Taas ajoi rekka takapuskurissa kiinni!
Mä en tajuu niitä, luuleeko pääsevänsä läpi vai??
Pelottavaa kun tuollainen iso auto ajaa niin lähellä, sehän tulee päälle jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen.
Idiootteja!
Kommentit (125)
että saavat teidät kiinni, kun muka ette aja alinopeutta?
Kasikympin alueella ajoin 80-85 nopeudella.
Liekö rajoittimissa säädöt vinksallaan, mutta persuuksissa se ajoi.ap
Jos mittari näyttää tasan 80, on nopeutesi käytännössä 70-75.Eiköhän poliisikin olisi jo puuttunut siihen, jos kaikilla suomalaisilla rekkakuskeilla olisi nopeudenrajoittimien säädöissä niin paljon vikaa kuin tässä keskustelussa mammat väittää.
Itse ajan rajoitusten mukaan (mittari näyttää n. 90 km/h, käytännössä n. 80 km/h.) En muista, että suomalainen rekka olisi kovin usein ajanut persuksissa kiinni.
En puolustele persuksissa ajavia, mutta jos keli pelottaa tai itse huomaa olevansa letkan vetäjänä, kannattaisi ihan jo omankin turvallisuutensa vuoksi pitää tauko ja päästää taakse kertynyt jono ohi.
Eikä minun perässäni letkaa ollut, vain tämä idiootti rekkakuski rekkoineen.
ap
töihin ja takaisin. Vilkasta tietä jossa paljon rekkaliikennettä. Ajan yleensä noin 90km/h (nopeusmittari matkan varrella, joka vilkuttaa aina ylinpeutta 85-86). Tämä siis talvinopeuksilla. Aina roikkuu joku perässä. Olenkin alkanut miettiä että millä ilveellä ihmiset uskaltavat ajaa ylinopeutta? Hyvät tutkanpaljastimet vai kuittaako poliisi tosiaan kintaalla tällaisille "pienille" ylinopeuksille? Enkä tähän ikään mennessä ole tajunnut, että ylinopeutta voi kernaasi ajella yli 10& saamatta mitään sakkoja? tyhmä av-mamma varmaan olen.
80 tai suuremmalla alueella tiedät taatusti ajavasi alinopeutta. Rekka kulkee max 90 mittarin mukaan, eli todellisuudessa max 85. Sun on helpompi joko nostaa vähän nopeuttasi tai väistää rekkaa kunin rekan höllätä vauhtia ja sitten taas kiihdyttää.
Te jotka "vilauttelette jarruvaloja" takana tulevalle niin oletteko koskaan ajatelleet, että se rekkakuski ei välttämättä huomaa teidän jarrutuksia ja perään täräyttäessään on kyllä syyllinen, mutta teille käy helvetin paljon huonommin kuin sille? Sellanen 30 tonnia kun tulee painoa takaa niin siinä ei paljon teistä jäljelle jää.
jos et näe edellä ajavan perävaloja OLET LIIAN LÄHELLÄ!!!!!! Oletko kuullut sellaisesta kuin TURVAVÄLI??!
lue, äläkä vänkää. Mä en sanonut mittarin näyttävän oikein, mutta se heitto on aika monella aikas eri. Meilläkin on kaksi autoa... Sanoin tietäväni, mikä meillä on heitto. Mutta täällä joku viisas tiesi myös sen, mikä on kaikkien muidenkin mittarien heitot. Sitä paitsi se heitto tosiaan on prosentuaalinen, joten ei ole aina esim. 5km/h vähemmän tms.
Eikö ole vielä mennyt jakeluun?
Enkä ajanut alinopeutta, eikö sekään mene jakeluun?
että saavat teidät kiinni, kun muka ette aja alinopeutta?
Kasikympin alueella ajoin 80-85 nopeudella.
Liekö rajoittimissa säädöt vinksallaan, mutta persuuksissa se ajoi.ap
Jos mittari näyttää tasan 80, on nopeutesi käytännössä 70-75.Eiköhän poliisikin olisi jo puuttunut siihen, jos kaikilla suomalaisilla rekkakuskeilla olisi nopeudenrajoittimien säädöissä niin paljon vikaa kuin tässä keskustelussa mammat väittää.
Itse ajan rajoitusten mukaan (mittari näyttää n. 90 km/h, käytännössä n. 80 km/h.) En muista, että suomalainen rekka olisi kovin usein ajanut persuksissa kiinni.
En puolustele persuksissa ajavia, mutta jos keli pelottaa tai itse huomaa olevansa letkan vetäjänä, kannattaisi ihan jo omankin turvallisuutensa vuoksi pitää tauko ja päästää taakse kertynyt jono ohi.
Eikä minun perässäni letkaa ollut, vain tämä idiootti rekkakuski rekkoineen.
ap
vaan usko. Mikä auto ja mitä mittari näytti?
Ja mikset painanut kaasua -ei se rekka kulje kuin sen 89 km/h max. Todellista nopeutta 90 ja rekka jää...
Mutta jos säikkyy ja jarruttelee koko ajan mitä monet tuntuvat pitävän ihan normaalina ajona niin ei mikään ihme että rekkakuskia alkaa vituttaa.
Missäpäin Suomea rekat ajaa niin paljon ylinopeutta, että saavat teidät kiinni, kun muka ette aja alinopeutta?
80km/h alueella. Ne pääsee yhdeksääkymppiä eivätkä paljon sen hiljempaa aja. Eli rajoitukset eivät koske heitä.
Raiteille koko rekkaliikenne.
Kammottavia kuolemankoneita kaikki.
Inhoan.
Missäpäin Suomea rekat ajaa niin paljon ylinopeutta, että saavat teidät kiinni, kun muka ette aja alinopeutta?
80km/h alueella. Ne pääsee yhdeksääkymppiä eivätkä paljon sen hiljempaa aja. Eli rajoitukset eivät koske heitä. Raiteille koko rekkaliikenne. Kammottavia kuolemankoneita kaikki. Inhoan.
päästäkseen mäet ylös niide on ajettava vielä paljon enemmän ylinopeutta. Kumipyöräliikenne on syvältä.
80km/h alueella. Ne pääsee yhdeksääkymppiä eivätkä paljon sen hiljempaa aja. Eli rajoitukset eivät koske heitä.Raiteille koko rekkaliikenne.
Kammottavia kuolemankoneita kaikki.Inhoan.
ajamaan -olet naurettava.
ei ne parikymmentä autoa siitä edestä siirry mihinkään, vaikka se rekka olis puolen metrin päässä mun puskurista
lue, äläkä vänkää. Mä en sanonut mittarin näyttävän oikein, mutta se heitto on aika monella aikas eri. Meilläkin on kaksi autoa... Sanoin tietäväni, mikä meillä on heitto. Mutta täällä joku viisas tiesi myös sen, mikä on kaikkien muidenkin mittarien heitot. Sitä paitsi se heitto tosiaan on prosentuaalinen, joten ei ole aina esim. 5km/h vähemmän tms.
sitä, kun aika moni tässä ketjussa väittää oman autonsa mittarin näyttävän täysin oikein. Vaikka sinä siis tietäisit teidän autojen mittarivirheen, tosi moni muu tässä ketjussa ei näytä olevan tietoinen koko heiton olemassaolosta.
vaan usko. Mikä auto ja mitä mittari näytti?
Ja mikset painanut kaasua -ei se rekka kulje kuin sen 89 km/h max. Todellista nopeutta 90 ja rekka jää...
Mutta jos säikkyy ja jarruttelee koko ajan mitä monet tuntuvat pitävän ihan normaalina ajona niin ei mikään ihme että rekkakuskia alkaa vituttaa.
Edelleen kysyn miksi minun pitäisi ajaa ylinopeutta? (Tällä ko tieosuudella on vähän väliä ratsioita, joten en todellakaan halua turhaa sakkoa.) Eikä edelleenkään mitään letkaa ollut perässäni.
Oikeuttaako rekkakuskin vitutus persiissä ajoon?
Nopeuttani seuraan gps:llä ja siihen luotan kyllä. Auton mittaria tulee seurattua harvakseltaan, mutta siellä lähellä 90 se oli.
Sä et saa tuolla vänkäämisellä tätä asiaa käännetyksi minun nysväämiseksi, et sitten millään.
Tämä palsta on siitä huvittava, että ihmiset vänkää vaikkeivat ole olleet edes paikalla :)
ap
Mulla on citikka, jossa näkyy nopeus numeroina. Olen tarkistanut mittarini kolmen eri navin kanssa. Oikea vauhtini on 3 km vähemmän mitä mittari näyttää. Olen myös kilauttanut kaksi eri tolppaa, poliisilaitoksen varoituskirjeen mukaan vauhtini on ollut 86 ja 66km tunnissa.
Ajan siis yleensä cruise päällä, nopeus säädettynä 89 (80-alueella) ja kyllä vaan rekat ahdistelevat minuakin. Olen niin kyllästynyt pelkäämään, varsinkin jos autoni on täynnä ,jolloin nuorisoa on 'takaluukun' penkeillä.
Mieluusti saisi rekkojen rajoittimia säätää alaspäin.
Ai niin, mieheni kilautti viime kesänä yrityksemme rekalla yhden kameran ja tietty hänelläkin oli rajoitin päällä. Kyllä ne rekat tosiaan kulkevat 90 ja ylikin.
Auton mittaria tulee seurattua harvakseltaan, mutta siellä lähellä 90 se oli.
Näin toimii kunnon av-mamma: kun rekka ajaa persuksissa, ei suinkaan edes vilkaista auton nopeusmittariin. Sen sijaan ajetaan vihaistuksissa perille ja tehdään aloitus rekkakuskin hurjastelusta. Ylinopeutta se ihan varmasti ajoi, vaikka itse en edes tarkistanut omaa nopeuttani. Ei mulla muutenkaan ole tapana seurata auton nopeusmittaria!
(joo joo, sulla on aina gepsi päällä ja sitä ainoastaan seuraat...)
Av-mammat ajavat aivan liian hiljaa aiheuttaen lisäharmia rekkakuskeille, joiden mittarit säädetty niin, että alle 80km/h ei pysty ajamaan eikä toisekseen mäkiäkään pääse ylös. Mene mamma itseesi ja paina hitusen enemmän kaasujalkaa. Eivät poliisit sakota sinua, kun yrität parhaasi tehdäksesi liikenteestä joustavan.
T. Sippe Sarkasmi
Auton mittaria tulee seurattua harvakseltaan, mutta siellä lähellä 90 se oli.
Näin toimii kunnon av-mamma: kun rekka ajaa persuksissa, ei suinkaan edes vilkaista auton nopeusmittariin. Sen sijaan ajetaan vihaistuksissa perille ja tehdään aloitus rekkakuskin hurjastelusta. Ylinopeutta se ihan varmasti ajoi, vaikka itse en edes tarkistanut omaa nopeuttani. Ei mulla muutenkaan ole tapana seurata auton nopeusmittaria!(joo joo, sulla on aina gepsi päällä ja sitä ainoastaan seuraat...)
Kun oikean nopeuden näkee gps seuraamalla?
Ja koska kuitenkin tajusit että seuraan nopeuttani, miksi ihmeessä kirjoitit tämän?
ap
Av-mammat ajavat aivan liian hiljaa aiheuttaen lisäharmia rekkakuskeille, joiden mittarit säädetty niin, että alle 80km/h ei pysty ajamaan eikä toisekseen mäkiäkään pääse ylös. Mene mamma itseesi ja paina hitusen enemmän kaasujalkaa. Eivät poliisit sakota sinua, kun yrität parhaasi tehdäksesi liikenteestä joustavan.
T. Sippe Sarkasmi
Voisi sitten laittaa liitteeksi kun yrittää saada peruttua valvontakameran todistamaa sakkoa ylinopeudesta!!
'No ku ne av:lla käski...'
mitä teen niille edessä ajavilleni silloin, kun rekka puskurissa alkaa pelottaa
yrittäneet ajaa omaa ajoaan oman autonsa mittarien ja rajoitusten mukaisesti. Mitä ap nyt sitten siitä suuttuu?