Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen ruma! Onko muita?

Vierailija
24.04.2012 |

Terve.

Mulla on luonnostaan maantienharmaat hiukset, sellaiset ohuet jotka vaan roikkuu. Onneksi on hiusvärit, ei nekään tosin ihmeisiin pysty. Pää on iso ja ruman mallinen. Silmät hailakat, mitään sanomattomat, ripset ohkaiset ja lyhyet. Kulmakarvoja ei oikein saa järkeviksi nyppimälläkään. Laajentuneet ihohuokoset, paljon mustapäitä, sellainen "samea" iho. Ruma perunanenä. Suuret korvat, jotka on "jotenkin oudossa paikkaa". Ohuet huulet, hampaat melko kellertävät eivätkä muutenkaan ihanteelliset. Koko naama on sellainen "taikinamainen".

Kroppa on miehekäs, pienirintainen, lättäpeppuinen, selluliittinen, lihava. Ei ylipainoinen, mutta ylimääräistä löytyy. Ei kovin selkeää vyötärö-lantio suhdetta. Karvoja kasvaa kainaloiden ja alapään lisäksi kaikissa muissakin paikoissa, kuten nännipihoissa ja rintojen välissä, reisissä ja alavatsassa (ja karva on tummaa ja tuuheaa). Sormet ovat mallia nakkia, ellei jopa makkara, lyhyet ja pönäkät. Jalat paksut ja lyhyet. Alapääkin on "väljä", kuulemma.

Voiko ihmisessä olla enempää vikoja? Kaiken tämän lisäksi olen epäsosiaalinen ja tyhmä. Ihan oikeasti. Kuka tällaisen huolii, EI KUKAAN. Olisiko parempi vaan laittaa itsensä narun jatkoksi saman tien...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava, lyhyt, ruma.

Naama lihava, nenä peruna, punakka paksu iho, jossa mustapäitä vaikka hoitaisin kuinka hyvin, isot ihohuokoset, tummat silmänaluset, raskaat luomet, pyöreät pallosilmät, hiukset maantienharmaat ja ohuet, lasimaiset: tosi vaikeat laittaa. Olen persjalkaisin kaikista suomalaisista naisista!

Mutta silti löytänyt ihanan miehen, joka aidosti, ja ihanasti rakastaa minua ja lapsia. Meillä on onnellinen avioliitto. Mies uskollinen ja luotettava, romanttinen.

Vaikka ulkonäkö on ruma, minulla on suuri sydän. Olen kiltti, hellä, sisukas, ahkera, lämminsydäminen ja rakastava äiti, oikeudenmukainen, hyväntahtoinen, iloinen, seurallinen, sivistynyt. Mieheni rakastui persoonaani ja meillä on yhteiset kiinnostuksen aiheet, ja elämänarvot. Olemme toistemme parhaita kavereita ja sielunkumppaneita. Lapseni ovat hyvinvoivia, hyvinkäyttäytyviä, iloisia ja tasapainoisia. Perhe elämämme on rauhallista ja seesteistä, koko perhe tykkää ihan tavallisesta arjesta, vietämme kaikki vapaa-ajat yhdessä.

Olin pitkään iki-sinkku, ja pelkäsin että lapsirakkaana jään ilman perhettä tässä elämässä. Onneksi kävi toisin. Kymmenen sinkkuvuoden jälkeen tapasin mieheni, ja olemme nyt olleet kymmenen vuotta yhdessä. Rumuus ei ole mikään kuolemantuomio, tsemppiä teille kaikille, ja kyllä tekin miehen vielä löydätte jos minäkin löysin! Pitkässä avioliitossa sillä ulkonäöllä on aika vähän merkitystä, enemmän merkitsee tasavertainen asema parisuhteessa, luotettavuus, rehellisyys, toisen huomioonottaminen, ja yhteiset asiat jotka voi jakaa toisen kanssa jne.

Vierailija
22/45 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul on kaunis tytär, mut itte oon ruma. Eli...mitä teen kun kumminkin rakastan tytärtäni? Itte jään paitsioon täs ulkonäkökeskeises maailmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on mielentila mutta hyvät asiat alkaa olla jo aika lopuillaan.

Vierailija
24/45 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa te mitään rumia olette jos miehiä olette saaneet. Täällä OIKEASTI ruma 26-v nainen joka ei ole KOSKAAN saanut edes poikaystävää...

Vierailija
25/45 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma ja tykkään olla ruma. Nuorena asia tosin tuotti tuskaa, mutta nyt kun on ikää jo 40 enkä enää mitään puolisoakaan kaipaa kun olen niin erakoitunut, niin minusta on hauskaa kun ihmiset katsoo toisenkin keraan perään minut nähtyään. Näkevätpä kerrankin poikkeuksellisen ruman ihmisen! Hymyilenkin nykyään paljon ja sisäisesti vaan huvittaa kun ihmiset toisaalta katsovat hampaitani (isot, erittäin ulkonevat, täynnä synnynnäisiä kiillepuutoksia eli ruskeita läikkiä) mutta toisaalta  yrittävät teeskennellä että eivät toki tuijota ;)

Vierailija
26/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naaman iho aivan kuin pizza, pahentunut akne siis, pienet, typerän malliset silmät, naama yleensäkin täysin epäsymmetrinen, huulet etenkin rumat ja epäsymmetriset, leuka liian ulkoneva, hiukset ohuet ja elottomat sekä liukkaat ja vaikeesti laitettavast, poskissa sellasta läskiyttä ja pullataikinamaisuutta vaikka muuten hoikka olenkin, liian pienet rinnat, lättä perse ja persjalkainen olen, pitkät kädet ja selkä..... Isot korvat..Pieni lanbtio ja leveät hartiat. Vielä korvasairaus ja perinnöllinen huononäköisyys, olen sentään nuori mutta jo syntyessäni menetetty tapaus....Äiti on ihan nätin näköinen luonnollisena ja isä ok mutta mä perin kummankin huonoimmat puolet selkeesti! Elämä on epäreilua ja takuulla aion säästää kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin rahaa.

Vierailija
27/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollenkaan ruma, mutta tunnen itseni useinkin ihan kamalan näköiseksi. Mutta mitä tässä iän myötä olen huomannut, niin jos on siistit vaatteet, hyvä ryhti ja iloinen ilme, niin naamalla ja kropan mallilla ei oikeasti ole väliä. Paremmalta näyttää kuin sellainen kaunotar, jolla on nama rutussa ja ikävä asenne muita kohtaan...

Vierailija
28/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Mä olen ihan kaunis, mutta en löydä miestä millään. Olen yksinäinen ja surullinen ja varmaankin mussa on jotain vikaa. Mulla on pari kaveria, jotka varmaankin myös sun kriteereillä olisivat "rumia" ja heillä on mies ja lapsia ja onnellinen elämä ja hyvä itsetunto. Uskoisin, että tuo viimeksi mainittu on ollut se ratkaiseva tekijä.

Vierailija
29/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielestäni varsinaisesti ruma,mutta silti miehiä on riittänyt, kaiketi huonon itsetuntoni vuoksi. Suostun siis mihin vain ja olenkin kulunut kenkärätti henkisesti. Olen mielestäni kyklooppi vaikkakin kauniilla kasvoilla, mutta vartalo on tukevahko isoilla rinnoilla. Näen itseni ilmeisesti aivan eri lailla kuin miehet, joille olen jostain kumman syystä kaunis - tämä nyt pelkkää valetta: isot isohuokoset, iso nenä ja lisäksi olen oikeasti vanhakin, siis jo 32v.  Nuorena ja hoikkana tyttönä pyydettiin malliksikin tälläistä pätkää, taisi olla kirpeä vitsi lähinnä ja pila. Teistä jokainen on kauniimpi vaikka mallimittaista minua, ette vain itse näe sitä.

Vierailija
30/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilman meikkiä ihan tavallinen enkä ole mikään hoikkakaan. Mutta minä osaan meikata ja laittaa hiukseni. Käytän korkokenkiä ja kivoja vaatteita. Perääni katsotaan ja minä hymyilen takaisin.

Vierailija
31/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:01"]

Minä olen mielestäni varsinaisesti ruma,mutta silti miehiä on riittänyt, kaiketi huonon itsetuntoni vuoksi. Suostun siis mihin vain ja olenkin kulunut kenkärätti henkisesti. Olen mielestäni kyklooppi vaikkakin kauniilla kasvoilla, mutta vartalo on tukevahko isoilla rinnoilla. Näen itseni ilmeisesti aivan eri lailla kuin miehet, joille olen jostain kumman syystä kaunis - tämä nyt pelkkää valetta: isot isohuokoset, iso nenä ja lisäksi olen oikeasti vanhakin, siis jo 32v.  Nuorena ja hoikkana tyttönä pyydettiin malliksikin tälläistä pätkää, taisi olla kirpeä vitsi lähinnä ja pila. Teistä jokainen on kauniimpi vaikka mallimittaista minua, ette vain itse näe sitä.

[/quote]

Ei mallit välttämättä ole kauniita. Mieti vaikka Saimi Nousiaista (tai mikä sen nimi nykyään onkaan).

Vierailija
32/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2012 klo 14:40"]

Terve.

Mulla on luonnostaan maantienharmaat hiukset, sellaiset ohuet jotka vaan roikkuu. Onneksi on hiusvärit, ei nekään tosin ihmeisiin pysty. Pää on iso ja ruman mallinen. Silmät hailakat, mitään sanomattomat, ripset ohkaiset ja lyhyet. Kulmakarvoja ei oikein saa järkeviksi nyppimälläkään. Laajentuneet ihohuokoset, paljon mustapäitä, sellainen "samea" iho. Ruma perunanenä. Suuret korvat, jotka on "jotenkin oudossa paikkaa". Ohuet huulet, hampaat melko kellertävät eivätkä muutenkaan ihanteelliset. Koko naama on sellainen "taikinamainen".

Kroppa on miehekäs, pienirintainen, lättäpeppuinen, selluliittinen, lihava. Ei ylipainoinen, mutta ylimääräistä löytyy. Ei kovin selkeää vyötärö-lantio suhdetta. Karvoja kasvaa kainaloiden ja alapään lisäksi kaikissa muissakin paikoissa, kuten nännipihoissa ja rintojen välissä, reisissä ja alavatsassa (ja karva on tummaa ja tuuheaa). Sormet ovat mallia nakkia, ellei jopa makkara, lyhyet ja pönäkät. Jalat paksut ja lyhyet. Alapääkin on "väljä", kuulemma.

Voiko ihmisessä olla enempää vikoja? Kaiken tämän lisäksi olen epäsosiaalinen ja tyhmä. Ihan oikeasti. Kuka tällaisen huolii, EI KUKAAN. Olisiko parempi vaan laittaa itsensä narun jatkoksi saman tien...

[/quote]

No mutta, milloinkas minä olen tämän kirjoittanut? Tuollai minäkin ajattelin. Mutta mulla on vaan nyt hyvä mies ja kaksi lasta ja vaikka olen ruma, lyhyt, pömppövatsainen, pottunenäinen, pihtikinttuinen, ohuet hiuksen ja pääalella näkyy kaljuakin,  niin mies yhä vain tykkää. Tyhmä en ole, vaan aika keskinkertaisuus. 

Vierailija
33/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ainakin olet ja hyvä kirjoittaja. :D

Vierailija
34/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen suht kaunis ja mies komea, mut meiän parisuhde on ihan perseestä. Kemiat ei kohtaa ja seksielämä on kuollut. Olen kireä kuin viulunkieli enkä jaksa olla iloinen, vaikka lapset ovat kauniita ja terveitä. Huoh. 

Kyllä se onni kuulkaa tulee jostain ihan muualta. Olen toki aikoinani ollut monesti iloinen hyvästä ulkonäöstä. Nyt se on aika EVVK. Mieluummin oliin rela, kiva ja onnellinen. 

Vierailija
35/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ruma ilmoittautuu myös: iso nenä, läpinäkyvän vaaleat suorat ripset, epämääräiset kulmakarvat, finninen, ohut ja helposti rypistyvä iho, "noita-akka"-mallinen leuka, keltainen hammasluu, harmaanvaaleat hiukset, isot jalkaterät, joissa vaivasenluut, rimppakintut, pattipolvet jne.

Mies on kuitenkin ja lapsia. Meikillä ja tyylikkäillä vaatteilla tekee paljon. Mies on itseni vastakohta, joten lapset ovat ihan nättejä. Kaveripiirissäni ulkonäkö ei ole tärkein asia ihmisessä.

Vierailija
36/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paperilla susiruma: pienenpienet siansilmät hukkuvat miinuslinssien alle, harmaankalvakka zombi-iho aknearpineen ja mustapäineen, pysyvästi mustat silmänaluset, S-J Parkerin naamanmuoto, outoja, pullottavia noita-akan luomia naamassa, kaulassa ja päänahassa (pelästyttelen niillä jokaikisen kampaajan, aina), AAAA- tissit, sellupylly, sellupahkurat ulkoreisissä, ohut ja lyhyt kananpersetukka ja myrskytuulta ylväästi halkova punakka pottunokka, josta vielä kaikenlisäksi vuotaa usein ja yllättäen verta.

Mutta.Jostain syystä minulla on aina ollut ihan hyvänäköisiä ja ihania miehiä, jotka ovat kehuneet minua nätiksi. Minua on tultu iskemään baareissa sännöllisesti ja myös naiset ovat kehuneet minua hyvännäköiseksi. Aviomieheni pitää minua jopa kauniina, on aina pitänyt. Kauneus on tosiaan katsojan (imeisesti puolisokeassa) silmässä. :-D Itse näen itseni kyllä aikamoisena harakkana.

Vierailija
37/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat kauniita. Siis tämä heteromiehen mielipide. Eli nokka pystyyn, hymyä huuleen ja pilkettä silmäkulmaan!

Vierailija
38/45 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, mä oon ihan oikeasti aina uskonut siihen, että tietyillä muutoksilla kaikista naisista saataisiin kauniita. Esimerkkejä tästä näkee monissa telkkarin muuttumisohjelmissakin. En ole kauneuden ammattilainen, mutta mielestäni minulla on ihan hyvä tyylitaju ja olen aina halunnut kokeilla, mitä minä, joku kampaaja ja tarvittaessa vaikka hammaslääkäri saataisiin aikaiseksi "rumissa" naisissa. Joskus katselen esim. metrossa "rumia" ihmisiä ja pohdin, mitä heistäkin voisi saada aikaan. Kauneus on ihan oikeasti eniten kiinni omasta asenteeta, mutta liian moni nainen on luovuttanut jo teini-ikäisenä ja päättänyt olla "ruma". Enkä tarkoita, että kaikkien pitäisi yrittää mahtua tiettyyn muottiin, mutta jokainen voisi olla oikeasti kaunis omalla persoonallisella tavalla.

Vierailija
39/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi. Sen lisäksi että olen ruma,läski, isoluinen, laiska, perunanenäinen, leveäleukaperäinen, läskinaama, minulla on lisäksi erittäin epäsymmetriset kasvot. Jopa ystäväni ovat myöntäneet että olen näytän aivan eri ihmiseltä eri puolelta kasvoja. Vihaan ulkonäköäni. Olen 20 enkä ole ikinä suudellut enkä seurustellut. Taidan olla neitsyt loppuikäni. Asiaa ei paranna yhtään että olen miesten suhteen hyvin vaativa, ihastun vain komeisiin miehiin. Tuskin tarvitsee mainita etten todellakaan ole saanut vastatunteita näiltä miehiltä.

Vierailija
40/45 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 26 v.:

lyhyet jalat, pitkä selkä.Vähän selluliittiä, treenaamaton ja jotenkin lyllerömäinen vartalo. Ratsastushousut. Laajat ihohuokoset, atooppista ihottumaa, jatkuvasti punoittavat nenänpielet, nenä muodoton. Silmät eriparia, toinen aavistuksen mulko. Kellertävä hammasluu. Iso soikeanmallinen kallo (pikkulapsena pelättiin vesipäätä). Minullakin on kaulassa selvästi näkyvät urat, mutta olen ihan tyytyväinen ( tunnetaan nimellä Afroditen kaulanauha ). En edes pidä itseäni kokonaisuudessaan rumana, enemmän keskivertona. Meikki ja tyylikkäät vaatteet piristävät aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme