Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pari viikkoa sitten treffeillä miehen kans, jonka kanssa olen kirjoitellut

Vierailija
21.04.2012 |

pari vuotta. Lähti mopo käsistä ja vietimme yön yhdessä.... Mutta se tässä on yllättävää, että en pode minkäänlaisia omantunnon tuskia, vaikka molemmat olemme varattuja...enpä olisi uskonut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan