Lue keskustelun säännöt.
Olin pari viikkoa sitten treffeillä miehen kans, jonka kanssa olen kirjoitellut
21.04.2012 |
pari vuotta. Lähti mopo käsistä ja vietimme yön yhdessä.... Mutta se tässä on yllättävää, että en pode minkäänlaisia omantunnon tuskia, vaikka molemmat olemme varattuja...enpä olisi uskonut.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla