En voi ymmärtää lauantaina ryyppäämistä?
Kommentit (18)
Mene nyt jo helvettiin jankuttamasta Olet ihan saatanan ärsyttävä !
Öööööh öööh,painu vtuun tipiville.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö muina päivinä? Onko lauantaisin ymmärryksesi jotenkin heikkoa? Johtuuko sen ryyppäämisestäsi?
Arki pöhnät on parhaat pöhnät
Happy hour kannattaa hyödyntää arkena, olen säästänyt isoja summia tällä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Happy hour kannattaa hyödyntää arkena, olen säästänyt isoja summia tällä tavoin.
Näinhän se menee 👴👍💝
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin ipat ja stoutit bulkkilageriin, ja parasta on että mitä enempi juo, sitä enempi säästää!
Puppa nautti sahtia kaikkina päivinä paitti lauantaina. Lauantaina ei kuulu ryypätä nääs 👴👍💝🍺🍺
Vierailija kirjoitti:
Puppa nautti sahtia kaikkina päivinä paitti lauantaina. Lauantaina ei kuulu ryypätä nääs 👴👍💝🍺🍺
Ei nauti Niuvalla on korkeintaan alkoholitonta kotikaljaa ! Toki sen voi sahdiksi ajatella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee 👴👍💝
Puppis👴🏻🍺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö muina päivinä? Onko lauantaisin ymmärryksesi jotenkin heikkoa? Johtuuko sen ryyppäämisestäsi?
Arki pöhnät on parhaat pöhnät
Joo ei työviikkoa muuten kestäisi. Viikonloppuna ei mikään ongelma olla ilman.
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan, se on työmiehen lauantai. Lauloi Irwin.
Minä en voi ymmärtää ryyppäämistä muinakaan päivinä, siis ollenkaan.
Maanantai ja tiistai on paras ryypätä. Kaikkialla on hiljaista ja baarit tyhjillään, jolloin niissä on tilaa. Ja aina löytyy mukava NUORI pubiruusu jatkoille.
M55
Minä olen aina nämä lauantait selvinpäin. Käyn lauantaisin Valtakunnansalilla
synninpäästössä. Ja on muutenkin hyvä pitää päivän tauko, että jaksaa sitten taas. Peseydyttäväkin on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina nämä lauantait selvinpäin. Käyn lauantaisin Valtakunnansalilla
synninpäästössä. Ja on muutenkin hyvä pitää päivän tauko, että jaksaa sitten taas. Peseydyttäväkin on.
Ootko jehovantodistaja?