Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?

Vierailija
21.04.2012 |

Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.

Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?

Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?

T. nykyiselle naiselle riittämätön mies

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei vaikuta yhtään. Sen sijaan niillä joilla lihaksisto kunnossa ja harrastavat urheilua, ovat paitsi tiukimmat pillut myös parhaat kropat. Löysä ja lihava tarkoittaa yleensä löysää pillua, jossa on läskistä turpeat häpyhuulet. 

Tämä mieheltä jolla kokemusta 100+ naisesta.

Vierailija
82/225 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole havainnut korrelaatiota. Löysin naiseni oli itse asiassa noin 155-senttinen. Vaimon mukaan miehenkään sen koko ei riipu miehen muusta koosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko urheilullisuudesta vai geeneistä mutta olen aina saanut kuulla että onpas sulla tiukka pinppi että eihän tuonne mikään mahdu. :( Oon 160cm pitkä. Itse luulen että kapealanteisilla on tiukempi.

Vierailija
84/225 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pinppi

Vierailija
85/225 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olet 159cm ja tosi pienikokoinen ja hoikka.
Oon kyllä tiukka, tai sit miehellä liian iso. mieheni penis repeilee yhdynnässä ja siksi emme voi olla ilman kondomia :/ Vaikka olisin kuinka kostea ja paljon liukkaria niin se peniksen alaosa repeää. Tää on oikeesti ongelma jota en toivo kenellekkään.

Vierailija
86/225 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2012 klo 21:20"]lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
[/quote] Itseasiassa lihavilla on lähes aina tiukempi pillu.

Vierailija
87/225 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta penispumppu vitun homo :)

Vierailija
88/225 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä se nyt näyttäisi, jos puolitoistametrisellä olisi jättikokoinen römpsä?

Vierailija
89/225 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös kasvattaa penistäsi, ettei sinulla olisi 8cm pikku jormaa:O

Vierailija
90/225 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyellä voi olla lyhyempi mut tiukkuudesta ei mitään takeita, se on yksilökohtaista. Mutta pitkä periaatteessa parempi kun yhtä suurella riskillä löysätai tiukka mut varmasti pidempi eli saa ainakin loppuun asti työnnettyä.

Vierailija
91/225 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa on lihasta eli se ei korreloidu ihmisen koon mukaan. Hyvässä kunnossa olevat lantionpohjan lihakset vaikuttavat tiukkuuteen naisella pituudesta ja painosta riippumatta.

Vierailija
92/225 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemukseni mukaan tosi hoikilla ja varsinkin pitkillä naisilla (joilla saattaa olla isohkot kädet, jalat ja kasvonpiirteet) on aika löysä ja myös turpean näköinen alapää. lihavaa en ole koskaan pannut mutta chubbya ja heillä monesti on viivapimppi ja vähän tiukempi ainakin suuaukko. sisältä leveämpi. ai niin, parista synnyttäneestä kokemus ja niillä on löysähkö.

Vierailija
93/225 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestille 21.  Kuka sekaantui alaikäiseen? Poliisi nosta syyte!

Vierailija
94/225 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestille 21.   Kuka on alaikäiseen sekaantuja?  Poliisi tutki asia!

Vierailija
95/225 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin sadan naisen kokemus. Parhaita ovat poikkeuksetta ne, jotka ovat   pitäneet lihaksistaan huolta liikunnalla, joilla ei ole synnytksessä tullut laskeumaa, ja jotka kuuluvat normaalin painoideksihaarukan yläkolmannekseen tai ovat hiukkasen kurvikkaita.

Löysin kokemani oli n. 160 cm laiha tyttö.

Vierailija
96/225 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 172cm, ja mulla on ollu pieni aina, vaikka olen lihonut ei ole römpsä levinnyt, luulen että se on juuri päinvastoin kuten jo joku sanoi, että läskit tavallaan painaa kiinnipäin sitä luolaa, olishan se hullua jos ihminen jotenkin sieltä sisältäpäin levenisi, ei mulla ole suun kokokaan kasvanut vaikka posket on pullistunu. Samoin en ole huomannut että nenänsieraimet tai korvakäytävät olisi levinneet kun olen lihonut.

Vierailija
97/225 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmisen pituus ei millään tapaa vaikuta sukuelinten kokoon. Pitkällä miehellä saattaa olla minkä kokoinen penis tahansa, aivan kuten pitkällä naisella saattaa olla minkä pituinen pillu tahansa.

Se, mikä vaikuttaa sukuelimiin on perintötekijät. Eli jos isällä on pitkä penis, niin silloin myös pojallakin on todennäköisesti. Sama naisilla, äidillä lyhyt pillu niin todennäköisesti myös tyttärellä.

Vierailija
98/225 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan luule oikeasti, että ihmisen koolla, paksuudella tai ulkonäöllä on mitään tekemistä sukupuolielinten koon kanssa? Voi huoh.

Vierailija
99/225 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma muuten kun itse aloittelin sexin harrastusta aikoinaan niin ajattelin että oma vehje on aika pieni.

Kuulin kuitenkin useimmiten että onkin aika jötikkä.

Pituus n.16cm ja ympärysmitta 15cm.

Jos tuo on iso niin hyvä sitten:)

Ja on kyllä ollut pitkää ja pätkää naista partnerina ja en ole kyllä huomannut että pienellä olisi välttämättä pieni pimppi tai isolla suuri.

Ihan on sopivia olleet.

Kuten eräs kaveri aikoinaan totesi "pienimunaisten juttuja että on isoja pimppejä"

Ehkä siinä on totuus?.

Vierailija
100/225 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja avo BMW

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan