Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Miksi mehuja ja kalaa/kalatuotteita on niin vähän tai harvoin myynnissä? Itellä ei ole vielä venettä (olen tasolla 33) eikä mehupuristinta, mutta laivatilauksia olen laittanut menemään tiuhaan. Nyt myyntiseinällä odottavat tilaukset vaatii joka ikinen omenamehua tai metalliharkkoja (ei ole kaivoskaan auki vielä!), joten seinältäkään ei tule tule tilauksia täytettyä. En viitsisi ostaa oikealla rahalla virtuaalikolikoita. Entä miten se naapuruston chat toimii? Voiko siellä pyytää niitä mehuja ja kalaruokia myyntiin lisää?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:14"]
Miksi mehuja ja kalaa/kalatuotteita on niin vähän tai harvoin myynnissä? Itellä ei ole vielä venettä (olen tasolla 33) eikä mehupuristinta, mutta laivatilauksia olen laittanut menemään tiuhaan. Nyt myyntiseinällä odottavat tilaukset vaatii joka ikinen omenamehua tai metalliharkkoja (ei ole kaivoskaan auki vielä!), joten seinältäkään ei tule tule tilauksia täytettyä. En viitsisi ostaa oikealla rahalla virtuaalikolikoita. Entä miten se naapuruston chat toimii? Voiko siellä pyytää niitä mehuja ja kalaruokia myyntiin lisää?
[/quote]
Naapuruston chat on siinä sivupalkissa, vedä se auki. Toki jos on hiljainen naapurusto niin ei siellä mitään keskustelua ole. Mä olen hyvin aktiivisessa naapurustossa jossa ostetaan ja myydään ja autetaan vilkkaasti. Toki suosittelen kyllä pian avaamaan kalastusalueen ja hommaamaan mehupuristimen, niitä kun tarvitsee paljon.
Ja vaihda ne autotilaukset jos et saa niitä lähetettyä.
Ne vaikeat myyntiseinän ilmoitukset voi heittää roskiin, uusi tilaus tulee puolen tunnin päästä seinälle. Samaten laivan voi laittaa tyhjänä menemään, jos tilaus on liian vaikea.
Kun olet tarpeeksi iso tasoinen niin sinulle aukiaa timantti kaivos
Hih, en tajunnut että autotilaukset voi vaihtaa! Kiitos vinkeistä! Olen jo kaksi kertaa vaihtanut naapurustoa kun mitään ei todellakaan tapahdu niissä. Huomasin kyllä sen naapuruston sivupalkin jonka saa vedettyä auki , mutta hiljaista on....
Hei te 30-40- tasolla pelaavat, onko teillä vaihdellut tuo laivatilausten laatikkomäärä? Mulla on ollut tähän asti 9 laatikkoa / laiva mutta eilen tuli yhtäkkiä sitten yhdessä tilauksessa 12 laatikkoa laivaan. Sitten palasi taas tuohon 9 laatikkoon? Olen tasolla 36.
Olen tasolla 66 ja laivatilauslaatikoiden määrä vaihtelee 9 ja 12 välillä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:09"]
Hih, en tajunnut että autotilaukset voi vaihtaa! Kiitos vinkeistä! Olen jo kaksi kertaa vaihtanut naapurustoa kun mitään ei todellakaan tapahdu niissä. Huomasin kyllä sen naapuruston sivupalkin jonka saa vedettyä auki , mutta hiljaista on....
[/quote]
No entä se av-mammat naapurusto? Olen odottanut pääseväni tasolle 29, jotta pääsen av-mammat naapurustoon!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:53"]
Olen tasolla 66 ja laivatilauslaatikoiden määrä vaihtelee 9 ja 12 välillä.
[/quote]
Ok, kiitos tiedosta. Tuli ihan puskista tuo eka kerta kun olikin 12 laatikkoa kun olin jo varautunut niin hyvin 9:ään. :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:09"]
[/quote]
No entä se av-mammat naapurusto? Olen odottanut pääseväni tasolle 29, jotta pääsen av-mammat naapurustoon!
[/quote]
Taitaapi olla täynnä se naapurusto. Oli ainakin kun viimeksi katsoin. :)
Mä kerään laajennuksia aina yksi kerrallaan, ettei ne naulat,kartat vie tilaa siunnattomasti varastosta. Muut myyn surutta pari kymppiä halvemmalla.
Tällä hetkellä päätin, että loput tontit itan auki ja sitten vasta laajennan varastoa lisää.
Tasolla 59, varastoa ja siiloa 650 ja hienosti riittää.
Miten voi tehdä porkkanajauhoa?????????????????????
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 13:50"]
Huoltotoimenpiteitä..
[/quote]
Sehän tietää timantteja!
onko rämemajava vielä siinä listassa?
On tämäkin ketju kun ei muuta vinkkiä osata antaa kuin että "ei toimi" !!
mehiläiset metka lisä. Mitähän seuraavaksi?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 14:46"]On tämäkin ketju kun ei muuta vinkkiä osata antaa kuin että "ei toimi" !!
mehiläiset metka lisä. Mitähän seuraavaksi?
[/quote]
no eipä sitä vinkkiä kauheesti sultakaan tuu..
kesäaika meni ohi