Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisin ohje raiskauspelkoon: Naiset, pysykää öisin sisällä!

Vierailija
28.03.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä riitä partioimaan joka puistoon ja porttikongiin raiskaajien varalta.

Vierailija
2/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa saa ostaa kuka tahansa 18 täyttänyt tehokkaita pippurikaasusumuttimia. Sellaisella kun suhauttaa silmiin niin jää raiskaaminen kyllä yritykseksi.

Suomessa taas itsepuolustus on kielletty -jääkää sisälle tai kokekaa raiskatuksi tulemisen riemu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, Suomessa poliisien resurssit on vedetty niin alas, että jos nainen ei halua tulla raiskatuksi, kannattaa tosiaan pysyä yöllä kotona. Näin se vaan on, eikä tähän tilanteeseen taida olla tulossa muutosta ihan lähiaikoina.

Vierailija
4/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään puukkoakaan on ihan turha kantaa mukana, koska jos sitä käytät, saat syytteen hätävarjelun liioittelusta tms. Ja raiskaaja saa rahat. Hienoa, Suomi!

Vierailija
5/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa saa ostaa kuka tahansa 18 täyttänyt tehokkaita pippurikaasusumuttimia. Sellaisella kun suhauttaa silmiin niin jää raiskaaminen kyllä yritykseksi.

Vierailija
6/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden-kuuden maissa illalla pyöräillessä on jo vaarassa. Täytyisi lopettaa mm. työnteko kokonaan, jos päivälläkään ei voi ulkona liikkua.

Vierailija
7/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkääpä hakea poliisilta lupaa kaasusumuttimelle... Ei onnistu sitten millään!

"Pitää etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja" tulee kommenttina hylkypäätökselle.

Ei kelpaa moinen minulle!

Vierailija
8/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkääpä hakea poliisilta lupaa kaasusumuttimelle... Ei onnistu sitten millään!

"Pitää etsiä vaihtoehtoisia ratkaisuja" tulee kommenttina hylkypäätökselle.

Ei kelpaa moinen minulle!

Vierailija
9/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ne Rovaniemen mamuraiskaajat on saatu kiinni. Olivat poliisin tuntomerkkien mukaan miehiä tummissa takeissaan. Vittun sanon suoraan tähän.

Vierailija
10/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poliisi ei auta, niin pitänee sitten auttaa itse itseään.

Vierailija
11/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin jäkeenjäänyt kun ei hyysäilee näitä raiskaajia? Ja kuka keksi hätävarjelun liioittelemisen?

Vierailija
12/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aletaan vinkumaan, että omapahan oli vikasi kun menit yöllä tai myöhään illalla ulos. Kun poliisikin on oikein sanonut, että naisten pitäisi pysyä yöllä sisällä.

Asun mieheni kanssa, mutta menen pari kertaa vuodessa illalla ottamaan yhden lonkun kaverin tai sukulaisen kanssa. Ilmeisesti mun nyt pitäisi jättää tämäkin väliin kun joudun tulemaan yksin yöllä kotiin 23-24 aikaan.

Ei nämä liikkumiskiellot ole mitään ratkaisuja asiaan, mutta kaikkia hihhuleita tuolla ulkona tosiaan liikkuu. Viimeksikin yksi yritti liimautua seuraan kun olin tulossa kotiin ja jäi puiston eteen odottamaan (siihen mistä normaalisti kävelen kotiin). Aikaisemmin tölläs perään epäilyttävästi ja vaihtoi aina samalle puolelle katua. Käskin suksia kuuseen ja menin sitten päätietä pitkin auki olevan huoltoaseman kautta.

Vierailija
13/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ypöyksin? Minä en ainakaan uskaltaisi, eikä ole tarvettakaan.

Vierailija
14/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos se sumutin on sen raiskaajan käsissä

raiskaajalla voi nyt jo olla se, kulta pieni...

Ja en muuten jaksa uskoa että pippurikaasua saaneeseen ihmiseen alkaa kukaan penistään työntelemään -sen verran tujua tavaraa se on.

Yhtä kaikki: kulkisitko mieluummin kättä pitempää mukana vai ilman jos on väkivallan kohteeksi joutumisen uhka?

Vierailija
15/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä hiuslakka?

auta. Pippurikaasu on tehty ihmisen lamaannuttamiseen ja se on aivan eri tason ainetta.

Vierailija
16/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ypöyksin? Minä en ainakaan uskaltaisi, eikä ole tarvettakaan.

kuten minulla, ei olew sitä kivaa päivätyötä. Eli joo, joudun kulkemaan yöllä töistä kotiin joka toinen viikko. Voihan sitä tietysti jäädä yöksi töihinkin...

Vierailija
17/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä hiuslakka?

auta. Pippurikaasu on tehty ihmisen lamaannuttamiseen ja se on aivan eri tason ainetta.

eri asia kuljettaa mukana laitonta tavaraa ja käyttää ihan summassa

Vierailija
18/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos pitää mennä yöllä joskus jo sosiaalisen elämän vuoksi eikä kaikilla aina ole jotain tyyppiä, jonka voisi kaapata mukaan menomatkalle. Tämä pätee varsinkin sinkkuihin. Toisekseen moni nainen on vuorotyössä tai yötyössä ja joutuu jo sen vuoksi liikkumaan yksin yöaikaan ulkona. Tietenkin sitä voi olla vaikea tajuta jos on tottunut istumaan illat neljän seinän sisällä.

Vierailija
19/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi saada ne rasikaajat pois sieltä öisiltä kaduilta, eikä mahdolliset uhrit. Arrgh!!!

Vierailija
20/50 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita estää vaikka olisi enemmänkin poliiseja. Tosin jos kaikki "normaalit" ihmiset alkavat oleskelemaan yöllä kotonaan niin raiskaajille tulee olemaan entistä helpompaa hyökätä uhrien kimppuun autioilla kaduilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi