Taas ajoi rekka takapuskurissa kiinni!
Mä en tajuu niitä, luuleeko pääsevänsä läpi vai??
Pelottavaa kun tuollainen iso auto ajaa niin lähellä, sehän tulee päälle jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen.
Idiootteja!
Kommentit (125)
Kun oikean nopeuden näkee gps seuraamalla? Ja koska kuitenkin tajusit että seuraan nopeuttani, miksi ihmeessä kirjoitit tämän? ap
Mullakin on gps, mutta se näyttää nopeuden vielä huonommin kuin auton oma mittari... EN luota gps:ään, nopeus seilaa edestakaisin pienellä viiveellä. Tai sitten mun gps vaan on täys susi. :)
mitä teen niille edessä ajavilleni silloin, kun rekka puskurissa alkaa pelottaa
voi tehdä mitään. Mutta harvemmin silloin rekka mielenosoituksellisesti perässäsi roikkuukin. Jos näin kuitenkin käy niin sitten siedät idioottia takapuskurissasi tai pysähdyt bussipysäkille hetkeksi.
Nämä teidän 90-100kmh ajavat rekat pakettiautoja. Sellaisella minäkin ajelen ja moni sitä rekaksi luulee ja sillä pääsee 120kmh. Muuten jos rekka roikkuu persuuksissa ajatte liian hiljaa, koska ei niillä oikeasti kovin lujaa pääse.
Kun oikean nopeuden näkee gps seuraamalla? Ja koska kuitenkin tajusit että seuraan nopeuttani, miksi ihmeessä kirjoitit tämän? ap
Mullakin on gps, mutta se näyttää nopeuden vielä huonommin kuin auton oma mittari... EN luota gps:ään, nopeus seilaa edestakaisin pienellä viiveellä. Tai sitten mun gps vaan on täys susi. :)
on laitteessasi vikaa. GPS on todella tarkka, toisin kun auton mittari.
oli pakko ajaa vastaantulevien kaistalle heti kun sieltä ei tullut autoa, rekka meni mun ohi omaa kaistaansa.
teen AINA kääntyessäni vasemmalle, kun ei ole vastaantulevaa liikennettä ja perässäni tulee joku. Se on sitä joustavaa ajamista.
Jos käännyn oikealle, auto on oikeassa reunassa että on takaa tulevilla varmasti tilaa mennä ohi. Se on sitten takana tulevan oma vika, jos ei älyä ohittaa.
Muutama vuosi sitten ajoin Treeltä Poriin, hirveä loskakeli ja lunta tuprutti kokoajan lisää. Porukkaa liikenteessä minun lisäkseni muitakin, menin muun liikenteen mukana ja pidin turvaväliä edellä ajavaan. Ja eikös jossain puolivälissä matkaa rekka liimaantui takapuskuriin kiinni, tööttäili, vilkutti valoja ja ajoi varmaan 5 cm päässä autoni takapuskurista. Pelotti ja v*tutti, koska edelläni ajoi noin kymmenen muutakin autoa, lopulta lopetin hengelläni leikkimisen ja ajoin seuraavan mahdollisen huoltoaseman pihaan ja rekkahan viiletti jo minun edelläni ajaneen persiissä kiinni. Yritti varmaan yksi kerrallaan pudottaa ne kymmenet autot tieltään pois.
Yritin muutamaan otteeseen antaa kunnolla tilaa ohitukseen, mutta ei tulosta. S*atanan idiootti sanon minä.
mulle ei ole harvoin se, että joka krt kun rekka on mun puskurissa, niin edessäni on muita autoja. Ajan 150 km päivässä pelkästään työmatkoja ja näitä sattuu melkein viikottain
Vanhoissa autoissa sitä oli vielä jonku verran, mutta uusissa se heitto ei todellakaan ole 10, tai edes 5, vaan testeissä monessa uudemmassa se on 79/80 ja 117/120 (eka todellinen, vika auton lukema), joten lopettakaa hölötys mittarivirheistä!
Vanhoissa autoissa sitä oli vielä jonku verran, mutta uusissa se heitto ei todellakaan ole 10, tai edes 5, vaan testeissä monessa uudemmassa se on 79/80 ja 117/120 (eka todellinen, vika auton lukema), joten lopettakaa hölötys mittarivirheistä!
on vähän renkaista kiinni. Talvirenkailla tulee enemmän virhettä. Lukemat on: talvella 75/80 ja kesällä 77/80. Joskus oli isompikin ero (72/80), mutta mies vaihtoi toiseen rengaskokoon.
Av-mammat ajavat aivan liian hiljaa aiheuttaen lisäharmia rekkakuskeille, joiden mittarit säädetty niin, että alle 80km/h ei pysty ajamaan eikä toisekseen mäkiäkään pääse ylös. Mene mamma itseesi ja paina hitusen enemmän kaasujalkaa. Eivät poliisit sakota sinua, kun yrität parhaasi tehdäksesi liikenteestä joustavan. T. Sippe Sarkasmi
kun juurikin eräs mamma kertoi, että häntä ei ole koskaan sakotettu vaikka ajaa reilusti ylinopeutta. ;-)
Riippuu minkalaisilla renkailla ajelee
a) helvetin tyhmiä
b) asennevammaisia
Tero
Raiteille koko rekkaliikenne.
Kammottavia kuolemankoneita kaikki.Inhoan.
tavarat esim. Citymarketiin, jos ei ole rekat niitä sinne viemässä? Meinaat että rautateitä rakennetaan kaupunkien keskustat täyteen? Kiva se olisi se juna ajaa vaikka Helsingin Stokkan Herkkuunkin!
a) helvetin tyhmiä
b) asennevammaisia
Tero
Ja miksi siis ystäväpiiriisi kuuluu tyhmiä asennevammaisia ihmisiä?
a) helvetin tyhmiä
b) asennevammaisia
Tero
a) helvetin tyhmiä
b) asennevammaisia
Tero
ja he ovat ihan itse sanoneet tämän.
Eli siis muun liikenteen huomiotta jättäminen, perseessä roikkuminen, päin rajoitinta ajaminen ja sen rukkaaminen, yleensäkin näitä samoja asioita, joista saa kyllä haukkua monia henkilöautoilijoitakin.
Sekin muuten on legendaa, että nykyisillä ajaoneuvoyhdistelmillä tarvitsisi kiihdytellä alamäissä, jotta pääsee ylämäet ylös, silloin on jo työkalussa vikaa. Muutamana päivänä talvisin voi olla sellaiset kelit, mutta silloinkin kannattaa mennä kahville ja odottaa että ne päätiet suolataan. Rewkalla et voita yhtään mitään, yrität sitten ajaa sitä 85:ttä tai 80:tä, ainoastaan polttoainetta kuluu enemmän.
Tero
lehtiä ja pidä pääsi kiinnni.
viivan väärällä puolella, kun olimme kääntymässä vasemmalle. Rekan nuppi kun kohtaa Peugeot 206:sen, tiedätte varmaan kummat on suuremmassa vaarassa.
Rekkakuski kielsi keltaisen viivan olemassa olon ja poliisi oli aivan ihmeissään, kun oli ottanut kuvia ja keltainen viiva näkyi selvästi.
Rekkakuski sai rangaistuksen, mutta viimeiseen asti venkoili, että ei ollut sen syy ja keksi kaikkea puppua.
Läheltä piti, mutta kaikki selvisivät kolhuilla. Auto lunastukseen.
Hulluja ovat ja pelkään hulluja.
jotka ajavat hurjia ylinopeuksia viallisilla/käpälöidyillä nopeudenrajoittimilla.