Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun on ihan pakko purnata tästä

Vierailija
14.04.2012 |

Siis onhan se hienoa, että saa tarvittaessa omalle lemmikille hoitajan.

MUTTA! Se minua kuitenkin keljuttaa, että sisäsiisteyskasvatus on ottanut aimo harppauksen takapakkia. :(

Meillä meni monta viikkoa tosi hyvin, pentu ei ole pissinyt/kakkinut kertaakaan lattialle. Nyt tänä aamuna on sekä kakkinut, että pissinyt 3:sti. :(

Voihan prkl! :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan kärsivällinen ja aina ruuan jälkeen ulos ja kun tekee tarpeet niin kehua.

Vierailija
2/6 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on taipumus protestoida hylkäämistä. Ei kyse ole hoidon laadusta vaan siitä, että sinä jätit sen pennun vieraaseen laumaan ja nyt osoitetaan vähän mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tell me something new!

En usko, että osoittaa mieltään, eihän eläimet semmosta tee. :D

Vierailija
4/6 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori likka(19-v), taisi viettää koko illan fabossa ja eikä oo huomannut ajoissa kun toinen on pyytinyt ulos.

Oli kuulemma parit pissat itsekin mopannut lattialta. :/

Saa hän tulla toistekin, helpompi purnata täällä kuin vasten kasvoja.

Vierailija
5/6 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jos 19-vuotias on "nuori likka", niin pitäisi sinun vanhan kävyn osata aukaista suusi ja sanoa: "olethan oikein tarkkana koiran eleiden kanssa, meillä on juuri meneillään koulutus". Ja sitten kerrot miten elukkasi ilmaisee tarpeitaan.

Eihän se vieras ihminen voi edes tuntea koiraasi kuten sinä.

Vierailija
6/6 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän todellakin harmisi, mutta muistitko kertoa tytölle tarkalleen koirasi "hätäsignaalit"? Tässä nimittäin oon just opettanut pentua sisäsiistiksi. Osaa mennä ulko-ovelle haukkumaan kun on hätä. Vanhempi koiramme taas viestittää ihan eri tavalla. Sitä pissahätää ei oikeasti kukaan muu tajua kuin me koiranomistajat! Koiruli vaan juoksee ympyrää ja räyhää. Vieraammat aina luulee että koira leikkii tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän