Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
341/1370 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaa saa viljelemällä, tuli uusimmassa päivityksessä.

Vierailija
342/1370 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, saako haydaytä siirrettyä esim. tabletille että vois pelaa kahella laitteella? ja entä jos kännykkä menee rikki ja ei toimi niin menikö se farmii sitten siinä, vai voiko sen saman saada takasi uuteen kännykkään? Kiitos jos joku vastaa (:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1370 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no vähän tylsä sanomalehti teidän takia :/ pitäisi olla omat sanomalehdet kananmunien myyjille ja meille hillon myyjille ;) vituttaa ahneet paskiaiset kun ostaa multa kaiken ja itse myy niitä vitun munia

Vierailija
344/1370 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älä laita niitä ihania herkkujasi myyntiin niille ahneille paskiaisille

Vierailija
345/1370 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lato on täynnä niin täytyy tyhjentää :/ ja näytänpä samalla kaikille idiooteille että muutakin voi myydä kun niitä munia ;) ohhohh..!

Vierailija
346/1370 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millä tasolla olet. Oletko rakentanut esim. laivalaiturin? Jos laiva tulee laituriin, voit täyttää siinä olevat toiveet ja toimittaa tavarat. Saat tietysti rahaa, mutta saat myös muuta hyvää. Jotta voit toimittaa esim. violetin värisiä takkeja, sinulla pitää olla kutomakone sekä sopivaa kangasta riittävästi. Sitä varten sinun on kerätävä esim. puuvillaa ensin tai ostettava sitä. Kannattaa katsoa seuraavan laivan tarvitsema tilauslista ja aloittaa tarvikkeiden kerääminen jo hyvissä ajoin. Tämä on pitkäjänteistä puuhaa.
Itse olen 65-vuotias vaari ja olen ihan koukussa tähän peliin.

Vierailija
347/1370 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono peli

Vierailija
348/1370 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on av-mammojen naapurustossa tilaa yhdelle!!

Vierailija
349/1370 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 23:12"]

taas on av-mammojen naapurustossa tilaa yhdelle!!

[/quote]

Voi ei, mä olen vasta tasolla 21! Löysin tämän pelin vasta muutama päivä sitten ja ihan totaalikoukussa...

Vierailija
350/1370 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, piti kysyä tuosta laivajutusta! Mulla on nyt laituri työn alla ja aukeaa huomenna. Mites kun noita laivatilauksia alkaa toimittaa, pitääkö se tilaus saada aina ihan jokaista laatikkoa myöten täyteen? Mitä tapahtuu jos saa vain osan tavaroista?

-tuo tasolla 21 oleva uusi pelaaja

Vierailija
351/1370 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen boksiin voit pyytää apua. Mutta jos et täytä kaikkia tilauksia niin laiva lähtee pois kun aika (n.15h) kulunut. Laivan voi lähettää pois mikäli et ole täyttänyt yhtään tilausta. Itse en esim koskaan täytä laivoja joihin menee paljon juustoa tai sokeria jne..

Vierailija
352/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelissä on vasemmalla se naapurustotalo, jos klikkaat sitä niin näet missä naapurustossa olet, ketä siihen kuuluu ja voit erota siitä. siinä on myös hakukohta mihin voit kirjoittaa jonkun hakusanan, vaikka av-mammat, tampere, hevoset tms mihin liittyviä naapurustoja haluat etsiä. Hakuun voi kyllä laittaa vain kaksi kirjainta.

Chattiruutu on se pelin ihan vasemmassa reunassa oleva pikku nuoli tms < merkki. Siitä kun klikkaat kerran niin chattiruutu aukeaa ja voit kirjoittaa naapureillesi.

Vierailija
353/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun naapurustoon liitytään?

Vierailija
354/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan onnistu naapurustoon liittyminen / liittymishakemuksen lähettäminen? Olenko oikeesti näin tyhmä vai eikö minulla ole oikeuksia liittyä naapurustoihin? Olen liittänyt facen tähän mutta kukaan kavereistani ei pelaa tätä. Haluaisin liittyä johonkin mukavaan naapurustoon jossa pääsisin vaihtamaan ajatuksia pelistä jonkun/ joidenkin kanssa. Voisiko joku auttaa?

Vierailija
355/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nimeksesi av-nikki eli oikea nimi ei kelpaa. Joku pimpuli tai vela tms sitten etsit vailla av av-mammat ja paikat sitä että haluat liittyä. Jos tilaa on jo nikkimuistuttaa aaveetä niin sinut hyväksytään

Vierailija
356/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita naapuri talon hakuun av. Näet naapuruston av mammat. Paina sitä ja valitse liity. Kestää jonkin aikaa että sut hyväksytään eli kun ap on paikalla

Vierailija
357/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta tuo liity "nappi" on harmaana, eli ei aktiivinen. Siitä ei tapahdu mitään?

Vierailija
358/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten av nikki vaihdetaan ?

Vierailija
359/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin uuden naapuruston eri nikillä ja ei onnistu liittyminen vieläkään? Oikeesti voisiko joku auttaa?

Vierailija
360/1370 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa eka siitä naapurustosta missä olet jo. Nikin voit vaihtaa kun painat pelissä ylänurkasss olevaa ratas pyörää. Siinä on farminnimi kohta. Kirjoita siihen joku mikä on sun mielestä kiva ja liittyy av-palstaan. Siellä on jo mm. Ap, lähiövalas, kakarat ostoskärryyn, ulkosuomalainen, rämemajava,....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän