Taas ajoi rekka takapuskurissa kiinni!
Mä en tajuu niitä, luuleeko pääsevänsä läpi vai??
Pelottavaa kun tuollainen iso auto ajaa niin lähellä, sehän tulee päälle jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen.
Idiootteja!
Kommentit (125)
viivan väärällä puolella, kun olimme kääntymässä vasemmalle. Rekan nuppi kun kohtaa Peugeot 206:sen, tiedätte varmaan kummat on suuremmassa vaarassa.
Rekkakuski kielsi keltaisen viivan olemassa olon ja poliisi oli aivan ihmeissään, kun oli ottanut kuvia ja keltainen viiva näkyi selvästi.
Rekkakuski sai rangaistuksen, mutta viimeiseen asti venkoili, että ei ollut sen syy ja keksi kaikkea puppua.
Läheltä piti, mutta kaikki selvisivät kolhuilla. Auto lunastukseen.
Hulluja ovat ja pelkään hulluja.
yleistys.
Kanssasi kolaroinut oli kieltämättä idiootti mutta että he kaikki... )
rekan suurin sallittu on kuitenkin se 80,
Ensinnäkin se nopeus on 85 ja toiseksi se on RAJOTIN ei rajoitin.
kamerasakotin.
Tähän ei voi sanoa kun että voi luoja.
kamerasakotin.
Se on kyllä RAJOITIN, ei rajotin. Suomen kielioppi on joillekin vaikeaa..
roikkujia, mutta kerran kävi niin, että toinen henkilöauto roikkuu perässä ja hyvin pitkään. Itseä rupesi hermostuttamaan ja koukkasin bussipysäkille, jotta pääsee ohitse ja voin turvallisesti jatkaa omaa matkaani. Mitä kävikään? Takana tulija ajoi täysin ajatuksissaan mun perässä sinne pysäkille. Ei ollut mitään asiaa eikä mitään, ihmetteli itsekin että kuins nyt tällein.
Eli vaikkei ole velvollisuutta mennä pysäkille ja päästää roikkuja ohitse, niin jos se omaa oloa helpottaa niin suosittelen.
viivan väärällä puolella, kun olimme kääntymässä vasemmalle. Rekan nuppi kun kohtaa Peugeot 206:sen, tiedätte varmaan kummat on suuremmassa vaarassa.
Rekkakuski kielsi keltaisen viivan olemassa olon ja poliisi oli aivan ihmeissään, kun oli ottanut kuvia ja keltainen viiva näkyi selvästi.
Rekkakuski sai rangaistuksen, mutta viimeiseen asti venkoili, että ei ollut sen syy ja keksi kaikkea puppua.
Läheltä piti, mutta kaikki selvisivät kolhuilla. Auto lunastukseen.
Hulluja ovat ja pelkään hulluja.
yleistys.
Kanssasi kolaroinut oli kieltämättä idiootti mutta että he kaikki... )
Äitini oli tajuton ja auttamaan pysähtyi sisätautilääkäri auttamaan, joka sanoi heti, että pitäkää puolenne. Rekkakuskit kusettaa onnettomuuksissa aina ja niin hyvin kuin pystyvät. Eivät tule koskaan myöntämään omaa virhettään!!! Ja ehkä se oli paikannut pari muutakin rekan survomaa.
Antoi myös korttinsa, että voi tulla todistamaan rekkakuskia vastaan, KUN rekkakuski tulee valehtelemaan!
Ja huom! Rekkakuski ei koskaan tullut edes katsomaan, olisimmeko tarvinneet apua. Pysyi nupissa koko sen ajan.
Onnettomuus tapahtui perjantaina ja vasta sunnuntaina soitti, että kuoliko kukaan, koska äitini oli täysin tajuton, kun rekka jatkoi matkaa.
kun kerran polkaisee niin jää rekka taakse.
Ei mun perässä ainakaan kukaan koskaan roiku :)
meidän perheessä on nähty tämäkin. Oli poliisin ratsia ja päädyttiin pysäytetyksi, samoin perässä ajava. Poliiseilla oli tasan yksi kysymys: "kuinka kauan tuo saab on roikkunut teidän puskurissanne kiinni?" ja sit jatkettiin matkaa. Se saab ei ehkä yhtä nopeasti.
siinä liukkaassa ylämäessä hidastan vauhtia reippaasti. Minä kyllä pääsen sen mäen päälle, mutta pääseekö rekka? hah hah. Eipä roiku sen jälkeen ja ehdin kaupunkiin ennen kuin se rekka on selvinnyt siitä mäestä.
Tätä en tee asiallisille rekkakuskeille.
huomioon, että esim. talvikelillä mäkisellä tiellä se rekka ei pääse sen mäen päälle, jos joutuu alamäessä jarruttelemaan kun mamma vilkuttaa jarruvaloja edessä. Minäkin ajan mieluummin vähän kovempaa, kuin saan kymmeniä tonneja tavaraa peruuksiini. Tai sitten voi mennä abc:lle kahville välillä jos liikaa alkaa ajaminen stressaamaan.
kamerasakotin.
Opetellaampa???
Suomen kielessä kirjoitetaan opetellaaNpa ja rajoItin, vaikka ne puheessa kuulostaisivatkin muulta.
a) helvetin tyhmiä b) asennevammaisia Tero
Ja miksi siis ystäväpiiriisi kuuluu tyhmiä asennevammaisia ihmisiä?
kun sanat loppuvat niin mennään henkilökohtaisuuksiin. Jos ei pää kestä sinun viestiisi tulevia vastauksia niin pysy poissa täältä. Enkä muuten ole tuo Tero.
Ehkä siksi että henkilöauton mittari valehtelee. Ja ajat liian hiljaa kannattaa tarkastettava mittarissa. Suomessa rekan nopeus rajoitettu 89/kmh. Jos satasen alueella tulee perään niin ajat liian hiljaa. Kumma homma kun raskas kalusto on aina syypää kaikkeen.
Mä teen monesti näin: jyrkän ylämäen edessä hidastan reilusti ja mäessä kaasutan tieheni. Rekkapena jää sinne mäkeen junnaamaan.
Kortti ollut yli neljännesvuosisadan eivätkä ikinä ole rekat roikkuneet takapuskurissa.
Ei VOI olla niin vaikeaa.
Pimeessä liukkaalla en uskalla lähteä ohittelemaan. Sitten käy usein niin, että rekka on pepussa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kans kerran myöhään illalla noin. Hemmetin kokoinen rekka ajoi aivan hanurissa kiinni ja ajoin yheksääkymppiä kasikympin alueella, eli toi alinopeusjuttu on ihan shaissee. Aivan hulluja! Jos haluaa ohi ni menis ohi, kun tie oli täysin tyhjä ja kehä III ajoin. Perhe oli vielä kyydissä. Oli kyllä pelottavaa oikeesti! Täys-idiootteja!!
Voi juukeli. Mietipä asiaa sen rekkakuskin kannalta, niillä on tietyt aikataulut missä pitää pysyä ja on pakko ajaa tasaisesti. Ei ne ohittamaan lähde kuin ihan pakon edessä, mietipä ohitustilannetta tuommoisella rekalla joka kiihtyy hitaasti, vaarallista.
Päästäkää ne rekat ohi ajamalla bussipysäkille tms. levikeelle, niin minä teen kun ajelen tuolla maaseudulla, päästän kaikki kiireiset edelle. Paljon mukavampi ajella yksin rauhassa kuin letka perässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kans kerran myöhään illalla noin. Hemmetin kokoinen rekka ajoi aivan hanurissa kiinni ja ajoin yheksääkymppiä kasikympin alueella, eli toi alinopeusjuttu on ihan shaissee. Aivan hulluja! Jos haluaa ohi ni menis ohi, kun tie oli täysin tyhjä ja kehä III ajoin. Perhe oli vielä kyydissä. Oli kyllä pelottavaa oikeesti! Täys-idiootteja!!
Voi juukeli. Mietipä asiaa sen rekkakuskin kannalta, niillä on tietyt aikataulut missä pitää pysyä ja on pakko ajaa tasaisesti. Ei ne ohittamaan lähde kuin ihan pakon edessä, mietipä ohitustilannetta tuommoisella rekalla joka kiihtyy hitaasti, vaarallista.
Päästäkää ne rekat ohi ajamalla bussipysäkille tms. levikeelle, niin minä teen kun ajelen tuolla maaseudulla, päästän kaikki kiireiset edelle. Paljon mukavampi ajella yksin rauhassa kuin letka perässä!
Ai, ajoit kehä III mutta kuitenkin, kaille muillekin tiedoksi että se ei matkan tekoa paljon hidasta jos päästää sen rekan ohi, ottaa hiukan vauhtia, ajaa levikkeelle, rekka ohi ja taas jatkaa yksin rauhassa matkaansa.
Kun moottoritiellä on 120:n sijasta vastassa ensin nopeusrajoitus 100, seuraava 80, sitten 60 ja lopulta 50, normaalijärjellä varustettu tajuaa, että pitää hiljentää. Siellä tehdään tietöitä, on vaarallista työntekijöille posottaa tuhatta ja sataa ohi, vaikka sakot ei haittaisikaan. Aina kuitenkin riittää taakse joku isohko auto, jonka mielestä sitten vissiin nysvään, kun en aja kovempaa kuin sallittu (tiedän mittarivirheeni, joten sen toki otan kiinni, mutta ylinopeutta en tuossa kohdassa aja, joten turha yrittää "kouluttaa" mua roikkumalla, rekkakuskit/bussikuskit!)
kirjoitin juuri ajavani 20 tai enemmän mittarin mukaan ylinopeutta.
Kukaan ei ole taas puhunut ajaneensa reilusti ylinopeutta ja säästyneensä sakoilta. 10-15 todellista rajoituksen yli ei ole reilua ylinopeutta.
(Ennätykseni on 180 km/h rajoituksen yli -se on jo kovaa.)