Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Ei älä itse perusta naapurustoa. Poista se tai eroa siitä tms. Sä et voi liittyä mammoihin jos olet jo jossain eli siinä itse tekemässäsi. Poistu siitä.
Ei älä itse perusta naapurustoa. Poista se tai eroa siitä tms. Sä et voi liittyä mammoihin jos olet jo jossain eli siinä itse tekemässäsi. Poistu siitä.
Asetuksissa pitäis olla vaihda farmin nimeä tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:29"]
Kuka erosi av-mammoista? :( Ette kai potkinut mua pellolle? on vähän ongelmia pelin toimimisen kanssa mutta en halua poistua:)))
T. Rämis
[/quote]
Ei sua ole potkittu ulos. Mutta oon jo kaivannut.
Saksamamma
Kiitos, nyt löytyi vika. Eli syy olin siinä että olin itse perustanut naapuruton. Mikä olisi hyvä ryhmä liittyä? Missä ryhmässä juttu luistaa ja autetaan toisia?
Kiitos Saksamamma :)))) Toivottavasti saan luurin pian kuntoon!
Sinä kyselijä, av-mammojen ryhmä on kaikista paras ja siellä saa aina apua :)
T. Rämis
Av-mammat näyttää olevan täynnä.30 farmia jo siellä.
Mikä se av-mammojen toka naapurusto oli? Niitähän on kaksi
Te jotka olette liittäneet pelinne facebookiin, tuleeko teillä usein ilmoituksia hay day pelistä facebookiin ja onko mahdollista salata ettei kaverit näe sitä että pelaa kyseistä peliä? :D
Totta, koko ajan saa miettiä mitä myy ja mistä löytäisi puuttuvia laajennustarvikkeita! Hankalaa mutta kuitenkin niin hauskaa. Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon kylän taloja on mahdollista laajentaa?!
Eläimet ei voi kuolla :) t. Tason 31 pelaaja
Nyt on aivan kamalia uutisia :( Mun puhelin on tökkinyt jo aika kauan ja peli ei ole käynnistynyt tai on käynnistynyt mutta sammunut heti, ja nettikin on ollut hidas jne. Nyt mieheni sanoi "korjaavansa" puhelimeni ja kappas, hän tyhjensi siitä ihan kaiken pois! Siis ihan kaiken, myös Haydayn!!!!!!!!
Laitoin sen äkkiä takaisin puhelimeeni mutta nyt kun aloitan pelaamisen, olen tasolla yksi! EIHÄN TÄMÄ KÄY!!!! :(
Yritin kirjautua Facebookkiin mutta ei auta, en pääse kuitenkaan tasolle 47 missä muistaakseni olin. Ei voi olla totta!!! :( Mä taidan joutua sanomaan hyvästit teille, rakkaat naapurit :(
Todella surullinen päivä. Oli ihanaa olla naapurinne. Voikaa hyvin!
T. Rämis :(((((((((
Voi Rämis olen niin pahoillani!!!!!!!!
ihan niinkun sulla ei ois muuta elämää ku hayday! virtuaali maatila !! XD
Mitä hittoa? Kaikki mun elukat on nakuna!! Mihin niitten hawaii-paidat ja aurinkolasit on hävinny??
Eroa eka siitä naapurustosta missä olet jo. Nikin voit vaihtaa kun painat pelissä ylänurkasss olevaa ratas pyörää. Siinä on farminnimi kohta. Kirjoita siihen joku mikä on sun mielestä kiva ja liittyy av-palstaan. Siellä on jo mm. Ap, lähiövalas, kakarat ostoskärryyn, ulkosuomalainen, rämemajava,....