farmi on siinä kaverilistalla, korkeintaan viittä farmia pystyy seuraamaan. 

Vierailija
434/1370 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 966:lle, tein niin.

Mutta APUA, olen tasolla 19 enkä ole saanut laajennettua latoa vielä kertaakaan! Olen ihan ahdingossa tän kanssa. Rajoittaa älyttömästi tuotteiden valmistusta kun ei sinne mahdu kunnolla raaka-aineita eikä lopputuotteita. Tilaa vievät myös laajennustarvikkeet joita on pakko pitää varastossa jos vaikka joskus pääsisi laajentamaankin...

Ladon laajennuksesta puuttuu yksi lauta, ja voi luoja että olen hakenut sitä! Olen availlut miljoonia arkkuja, harrastanut himoviljelyä (aina tulee pultteja), selaillut sata ja yksi myyntikojua, katsonut trailereita, pyöräyttänyt onnenpyörää... Mun bisnes pysyy melko pienenä tän pienen ladon aiheuttaman rajoitteen takia ja siksi en saa sitä laiturin korjaukseen tarvittavaa rahaa kasaan. Aina kun muutama tonni kertyy työllä ja tuskalla niin sitten pitääkin ostaa joku uusi tuotantokone tai lisää eläimiä.

Vierailija
435/1370 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee uus päivitys!! Mehiläisvahaa ja kynttilöitä!

Vierailija
436/1370 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan tuo uusi päivitys tulee..

Vierailija
437/1370 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:55"]Jee uus päivitys!! Mehiläisvahaa ja kynttilöitä!
[/quote]

ei mulla vaan oo tullu tollasta päivitystä..

Vierailija
438/1370 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tulossa lähipäivinä. Mä en jotenkin jaksa innostua yhtään kun tila tuntuu muutenkin loppuvan kesken ja taas pitäisi umpata uusi laite jonnekin.

Vierailija
439/1370 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot niihin nopeesti kuihtuviin mesipensaisiin. Kirveitähän ei tunnu löytyvän millään, sahoja taas tulee joka paikasta. Nytkin 30 sahaa varastossa ja myin vasta 10. Farmi alkaa peittymään kuihtuneista mesipensaista, eikä vain mulla..

Toivottavasti lähipäivien päivitys tuo parannuksen asiaan.

Vierailija
440/1370 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä parin päivän välein ollut kirvestarjous ja tompalta voisi pyytää niitä, jos vaan varaa käyttää. Tuppaa vaan timantit olemaan vähissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi