Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotias tuolla valittaa, että tiskaaminen on rankkaa.

Vierailija
03.04.2012 |

Millä saan lasta motivoitua enemmän tuohon siivoamiseen? Meillä jokainen tekee osansa. ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että siivoaa oman huoneensa ja jälkensä on erittäin hyvä.

tai niin että sinä tiskaat ja 5v huuhtelee astiat. liian nuori minusta noin isoon hommaan.

Vierailija
2/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin tänään eskarilaisen kotiin koska on sen vuoro tehdä viikkosiivous ja nyt se soittelee mulle töihin ettei jaksa! ihme touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti uhoaa, että jaksaa tehdä, mutta epäilen. Kyllä ne ikkunat jää taas mun pestäväksi.

ap

jätin tänään eskarilaisen kotiin koska on sen vuoro tehdä viikkosiivous ja nyt se soittelee mulle töihin ettei jaksa! ihme touhua.

Vierailija
4/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tokaluokkalainen itkua tuhersi kun oli sen vuoro leipoa pullaa. taikinan oli saanut tehtyä, mutta sitten kaverit tuli hakemaan ulos. musta tuntuu ettei noiden naapureiden kakrujen tarvi kotona tehdä yhtään mitään! no meidän neiti paisteli pullat sitten kymmenen aikaan illalla. oli ainakin hyvin kohonneita.

Vierailija
5/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisi vähän ulos ja ei tuota haravoitavaa ole kuin vähän alle 2000 neliötä.

ap

Vierailija
6/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ei taida olla enää lunta? tai eikai lumi haittaa, hidastaa vaan hiukan, mutta onhan niillä aikaa kun pimeekin tulee nyt myöhemmin.

eskarilainen soitti just, että on saanut siivottua. lupasin sille, että saa nyt ottaa yhden banaanin.

Vierailija
7/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi reipas teidän eskarilainen. Kyllä ne vaan tekee kun vähän patistaa.

ap

teillä ei taida olla enää lunta? tai eikai lumi haittaa, hidastaa vaan hiukan, mutta onhan niillä aikaa kun pimeekin tulee nyt myöhemmin.

eskarilainen soitti just, että on saanut siivottua. lupasin sille, että saa nyt ottaa yhden banaanin.

Vierailija
8/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että tulin hemmotelleeksi lapsen piloille jo pienenä.

Vierailija
9/9 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan lapset hommiin heti vauvana. Nytkin vauva ryömii sängyn alla pyyhkimässä pölyjä. Olen ommellut mikrokuituliinat vaatteisiin.

Ja taapero pukee parhaillaan ulkovaatteita kun on lähdössä lenkittämään koiraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme