Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin mennä yksin terassille istumaan. Olen jo eläkeläinen. Voinko? Luuletteko että edes joku tulee juttelemaan? Minne menisin Hesassa?

Vierailija
11.07.2026 |

Tuletko mukaan? Keskusstaan ihan Kampin läheisyyteen menisin - siis minne? Missä tavataan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Hesassa junaan ja sillä takaisin sinne mistä tulitkin. Säästät päänsärkyä?

Vierailija
2/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä ja tuskin kukaan tulee juttelemaan. Ei tule minullekaan vaikka olen nuorehko, hoikka, pitkähiuksinen ja mekkoon pukeutunut nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet Hesassa junaan ja sillä takaisin sinne mistä tulitkin. Säästät päänsärkyä?

Niin. Ei kukaan täysijärkinen edes halua käydä helsingissä.

Vierailija
4/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terasseja on monia ja monenlaisia, senkun menet, mutta älä pety, jos kukaan ei tule juttelemaan.

Pohjoismaista meininkiä, ollaan turhankin itseriittoisia.

Vierailija
5/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikun yksin jossain pubissa niin kyllä mulle yleensä joku tulee jotain sanomaan. Toivon vain että ei sano että mummo takaisin kotiin viettämään lauantai-iltaa. Kotona mulla on vain yksinäisyys.

Vierailija
6/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä siellä Hesassa, mutta kyllä täällä ainakin jutellaan ihmisille vaikka kadulla vaikkei tunneta 

Vierailija
7/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit mennä ja tuskin kukaan tulee juttelemaan. Ei tule minullekaan vaikka olen nuorehko, hoikka, pitkähiuksinen ja mekkoon pukeutunut nainen.

Mutta naama kuin petolinnun perse.

Vierailija
8/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisvitonen ja kävin yksin terassilla viimeksi noin viisitoista vuotta sitten. Mukanani oli Diktaattorin käsikirja jonka ajattelin ehkä herättävän jonkun kysymään minulta jotain. Ihan sain yksin istua ja lukea kirjaa.

Niin aina, kun olen ollut yksin liikenteessä. Nykyään kaverinkin kanssa käy niin, ettei kukaan minulle juttele. En enää vaivaudu lähtemään terasseille.

Vierailija
9/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ei kukaan täysijärkinen edes halua käydä helsingissä.

Minun ei tarvitse käydä Helsingissä, koska asun täällä. Omasta halustani. Mutta olen täysjärkinen enkä suostuisi tulemaan isostakaan rahasta sinne takahikiälle missä sinä asut.

Vierailija
10/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n naamassa ei mitään suurempaa vikaa paitsi ikä. Eikä taida muutenkaan olla suurempaa vikaa. Ulkonäköasiat ovat mielipideasioita ja makukysymyksiä. Ikä taas riippuu vastapuolesta jos vaikka samanikäinen tai lähes tai kiinnostunut eri-ikäisestä eli itseään nuoremmasta tai vanhemmasta.

Vierailija
11/11 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen pitänyt olla niin, että ihan kaikilla naisilla on niin paljon kumppaniehdokkaita, että voi valita vaan parhaat päältä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän