Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Kommentit (225)
voisin kuvitella että sen pituus (syvyys) korreloi ihmisen pituuden kanssa. Jos ihmisen varsi on 150cm niin olisihan se aika outoa jos pimppi olisi yhtä "pitkä" kuin 180cm pitkällä. Silloinhan se olisi suhteessa paljon pidempi ja eri paikassa suhteessa muihin sisäelimiin.
Tilavuus leveyssuunnassa nyt tuskin korreloi, en näe siihen mitään syytä. Ja valitettavasti tuosta pituudesta eli siis lyhyestä syvyydestä ei ole kuin haittaa; sattuu usein jos mies tökkää syvälle.
t. 155cm
että turhat läskit tiivistävät pimpin tilan kapeammaksi.
Ja sitten monihan löytää ne lihaksensa vasta synnytyksen jälkeen, joten ei se voi aina huonompaan suuntaan mennä lapsen saaneilla
ainakin, joten totuus lienee, että naisilla on eri kokoinen alapää. Lihaksiston kunto kait sen tiukkuuden määrittää kuitenkin viime kädessä, ei suoranaisesti "emättimen" koko...
Ei kai se nyt ihan yhteen mene välttämättä naisen koon kanssa, mutta toki lyhyemmillä on pienemmät kädet, jalat, joten teoriassa mahdollista on. Viittaisin kuitenkin edelliseen kommenttiini.
Mitä paksummat pylväät, sitä ahtaampi temppeli!
Pelkkää p***apuhetta, että synnytys vaikuttais mihinkään oleellisesti, mutta sama nainen voi kyllä tuntua erilaiselta eri päivinä.
Ei pimpin koon kannalta ainoa kriteeri ole vaginan tiukkuus!
Arvioitavaksi kuuluu ulkonäkö, miten iso klitoris, millainen suuaukko, millaiset häpyhuulet. Vagina voi olla joo tiukka, lihakset kunnossa, mutta semmoisella matala luola on sittan vaan...lyhyt. Ja se suuaukko on musta kanssa oleellinen tiukkuuden ja esteettisyyden kannalta, synnytyksessä tämä muuttuu.
Nautintoon ja halukkuuteen liittyy myös naisen pimpin koko, jota ei ulkoapäin voi aavistaa kuin klitoriksen koosta: paisuvaiskudokset ovat lantion sisällä. Ne vaikuttavat kiihoittumiseen, voiko saada vaginaa stimuloimalla vaan orgasmin tai ejakuloimaan. Pienet ulkoiset osat merkitsevät yleensä pienitä sisäosastoa, eli vaikeampi kiihoittaa.
Summeten voisin sanoa, että pieniä ja sievä ulkoisesti kelpaa kaikille hyvin, niin naisille kuin miehille.
Olen harrastanut seksiä saman miehen kanssa kuin ystäväni. Ystäväni on 150 cm ja melkoisen tuhdissa kunnossa. Hän naureskeli, että miehellä oli niin pieni ettei sitä edes tuntenut. Itse olen hoikahko 160cm nainen ja minun värkkiini tämä samainen mies oli oikein passeli. :)
Joo, toi ajatus ei kyllä valitettavasti päde! Itse olen 157 pitkä hoikka nainen, ja minulla on poikkeuksellisen suuri pimppa! Siis myös ulkoisesti valtavan kokoinen, periaatteessa alkaa melkein navan alta ja päätyy ristiselkään :/. Murrosikäisenä se oli minulle arka aihe, mutta näin aikuisena olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Mutta esim. pyöräilyshortseja tms. en voi käyttää, koska näky olisi aika irvokas, enkä turhaan tahdo shokeerata ihmisä.
Tsemppii kaikille teille muille "vähemmän täydellisille"
lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
Lihoessa pillusta tulee tiukempi ja lihaisempi.
Tämä ei ole totta. Anteeksi ole hyvä,mutta ei.
Olen 165 cm,hyvin hoikka ja tiukka pieni pimppi:),kolme lasta mulla.
lihavalla voi olla kyllä iso räpyskä
Lihoessa pillusta tulee tiukempi ja lihaisempi.
Tämä ei ole totta. Anteeksi ole hyvä,mutta ei.
Mutta henkilökohtaisen kokemukseni mukaan useilla lihavilla naisilla on tiukempi tavara. Vatsassa oleva rasva painaa myös emätintä. Toki paksujakin pimuja on moneen lähtöön, mutta yllättävän monella on varsin tömäkkä tussu verrattuna hoikkiin naisiin. Onhan se varmaan vaikea uskoa, jos läskit naiset ovat kamalinta maalimassa :)
Mitä paksummat pylväät, sitä ahtaampi temppeli!
Eli sopii mulle hyvin. Tosin ollut sama mies ennen lapsia ja lasten jälkeen, mutta olen itse palautunut painosta riippumatta hyvin, miehellä niin iso vehje, että ei paljon lutise rakastellessa.
Se lutina tai ns. pillupieruthan tulee siitä, että ilmaa jää väliin.
Totta on myös se, että jos oikeasti rakastaa ja on kiihottunut, niin turpoaahan se emätinkin.
Jos isoilla on iso pimppi niin on pienelläkin pieni Pimppi
Mä oon noin 48cm
Sis olen aikuinen ja mulla on iiiso pimppi
[quote author="Vierailija" time="21.04.2012 klo 21:48"]160cm pitkä ja mieheni on sanonut, että minulla on kireämpi kuin useimmilla hänen aikaisemmilla naisillaan - ja vertailupohjaa on siis monesta kymmenestä naisesta.
[/quote]
Olispa aika törö mies jos omalle rouvalle sanoisi toisin. Ehkä sun miehes ei suojelee itseensä?
Eiköhän ole ihan lantiopohjalihastreenistä kiinni onko tiukka vai ei. Tamponitkin saman kokoisia kaikille. Joku jätkä kyllä joskus sanoi että olen pikkupilluinen muuten kokooni nähden. 181 cm, kädet kokoa 8 ja jalka 42.
No eeiih...
Olen naiseksi suht pitkä, 182cm. Silti synnytystapa-arviossa selvisi, että alateitse synnyttäminen on juuri ja juuri mahdollista.
vähä samanlainne ketju mitä miesten mulkku ketjut.
oma värkki kehutaan maastataivaaseen vaikka ollaanki taviksia suurin osa täällä.
ymmärrän että miehet on lapsia tässä asiassa mutta että naisetkin.. näin sitä oppii uutta
160+ ja tiukka. Ei pelkästään miesten mielestä, vaan myös vanhempi gyne kommentoinut hämmästellen. Ikää reippaasti yli 30 ja 3 lasta
jännä juttu että etenkin vanhat miehet luulevat että minulla on todella pieni värkki koska olen pieni nainen.
olen nimittäin kuullut miten ihmetteli mahtuisiko hän minua edes kokeilemaan kun hänellä on niin iso. vai iso..pikku kurpahtanut nakkihan hänellä on.
tiedän koska olen häntä monesti pessyt saunotuksessa.
sh