Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pääsisit ajassa taaksepäin, menisitkö yhteen nykyisen miehesi kanssa?

Vierailija
12.04.2012 |

Miksi? Tai miksi et?

Minä rakastan kyllä miestäni ja hän minua, mutta en todennäköisesti menisi. hän on aiemmin kohdellut minua huonosti ja hänellä on ollut niin paljon ongelmia, että olisin voinut helpomman tien valita.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kai, sillä lapsemme ovat tärkeintä elämässäni.

Toivoisin kuitenkin, että "vaihtoehtoisessa elämässä" olisin riittävän vahva eroamaan... Nyt minusta ei siihen ole, ja teemme toisemme onnettomiksi.

Vierailija
42/70 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ihminen jonka todellinen luonne paljastui minulle liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin nykyisen kanssa, koska hän on elämäni suurin rakkaus. Edelliset voisin pyyhkiä pois.

Vierailija
44/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin nopeammin. Muutaman muun voisin kyllä jättää välistä.

Vierailija
45/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä ehdottomasti, toivon vaan että olisin löytänyt hänet ennen eksääni, nuorempina. Hyvä näinkin, ainakin osaa arvostaa toista, mutta olen joskus miettinyt tuota seikkaa.

Vierailija
46/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kyllä hetki miettiä koska olemme hiukan erilaisia siinä, että mies on enempi koti-ihminen kun minä taas haluaisin joskus matkustellakkin ja nähdä muutakin elämää kuin kotipiha.

7 vuotta takana.

Vierailija
47/70 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman aikaisemman voisin kyllä heivata välistä...

Vierailija
48/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 5v aiemmin.

Vierailija
49/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin upea ihminen, fiksu ja kultainen, ja rakastan sitä ihan kamalasti.

Vierailija
50/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni muukin juttu mättää.

Vierailija
51/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ihan liian erilaisia. Monelta murheelta olisin välttynyt.

Tosin sitä on kamala ajatella että ei olisi näitä lapsia, jotka nyt meillä on.

Vierailija
52/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sit tosiaan olis jääneet exän kanssa tehdyt lapset tekemättä... jos olisi tehnyt lapset nykyiseni kanssa, ne olis varmaan ihan liian täydellisiä ihmisiä :D

Vierailija
53/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, turvallinen, luotettava mies, jonka kanssa on ollut hyvä olla nämä kuluneet 15 vuotta. Sitä paitsi, jos en menisi yhteen hänen kanssaan, en saisi myöskään näitä lapsia, jotka minulla nyt on.

Vierailija
54/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tavatessamme tiennyt sen minkä nyt, niin emme takuulla olisi alkanut seurustelemaan! Mutta nyt pelataan näillä käsissä olevilla korteilla ja ihan kivastihan meillä yleisesti ottaen menee!

Vierailija
55/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me olemme olleet yhdessä vasta kolmisen vuotta, pidän sitä niin lyhyenä aikana etten oikeasti voi tietää - varmasti - kuinka hyvin sovimme yhteen.

Jos pääsisin ajassa taaksepäin ottaisin tämän mieheni jo aiemmin. Hän oli minuun rakastunut vuosia ennenkuin minä häneen.

Vierailija
56/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nuoremman ja koulutetumman, jolla on säännöllinen työaika.

Vierailija
57/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ottanut sen naimisissa olevan, joka ehdotti eroa vuonna 2002. Olisi jättänyt vaimonsa ja ottanut minut. Olin liian kiltti ja kunnollinen ja sanoin, että pysy sinä liitossasi, mä häippäsen.

Rakastan häntä vieläkin ja oikeasti jos löytyy parempi, suosittelen vaihtoa siihen. Elämme vain kerran.

Vierailija
58/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni rakastan ja elämääni myös. Mutta rehellisesti sanottuna en ole siltikään varma, kahdesta syystä.

1. mieheni on muuttunut ulkonäköisesti tosi paljon ja myös jonkin verran sisäisesti. En tiedä olisinko ihastunut häneen edes tuollaisena mitä hän nyt on.

2. minulla on iso liuta tyttölapsia ja olen koko elämäni halunnut pienen poikalapsen. Sitä en kuitenkaan saanut. Ehkä toisen miehen kanssa olisinkin?

Mutta, kun oikein kovasti mietin, niin vastaus on KYLLÄ. En voi tietää olisinko saanut ikinä näin ihanaa miestä itselleni, sillä rakastan häntä tosi paljon. Enkä voi tietää olisiko saanut näin monta somaa lasta. Eli kaikki on hyvin, vaikka ei niin miten ajattelin ja toivoin alunperin.

Vierailija
59/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys...

Omalla kohdalla vaan vastaus on melko surullinen. En totisesti ottaisi ketään eksistäni enkä niistä ketään kyllä mitenkään kaipaa. Totuus on, että kukaan ei ole kohdellut mua kovin hyvin. Tällä hetkellä olen siis sinkku.

En myöskään ottaisi kenenkään kaverini/sukulaiseni miestä, tai siis heidän tapaistaan miestä.

eli voi herttilei! Onko vika minussa vai miesten tasossa. Veikkaanpa että edellisessä.

Vierailija
60/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menisin yhteen. Mutta jos päätyisin kauemmaksi, en olisi mennyt. En olisi osannut arvostaa nykyistä miestäni tarpeeksi silloin, ilman aikaisempia suhdekokemuksia. (Ja toisaalta halusin ne aikaisemmatkin kokemukset, joissa paljon hyvää ja erityistä niissäkin).