Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua sanotaan pelottavaksi - millainen on pelottava ihminen?

Vierailija
01.03.2014 |

Olen usein kuullut ihmisiltä, joihin tutustun paremmin, että he olivat pitäneet minua pelottavana. En ole tyly enkä ilkeä, suorasukainen kyllä. Huomaan usein ihmisten jännittävän mun seurassa tai välttelevän minua. Miten muuttuisin vähemmän pelottavaksi? Olen kohtelias ja mielestäni ystävällinen, en pidä itsestäni suurta meteliä mutta en ole toisaalta mikään seinäruusukaan. 

Millainen ihminen teidän mielestä on pelottava?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uihhh, omasta mielestäsi olet pelottava, onko sulla tatskojakin? Mites, ootkos ihan kalju, ja hei, yleensä just tollaset tyypit on niitä pelkureita joita alkaa jaloissa tutisee kun oikea kova jätkä karjasee kerran, jotenkin sä vaikutat JUST siltä! Pelkäätkö hammaslääkäriä, huudatko siellä kuin pieni apina, arvasin. Joten älä luule olevasi mitään. Yks kysymys viäl: Ootko niitä jätkiä joiden " serkun muijan pikkuveljen kaverin isosiskon vit*u koiran lemmikin kissan äidin broidi on vi**i prätkäjätkä, uih. Sit sä ja varsinkin SÄ oon kyl tosi paha ja pelottava, kunhan et mua tule uhmaamaan, uih, jo pelkkä ajatuskin... :-)

Vierailija
22/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään pelottavana, koska olen monen mielestä arvaamaton eikä toiset osaa yhtään ennakoida miten reagoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi tuttuni on tuollainen "pelottava" nainen. Ei siis ulkonäöltä (on pieni keijumainen blondi), vaan luonteeltaan. Aina ihmettelee miksi häntä ihmiset karttaa, pelkää, hiljenee hänen seurassaan eikä uskalla sanoa mitään, kun hänhän on niin ihana, ystävällinen, kuunteleva, oikeudenmukainen, hauska, iloinen, positiivinen ja mitä vielä, NOT!

Hän on ihan oikeasti kaikkea muuta, kuin sitä mitä hän luulee. On todella töykeä, ruma suustaan, todella piikittelevä, puhuu päälle, on aina oikeassa ja puhuu vain itsestään.

Joskus siis jotkut eivät vaan näe mitä itse ovat ja käsitys itsestä on jotain muuta. Tietynlainen suorasukaisuus on hyvä asia ja ihmisellä kuuluu olla omia mielipiteitä, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
24/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse läsäyttää ajatuksiaan päin naamaa, varsinkin jos asia ei niin vaadi.Mua ei ärsytä  kauniit, älykkäät, itsevarmat ihmiset, vaan ymmärtämättömät ja ajattelemattomat.

Joskus voisi yrittää asettautua toisen ihmisen asemaan ja  olla armollinen kanssataapertajia kohtaan.

Vierailija
25/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu on pelottava, hän on ruma ja väkivaltainen

Vierailija
26/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin perusnaama on "tuima" ja ihmettelen kun kaikki katsoo aina tuimalla ilmeellä minua.... :/

Vierailija
27/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 15:14"]Mulla on vähän samaa ongelmaa. Olen sanallisesti poikkeuksellisen nopea ja nokkela. Olen kaunis ja itsevarma, jopa itserakas.

[/quote] Sinäkö itserakas? Et kai...

[/quote]

Mm. verbaalinen älyni on mitattu ja minut on bongattu kadulta malliksi. Periaatteessa vain kerron objektiivisia totuuksia :)

[/quote]

Totuuden omistajat ovat yleensä väärässä, itsekeskeisiä ja naiiveja.

Ihminen, joka kokee oikeudekseen kertoa "rehellisesti" mikä toisessa mättää, on narsistinen ja empatiakyvytön.

Sellaisten hautajaisissa ei ole montaa ihmistä.

Vierailija
28/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat kertoneet minullekin pelänneensä ensin. Ilmeisesti syy on silmissäni, jotka ovat vähän erikoisen väriset. Ne näyttävät kuulemma siltä, että niillä näkee toisen sisälle :D

Lisäksi kun olen aika tarkka havainnoimaan kaikkea, niin ehkä sellainen vaikutelma tosiaan voi sitten tulla.

Vierailija
29/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 15:14"]Mulla on vähän samaa ongelmaa. Olen sanallisesti poikkeuksellisen nopea ja nokkela. Olen kaunis ja itsevarma, jopa itserakas.

[/quote] Sinäkö itserakas? Et kai...

[/quote]

Mm. verbaalinen älyni on mitattu ja minut on bongattu kadulta malliksi. Periaatteessa vain kerron objektiivisia totuuksia :)

[/quote]

Totuuden omistajat ovat yleensä väärässä, itsekeskeisiä ja naiiveja.

Ihminen, joka kokee oikeudekseen kertoa "rehellisesti" mikä toisessa mättää, on narsistinen ja empatiakyvytön.

Sellaisten hautajaisissa ei ole montaa ihmistä.

Jep. Oma mielipide kerrotaan  absoluuttisena totuutena. 

Vierailija
30/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 03:25"]

Minusta fiftarit/rockabillyt (naiset etenkin) on pelottavia. Se johtuu ihan siitä että kaikki tapaamani genren edustajat ovat olleet hyvin täynnä itseään ja elämäntapaansa. Mm. American car showssa sai kokea olevansa toisen luokan kansalainen kun ei ollut pukeutunut mekkoon ja tukka ei ollut tötteröllä. Kaupungillakin minulle on fiftareiden puolelta huudeltu ohi kulkiessa. Tästä johtuen minulla on ennakkoluuloja jokaista kohtaan jolla on kissarajaukset ja tukka laitettuna vähänkin fifties-tyyliin.

[/quote]

Noh, meidän fiftarien pitää pitää aika kovaa kuorta päällä, koska saamme välillä aika kovaa tylytystä valtavirralta. 

Oikeasti luulen, että kuvittelet ne katseet. Harvempaa, meistä fiftareistakaan, kiinnostaa mitä muut ihmiset tekevät, vaikka me saammekin aika paljon kuittailua omasta elämäntyylistämme. Enkä oikein usko noihin huutelijoihin, fiftarit uskovat hyviin tapoihin. Veikkaan että ne huutelijat ovat enemmän psychoja (psychobilly), kuin tavan fiftareita. Psychot kun ovat enemmän punkkareita kuin fiftareita, vaikka tyyli onkin aika samanlainen.

Mutta tuo sinun ennakkoluulosi on samaa sarjaa kuin se, että minä kuvittelisin kaikkien mainstream-ihmisten olevan ennakkoluuloisia ja muita ihmisiä haukkuvia, kun nyt olen muutamaan tälläisen törmännyt.

Ap: veikkaan että syy on "suorapuheisuudessasi", joka siis suomalaisittain tarkoittaa pelkästään tökeröä käytöstä. Suorapuheinen ja rehellinen voi olla hienotunteisestikin. 

Mitä tulee vieraisiin ihmisiin, niin luultavasti vaikutat aggressiiviselta. Onko sinulla ohuet kulmakarvat, tekohymy, jäykkä olemus, jännitätkö hartioitasi? Sellainen tietty kireys tekee ihmisestä vihamielisen oloisen ja ohuet kulmakarvat saavat ihmisen näyttämään vihaiselta.

Vierailija
31/111 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tämän otsikon, muistan, että nuorempana pari kaveriani kertoivat, että olivat pelänneet mua ennen kuin tutustuivat. Mä en ole suorasukainen "totuuksien" laukoja, vaan kiltti ihminen, mutta kyllä todella sanavalmis. Ehkä myös ulkoinen olemukseni oli vähön pelottava.

Vierailija
32/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään pelottavana ulkonäöllisesti. Pitkä, parrakas ja useimmiten kalju omissa ajatuksissa viihtyvä mies. Ihmisillä on yllättävän paljon ennakkoluuloja. Jos ne sun ympärillä olevat säikkyy, että saatat sanoa heistä jotain pahaa.

Vierailija
33/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen ja ihan normaalin näköinen. sanon asioita aika suoraan, mutta en tylytä ketään. mistä ihmiset tietää olla "peloissaan" tuntematta minua, jos siinä on se syy? toisaalta olen kyllä ystävällinen, joskus hieman varautunut mutta hymyilen paljon. haluaisin aidosti muuttaa olemustani ja tapoja niin että ihmiset eivät kokisi minua pelottavaksi.

Vierailija
34/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin ja kakkonen, kuulostat mielenkiintoiselta tyypiltä. :) t. ap

Vierailija
35/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan itsellä se käsitys että et tylytä ketään, kun oikeasti kaikki odottaa kauhulla sun seuraavaa loukkausta. Ja osuuko arvaus oikeaan jos oletan että sulle on turha mitään "suorasukaista" sanoa ilman että helvetti on irti...?

Vierailija
36/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuulemma kans aluksi pelottava. Olen iso ja tumma, tykkään värikkäistä isoista vaatteista yms. Luonteeltani oon kuitenkin enemmänkin sellanen tarkkailija, joka kattelen enemmän sivusta, mut sit kun sanon niin sanon mitä oikeesti ajattelen. Ja esim. epäoikeudenmukaisuuteen puutun kyllä aina. Monta hyvää ystävää on sanoneet pelänneensä mua ensin. Mua tää ei oikeastaan edes haittaa, koska tällailla saan pitää tarkkailuasemani uusissa tilanteissa. Olisko mun omaa suojamekanismia sit, vaikken mä sitä tahallani tee.

Vierailija
37/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusilmeeni on totinen ja olen ilmeisesti aika monille vastenmielinen sen takia ja saan joskus.huonoa kohtelua. En mahda naamalle mitään enkä rupea naamioimaan ilmeitäni. Olen huumorintajuinen ja pidän monista ihmisistä mutta aina tuijotetaan mun perusilmettä. Ärsyttää. Joskus jotkut näyttävät yllättyneiltä kun purskahdan äänekkääseen vapautuneeseen nauruun. Ymmärrän siis mitä tarkoitat omalla kohdallasi. Olet sellainen kuin olet.

Vierailija
38/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusilmeeni on totinen ja olen ilmeisesti aika monille vastenmielinen sen takia ja saan joskus.huonoa kohtelua. En mahda naamalle mitään enkä rupea naamioimaan ilmeitäni. Olen huumorintajuinen ja pidän monista ihmisistä mutta aina tuijotetaan mun perusilmettä. Ärsyttää. Joskus jotkut näyttävät yllättymeiötä kun purskahdan äänekkääseen vapautuneeseen nauruun. Ymmärrän siis mitä tarkoitat omalla kohdallasi. Olet sellainen kuin olet.

Vierailija
39/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse loukkaannu herkästi ja tykkään suorapuheisista ja vähän "haastavista" tyypeistä. hieman määräilevä saatan olla joskus, sen myönnän. t.ap

Vierailija
40/111 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he ovat kuitenkin jonkin verran olleet seurassasi ja sinä olet vaikuttanut pelottavalta, veikkaaan tuota suorapuheisuutta. Oletko liikaa totuuden torvi tms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän