Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ajoi rekka takapuskurissa kiinni!

Vierailija
13.04.2012 |

Mä en tajuu niitä, luuleeko pääsevänsä läpi vai??

Pelottavaa kun tuollainen iso auto ajaa niin lähellä, sehän tulee päälle jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen.

Idiootteja!

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin ap roikkui rekan etupuskurissa kiinni. 

Ap:n kaltaiset maailman "turvallisimmat" kuskit aiheuttavat paljon vaaratilanteita ajotavoillaan: ajetaan liian hiljaa, vaaputaan keskiviivan lähellä, nopeus vaihtelee ylämäissä, alamäissä ja ohituskaistalla. Sitä olen usein varsinkin ihmetellyt, että miksi noilla matelijoilla ohituskaistan alkaessa tapaa se kaasupoljinkin jostain kumman syystä juuri silloin löytyä.  Ajakaa ihmiset hiljaa jos haluatte, mutta päästäkää muut ohi!

Vierailija
122/125 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa itse henkilöautoilijat autonne nopeus mittarit kuntoon. Moni kuvittelee ajavansa 80 kympin alueella 80 kymppiä mutta todellisuudessa ajavat 72 km tunnissa. Sitten kun tulee auto vastaan niin ollaan aaaaaaa ja poletaan jarrua. Jos pitää madella niin ajakoon sivuteillä

Kuorma autojen nopeus mittarit on kalibroitu ja näyttää km tarkkuudella oilein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkamies1 kirjoitti:

Laittakaa itse henkilöautoilijat autonne nopeus mittarit kuntoon. Moni kuvittelee ajavansa 80 kympin alueella 80 kymppiä mutta todellisuudessa ajavat 72 km tunnissa. Sitten kun tulee auto vastaan niin ollaan aaaaaaa ja poletaan jarrua. Jos pitää madella niin ajakoon sivuteillä

Kuorma autojen nopeus mittarit on kalibroitu ja näyttää km tarkkuudella oilein

Enpä ole koskaan kuullut että henkilöauton nopeusmittaria voisi jotenkin virittää. Kerro lisää aiheesta. Käsittääkseni atoteollisuudelle on määrätty että mittarin tulee aina näyttää vähän liikaa.

Vierailija
124/125 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä keino noiden alinopeutta matelevien kouluttamiseen: puskuriin kiinni, pitkät päälle ja alppitorvet pohjaan. Alkaa kummasta muistua se kaasupolkimen paikka tai päästävät suosiolla ohi ;)

Vierailija
125/125 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä vielä kännykkä korvalla. En ymmärrä, eivätkö tajua, minkälaista massaa joutuvat hallitsemaan?

Kerran ajettiin _jonossa_ 75-80km/h. Linja-auto aivan kiinni takapuskurissa. Vitsikkäät lapset kirjoitti vihkoon "älä tapa meitä" ja painoivat tämän takalasia vasten. Ei mitään vaikutusta.

Nämä kutsuu itseään ammattiautoilijoiksi. Häpeäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän