Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ruma! Onko muita?

Vierailija
24.04.2012 |

Terve.

Mulla on luonnostaan maantienharmaat hiukset, sellaiset ohuet jotka vaan roikkuu. Onneksi on hiusvärit, ei nekään tosin ihmeisiin pysty. Pää on iso ja ruman mallinen. Silmät hailakat, mitään sanomattomat, ripset ohkaiset ja lyhyet. Kulmakarvoja ei oikein saa järkeviksi nyppimälläkään. Laajentuneet ihohuokoset, paljon mustapäitä, sellainen "samea" iho. Ruma perunanenä. Suuret korvat, jotka on "jotenkin oudossa paikkaa". Ohuet huulet, hampaat melko kellertävät eivätkä muutenkaan ihanteelliset. Koko naama on sellainen "taikinamainen".

Kroppa on miehekäs, pienirintainen, lättäpeppuinen, selluliittinen, lihava. Ei ylipainoinen, mutta ylimääräistä löytyy. Ei kovin selkeää vyötärö-lantio suhdetta. Karvoja kasvaa kainaloiden ja alapään lisäksi kaikissa muissakin paikoissa, kuten nännipihoissa ja rintojen välissä, reisissä ja alavatsassa (ja karva on tummaa ja tuuheaa). Sormet ovat mallia nakkia, ellei jopa makkara, lyhyet ja pönäkät. Jalat paksut ja lyhyet. Alapääkin on "väljä", kuulemma.

Voiko ihmisessä olla enempää vikoja? Kaiken tämän lisäksi olen epäsosiaalinen ja tyhmä. Ihan oikeasti. Kuka tällaisen huolii, EI KUKAAN. Olisiko parempi vaan laittaa itsensä narun jatkoksi saman tien...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26 v.:

lyhyet jalat, pitkä selkä.Vähän selluliittiä, treenaamaton ja jotenkin lyllerömäinen vartalo. Ratsastushousut. Laajat ihohuokoset, atooppista ihottumaa, jatkuvasti punoittavat nenänpielet, nenä muodoton. Silmät eriparia, toinen aavistuksen mulko. Kellertävä hammasluu. Iso soikeanmallinen kallo (pikkulapsena pelättiin vesipäätä). Minullakin on kaulassa selvästi näkyvät urat, mutta olen ihan tyytyväinen ( tunnetaan nimellä Afroditen kaulanauha ). En edes pidä itseäni kokonaisuudessaan rumana, enemmän keskivertona. Meikki ja tyylikkäät vaatteet piristävät aina.

Vierailija
42/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen ruma talla hetkella, en kuitenkaan joka paiva. Harva varmaan on aina ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis❤️❤️❤️❤️

Vierailija
44/45 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa kirjoitti: