Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi vie roskat tässä tapauksessa?

Vierailija
12.04.2012 |

Mies kävelee joka aamu roskisten ohi parkkipaikalle töihin lähtiessään.Minä olen kotona äippälomalla vauvan kanssa.Mies sanoin että mulla on koko päivä aikaa viedä roskat.Kumpi siis vie?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se kesti, mutta pikkuhiljaa alkoi ymmärtämään, että mä inhoan roskiksen vientiä ja alkoi ihan itse viemään sitä ilman nalkutuksia. Tekeekö sun mies mitään kotona, kun hänellä on tuollainen asenne, että sullahan on koko päivä aikaa? Laiskottelet vain vauvan kanssa.

Vierailija
2/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippäloma ei tarkoita, että sinun tulisi tehdä kaikki. Rakastava mies haluaa tehdä osuutensa, jos ymmärrystä yhtään on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisikohan mies viedä vaikka joka toinen aamu?ap

Vierailija
4/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta roskis on usein likainen joten minä haluasin kyllä pestä käteni roskiksen vietyäni. Eli siitä syystä se olsii äippälomalainen joka voisi viedä roskiksen. Tai mies illalla.

Mutta jos roskiksen viennistä saa riidan aikaan niin voisihan sen viedä illalla vaikka käsi kädessä niin ei kummpikaan pääse liian helpolla =)

Vierailija
5/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä miehen ei ole kiva mennä haisevin käsin töihin. Sinä tulet kuitenkin kotiin sieltä roskiksilta joten voit pestä helposti kädet samantien. Miehesi vasta töissä!

Vierailija
6/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kyllä tosiaan pesen kädet roskiksen vietyäni enkä aja siitä suoraan töihin,että sikäli varmaan minä veisin jos olisin kotona.

Vierailija
7/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies vie, ellei nyt sitten ole aivan ylivoimaisen vaikeaa hänelle (vaikka kädet täynnä muita kantamuksia kun lähtee).

Pitäisikö sinun jättää vauva yksin kun lähdet ulos viemään roskia? Ei sekään ole mielestäni hyvä vaihtoehto, jos on mahdollista joko miehen viedä tai sitten sinun silloin kun mies on kotosalla.

Itsellä oli vauva-aikana melkein fobia siitä, kun mies oli työmatkalla ja jouduin viemään itse roskat. Pelkäsin, että unihdan tai hävitän avaimet jotenkin niin etten pääse vauvan luokse takaisin.

Vierailija
8/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva avioero häämöttää jo.. Kuka oikeasti viitsii saivarrella roskapussin viemisestä?

Vierailija
9/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee ruuan ja joskus tiskaa,ja tiskiä tulee 1-2 allasta joka päivä.Vien roskat aina kun menen kauppaan,ja joskus vauvan päiväunilla mutta silloinkin on tunne että onkohan avaimet varmasti mukana vaikka jätän oven auki ja herääköhän vauva tällä välin ja tukehtuu ja muita älyttömiä pelkoja.ap

Vierailija
10/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies vie useimmiten roskat, koska mulla on rattaat ja niiden kanssa vaikeampi viedä niitä roskia. Mutta kyllä minäkin niitä vien. Että vuoronperään varmaan, mies vähän useammin.

Vierailija
11/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies vie, ellei nyt sitten ole aivan ylivoimaisen vaikeaa hänelle (vaikka kädet täynnä muita kantamuksia kun lähtee).

Pitäisikö sinun jättää vauva yksin kun lähdet ulos viemään roskia? Ei sekään ole mielestäni hyvä vaihtoehto, jos on mahdollista joko miehen viedä tai sitten sinun silloin kun mies on kotosalla.

Itsellä oli vauva-aikana melkein fobia siitä, kun mies oli työmatkalla ja jouduin viemään itse roskat. Pelkäsin, että unihdan tai hävitän avaimet jotenkin niin etten pääse vauvan luokse takaisin.

Voi Jeesus Kristus. Onko se vauva joku pyhäkirjakäärö, jota ei voi viedä sinne ulkoilmaan lain? Pukee sille vauvalle päälle ja lähtee vaikka vähän kärrykävelylle ja samalla vie sen roskapussin ja vaikka ihan itse siinä samalla haistelee ulkoilmaa ja avaa silmänsä maailmalle sen sijaan, että höperöityy hormoneinensa neljän seinän sisällä.

Vierailija
12/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kädet likaantuu?Miehellä ei ole mikään puhdas työ ja kädet pitäisi ennemmin pestä ennenkuin vie niitä roskia:D Tämä asia tuli ilmi erään typerän riidan yhteydessä mutta paljastikin miehen todelliset ajatukset siitä että mulla on koko päivä aikaa tehdä kaikki.Ja kyllä teenkin vielä senkin jälkeen kun mies palaa töistä niin mun työpäivä senkun jatkuu ja jatkuu seuraavaan aamuun asti jolloin kaikki alkaa taas alusta.

Jäispä itse kotiin ja mä menisin töihin niin tietäisi asioiden laidan.

Vierailija
13/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus Kristus. Onko se vauva joku pyhäkirjakäärö, jota ei voi viedä sinne ulkoilmaan lain? Pukee sille vauvalle päälle ja lähtee vaikka vähän kärrykävelylle ja samalla vie sen roskapussin ja vaikka ihan itse siinä samalla haistelee ulkoilmaa ja avaa silmänsä maailmalle sen sijaan, että höperöityy hormoneinensa neljän seinän sisällä.

Ehkä teillä roskisten täyttyminen rytmittää päivän askareita mutta meillä ulkoillaan ihan silloin kun halutaan eikä siksi että roskis pitää viedä. Ulos lähtiessä on myöskin ihan tarpeeksi vaivaa hakea kärryt varastosta, pakata lapsi ja roinat mukaan ja päästä hissistä ja ovista ulos, ilman että on roskapussikin kädessä. Onneksi mies viekin roskat aina kun on kotona.

Vierailija
14/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa mies vei aina. Ei tästä koskaan sovittu, mutta näin se meni. Oisin mäkin ne roskat voinut viedä samalla kun vauvan kanssa ulos lähdin, mutta kieltämättä se ilman vaunuja on helpompaa.

Vierailija
15/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti nostaisin roskapussin kuitenkin valmiiksi oven suuhun odottamaan.

Vierailija
16/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea vaihtoehto on lusikat jakoon.

Vierailija
17/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa kiukutella jostain näinkin typerästä.

Vierailija
18/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei veisi, niin en tekis tosta ongelmaakaan. Veisin sitten itse kun lähden lapsen kanssa ulos. Kyllä siinä nyt yksi roskapussi menee samalla.

Vierailija
19/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta ei kyllä koidu hyvää, jos mies määrää teillä...

Vierailija
20/23 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teillä roskisten täyttyminen rytmittää päivän askareita mutta meillä ulkoillaan ihan silloin kun halutaan eikä siksi että roskis pitää viedä. Ulos lähtiessä on myöskin ihan tarpeeksi vaivaa hakea kärryt varastosta, pakata lapsi ja roinat mukaan ja päästä hissistä ja ovista ulos, ilman että on roskapussikin kädessä. Onneksi mies viekin roskat aina kun on kotona.

sitten pestään jotka niin kovin likaantuvat miehellä roskapussien kannosta, että hän ei voi niitä töihin lähtiessään viedä? Hyvää päivää taas, onpa äijälle suuri homma ottaa pussia kantoon samalla kun aamulla ulos ovesta lähtee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä