Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pääsisit ajassa taaksepäin, menisitkö yhteen nykyisen miehesi kanssa?

Vierailija
12.04.2012 |

Miksi? Tai miksi et?

Minä rakastan kyllä miestäni ja hän minua, mutta en todennäköisesti menisi. hän on aiemmin kohdellut minua huonosti ja hänellä on ollut niin paljon ongelmia, että olisin voinut helpomman tien valita.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia mutkia vaan tuli tehtyä!

t: 15 v yhdessä

Vierailija
62/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä. Ehkä antaisin ensin mahdollisuuden miestäni ennen minua yrittäneelle, josta en silloin innostunut. Jälkeenpäin on mietityttänyt....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi pitänyt mennä alunperinkään naimisiin.

t. 13 vuotta takana, joista n. 10 poisheitettyjä

Vierailija
64/70 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti olisin ihastunut tähän mieheen jos uudelleen sen kaiken läpikävisin. Mun kulta!

Vierailija
65/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Kylmä, kova, itsekäs ja äksy ihminen. Hyvin osasi kätkeä. Ja aivan saakelin pihi.

Vierailija
66/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä heti tavattuamme enkä vasta 10 vuoden harkinnan jälkeen..

Vierailija
67/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut häneltä niin paljon, etten uskaltaisi kokeilla elämää ilman häntä. Toki olisin voinut jonkin toisenkin kanssa kokea, mutta minulla ei ole mitään syytä vaihtaa. Rakastan häntä.

Vierailija
68/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies täydellinen ole, mutta enpä ole minäkään. Suhde on kuitenkin hyvä.

Toivon, että mun mies ajattelee musta samoin.

Vierailija
69/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lempeä, kiltti, komea ja urheilullinen mies, joka tuntuu hänkin rakastavan minua. Hänellä "pelittää" mukavasti, joten ei tarvitse elää puutteessa. En nainut häntä rahasta, vaan rakkaudesta.

Vierailija
70/70 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisin. Kiinnostuksen kohteemme ja tapamme elää parisuhteessa ovat niin samankaltaisia, että sovimme hienosti yhteen, enkä ainakaan itse koe painetta jouta luopumaan muista tärkeistä asioista. Olen ehkä näissä asioissa kohtalaisen "miesmäinen", ainakin mikäli tätä foorumia on uskominen joten sinänsä ei välttämättä olisi vaikeaa löytää muita samankaltaisia.

Toisaalta koska olen valtaväestöstä näkyvästi poikkeava maahanmuuttaja, on minulle aika harvinaista löytää ihmisiä joiden ei jollain tasolla tulisi kulttuuriin liittyvän stereotypian vaikutusta esiin minun kanssani toimiessa. Psykologiavomieheni on yksi hyvin harvoja 10 vuoden aikana kolmessa maassa asuessani kohtaamistani ihmisistä, joka pystyy arvioimaan omaakin ajatteluaan tässä suhteessa tarpeeksi kriittisesti.