Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Taidan kohta lopettaa koko pelin, kun kaiken aikaa pitäisi jotain uutta valmistaa ja varata niille tilaakin jostain ja tietenkään niit laajennusvaatimuksia ei voi löysätä. Ja uudet jutut voisi tuoda tuonne ylemmille tasoille, jospa siellä olisi enemmän tekemisen puutetta ja tilaa vaikkapa uusille kaulahuiveille :)
Mitä voi nyt ompelukoneella valmistaa ja tuliko kangaspuille uutta tekemistä?
Mitä mysteeriverkoilla voi saada ja ylipänsä verkoilla sekä kauanko niitä valmistaa?
En pääse pelaamaan Prkl. Kaatuu koko ajan. Otin uuden päivityksen ja sen jälkeen oon päässy kerran sisään että ehdin nähdä eläinten kesäasut ja ostaa sen uuden koneen. Jouduin poistaa muita sovelluksia että uusi versio mahtui. Alkaa jo ärsyttämään nää!! Mites muilla, toimiiko?
Hei, mitä tykkäätte uudesta päivityksestä?
Onhan tää toiminut jo tuntikausia hyvin. Harmi että palvelimen huollon aikana laiva ehti lähteä ennen kuin sain viimeisen laatikon täytettyä...eli meni vähän niin kuin ne muutkin jo lastatut tuotteet ihan hukkaan.
Päivityksen jälkeen peliin on tullut taas monia uusia ominaisuuksia ja tuotteita. Puuvillaa pellolle jne.
772 Oletko jossain naapurustossa, voivatko naapurit ostaa kojustasi? Entä pystytkö painamaan kojutavaralle luo mainos nappia?
Paras uudistus oli ehdottomasti kylän mysteeriarkut :) olen jo ehtinyt harmittelemaan kun normiarkuista ei saanut kylään laajennustavaraa ollenkaan..nyt on tämäkin puoli kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:16"]
Taidan kohta lopettaa koko pelin, kun kaiken aikaa pitäisi jotain uutta valmistaa ja varata niille tilaakin jostain ja tietenkään niit laajennusvaatimuksia ei voi löysätä. Ja uudet jutut voisi tuoda tuonne ylemmille tasoille, jospa siellä olisi enemmän tekemisen puutetta ja tilaa vaikkapa uusille kaulahuiveille :)
Mitä voi nyt ompelukoneella valmistaa ja tuliko kangaspuille uutta tekemistä?
Mitä mysteeriverkoilla voi saada ja ylipänsä verkoilla sekä kauanko niitä valmistaa?
[/quote]
Ompelukoneesta en tiiä mutta kangaspuille tuli joku puuvillakangas.
Verkoilla menee about 2-3 tuntia valmistua mut vedessä niitten pitää olla vissiin 20 h.. ja niistä tulee kolme kalaa, mysteeriverkoista niitten lisäks mulle on ainaki tullu esim vieheitä, koristetynnyreitä, lappuja, lautoja..
Siis mitä noilla laivapisteillä tekee?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:34"]
Siis mitä noilla laivapisteillä tekee?
[/quote]
Ei kai niillä muuta virkaa ole kuin ne saavutukset(valkoinen talo), kun kerää tietyn määrän pisteitä saa palkkioksi timantteja ja kokemuspisteitä.
Mistä saa lihaa? Ja voiks eläimet kuolla?
Teippiä käytetään varastojen laajentamiseen
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 10:32"]voiko sitä nimeä vaihtaa? sitä maatilan nimeä? mistä näen mikä mun maatilan nimi on? pelkään että olen laittanut vahingossa jonkun nolon.
[/quote] Voi. Asetukset( vasen ylakulma)→ muuta farmin nimea
Noh, tiedän vähän yhtä ja toista, eli kysukää vaan
Ei mulla oo sielä kylässä mitään arkkuja :(
Kylän mysteeriarkut kelluu siellä meressä.
Mistä tota puuvillaa saa? :O lampaalta ei ainakaan. Kerran olen ostanut mut sen enempää ei oo ollu myynnissä
Ei toimi, lataa vain ja sanoo että palvelimeen ei saa yhteyttä. PLÄÄH!!!!
T. Rämis