Tilinumero hääkutsussa on TÖRKEÄÄ!
Ihan järkyttävää miten nyky parit kehtaavat laittaa hääkutsuun tilinumeron. Sairasta!
Kommentit (90)
Ihan törkeää miten vieraat nykyään kehtaavat valittaa kun ei voikaan mennä häihin juomaan ja syömään ja viedä lahjaksi vain joku Tiimarin 5e vaasin!
se on paljon helpompaa laittaa raha tilille, kuin lähteä metsästään jotain pataa jostain hevon perseestä ja onko sekään sitten oikeanlainen...
minäkin laitoin rahaa häämatkatilille ja ne ei ikinä minnekkään menneet. Muka kauas ja lämpimään halu oli kun heillä on jo kaikkea.
Ei tarvitse keksiä mitä lahjaksi. Eikä tarvitse lähteä ostoksille. Eivätkä saa lahjaksi kaikkea turhuutta.
Käytännöllistä ja helppoa. Ei ole pakko antaa rahaa, jos ei halua. Mutta meitä joille rahan antaminen sopii, tilinumero kutsussa helpottaa huomattavasti. En tykkää tehdä asioista vaikeampia kuin ne ovat jonkun epäpyhän kainostelun vuoksi. Ihmiset tuovat lahjan yleensä joka tapauksessa, minusta on mukavaa, että mieluisan lahjan antamista ei tehdä minulle tarpeettoman hankalaksi.
Lahjahuoli ohi, kun laitat summan tilile.
Olen eri mieltä, mutta toisaalta olisi vähintään kohtuullista, että ne kymmenet hääparit, joille olemme ostaneet rumia tavaroita, maksais meille jotain.
Mutta kun me ei haluta naimisiin, niin ne tuhannet eurot, jotka muille olemme antaneet, eivät koskaan palaa meidän kassaan.
Rahallahan ne vaasit ja liinavaatteetkin ostetaan...minusta on niin paljon helpompaa laittaa kotona koneelta rahaa tilille, kuin käyttää vähä vapaa-aika kaupoissa juoksemiseen.
Mä en koe mitään eroa siinä laitanko esim 50 eur AAlto-vaasiin, lakanasetteihin vai rahana tilille.
Mieluummin jotain toivottua kuin turhaa.
Itse en voi sietää roinaa jota en käytä.
järkevää laittaatilinumero, koska kaikilla on sitä tavaraa jo liiankin kanssa. Saa ostaa ihan mitä tarvitsevat ,ja helppoa kutsutuille.
Tai ylipäätään ilmoittaa mitä toivoo?
Lahjalistan tavaroilla on yleensä jokin ovh, tilille taas voi laittaa juuri haluamansa summan.
vaan helppoa ja kätevää! En mä ainakaan jaksa lähteä mihinkään Stockmannille hankkimaan lahjalistalta lahjoja, vielä pahempaa olisi keksiä lahja ilman lahjalistaa.
Me saatiin hyvä summa häälahjaksi, ja tehtiin unelmareissu Mauritiukselle niillä rahoilla.
Kyllä jokainen jotakin tarvitsee. Aina voi vaikka uusia jonkun jutun, tai ostaa jemmaan.
Ei kai sitä muuten ihmiset aina olis kaupassa, jos periaate olis, että "meillä on jo kaikkea". Herranen aika, ainahan minäkin jotain olen ostamassa kotiin :o))
Tiedättekö jonkun joka ei osta mitään uutta kun kerran on jonkun tavaran ostanut?
Me ilmoiettin, että emme halua mitään vaan ystäviä koolle.
Kun sitten myöhemmin mies täytti pyöreitä, hän pyysi lahjoittamaan lastensairaalan tilille rahaa, jos joku haluaa muistaa. Ps. meillä ei ole sairsta lasta, joten oma lehmä ei ollut slloinkaan ojassa..
Hieno avustuksen kohde.
hääpari kerää esim. matkarahaa, niin kannattaa kysyä tuleva matkakohde ja antaa lahjaksi kohdemaan valuuttaa (jos siis ei euromaa) ei tule käytettyä, jos ei oikeasti sinne reissuun lähde.
hääpari kerää esim. matkarahaa, niin kannattaa kysyä tuleva matkakohde ja antaa lahjaksi kohdemaan valuuttaa (jos siis ei euromaa) ei tule käytettyä, jos ei oikeasti sinne reissuun lähde.
Elä herranen aika vaivaudu edes meneen sinne häihin, ei sua siellä kaivata.
Mikä ihmeen tabu tuo rahalahjan antaminen täällä meillä Suomessa on? Rahallahan kai ne kaikki muutkin lahjat ostetaan? Vai ajatteliko ap vievänsä mieluummin itse virkkaamansa päiväpeiton? Tilinumero kutsussa on järkevää ja käytännöllistä, molemmin puolin. :)
Elä herranen aika vaivaudu edes meneen sinne häihin, ei sua siellä kaivata.
no, en itse noin tekisi, mutta silti vastauksia ihmettelen, koska eikös olisi ihan kiva, jos kerran on reissuun kertonut lähtevänsä, että olisi jo sopivaa rahaa valmiina? tai miksi sitten sanoa, että aikoo lähteä reissuun jos tarkoitus on vain kerätä rahaa?
ja todellakin, helpommalla pääsee, kun on tilinumero tai rahatoive, säästyy vieras lahjanetsimisen vaivalta!
Onko tilinumero vai lahjalista.