Katsoin tuon Elviksen elämästä kertovan leffan. Oltiin kyllä häivytetty se fakta, että Elvis petti Priscillaa satojen naisten kanssa
Miksi tehdä elokuva, jos ei sitten rehellisesti voida kertoa sitä paskaa, mitä teki vaimolleen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Elvis oli panomies. Se sai.
Miksi Elvis sai, mutta minä en?
Jaa. Minusta tuokin tuli hyvin elokuvassa esille.
Elvis oli äitinsä kautta uskovainen. Tuskin nyt satojen naisten kanssa petti. Ehkä jonkun äitiään muistuttavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Elvis oli äitinsä kautta uskovainen. Tuskin nyt satojen naisten kanssa petti. Ehkä jonkun äitiään muistuttavan kanssa.
Roikkui vielä äitinsä kanssa, mutta jos incel tekee samaa, niin se on kauhistus...
Ei myöskään käsitelty riittävästi tyttöjen ja naisten törkeää Elvarin esineellistämistä, lääppimistä, turvallisen tilan ja kehollisen itsemääräämiseen toistuvaa rikkomista. Herkkä poika/nuori mies nähtiin vain ällöttävästi seksifantasioiden kohteena ja kuolattiin vain ulkonäköä.
Kun alkoi ylipainoa kertyä, alkoi armoton pilkka ja ulkonäön arvostelu nauraen.
Leffasta puuttui muutenkin kaikki hyvän tarinan ainekset. Esimerkiksi Walk the Line tai Rocketman ovat moninverroin parempia elämänkerrannollisia elokuva.
No sehän keskittyi enemmän musiikkiin ja konsertteihin, ei siinä ruodittu yksityiselämää muutenkaan kovin tarkasti.
Niin ja Priscilla petti Elvistä karateopettajansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No sehän keskittyi enemmän musiikkiin ja konsertteihin, ei siinä ruodittu yksityiselämää muutenkaan kovin tarkasti.
Jäi vähän epäselväksi kertoiko se leffa managerista vai Elviksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi vähän epäselväksi kertoiko se leffa managerista vai Elviksestä.
Heidän yhteistyönsä oli leffan pointti.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä muija. Oliko opettajan nimi Mike Stone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko soittaa rocknrollia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Groomattu nuori saa pettää ihan rauhassa niin paljon kuin lystää, ei mitään väliä.
Minua ei kyllä muutenkaan kiinnosta kenenkään pettämiset, tuo suhde oli täysin sairas alun alkaenkin ja karma seurasi niin Elvistä kuin jälkeläisiäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis oli myös nuorena hyvännäköinen, ei hän mikään ruma nuori mies ollut - toisin kuin monet kuuluisista rock-muusikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja osaatko vispata lanteella ja virnistää samalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta eipä osannut Elviskään.
Onko muita syitä?
Hädin tuskin naisten. Tykkäsi tosi nuorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis oli myös nuorena hyvännäköinen, ei hän mikään ruma nuori mies ollut - toisin kuin monet kuuluisista rock-muusikoista.
Ihana ääni!
Vierailija kirjoitti:
Hädin tuskin naisten. Tykkäsi tosi nuorista.
Tämäpä!