Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kassaneiti! Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
10.04.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on tyypillisin tällaisen ostoksen tekijä?

Vierailija
2/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kutsutaan kassaneidiksi.

olen vapaa. mutta en aina vapaa kassa :) riippuu ruuhkasta.

kondomeja ostetaan paljon ja yleisin kondomeiden ostaja on nuori 20-vuotias mies joka piilottaa kortsut punastellen iltapäivälehden alle...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikekaupassako, ja minkä kokoisessa? (siis Alepa, Sale, S-market vai Prisma -kokoluokkaa)

Tunnistatko ketään "vakioasiakkaita"?

Oletko ollut työssäsi pitkään? Onko sinulla siihen koulutus? Viihdytkö työssäsi, voisitko tehdä sitä eläkepäiviin asti?

Täsmääkö kassasi yleensä?

Stressaako jatkuva jono?

Vierailija
4/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina iloinen ja hymyilen ja vaihdan pari sanaa vakiasiakkaiden kanssa sekä heiden joilla on lapsia mukana. moikkaan myös lapsia. olen sellainen suu-korvissa-hymyilijä ja olen saanut siitä vain hyvää palautetta :)

ap

Vierailija
5/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö kun nykyään kaikki maksaa kortilla niin saaatte levätä sen aikaa kun laite lukee korttia ja asiakas näppäilee?

Itse näppäilen aina mahdollisimman nopeasti jottei tarvi kassaneidin laiskotella turhaan.

Vierailija
6/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitin aikoinaan opinnot kassailulla.

Ja otan kantaa tuohon kondomien ostoon! Olin pienellä paikkakunnalla, paikkakunnan ainoassa kaupassa kesätöissä. Ja tunsin lähes kaikki asiakkaat muutamia ohikulkijoita lukuunottamatta. Enkä myynyt kolmen kesän aikana kuin noin 6 terveyssidepakettia ja vain 2 kertaa kondomeja.

Säälitti asukkaiden häveliäisyys. Raukat ajoivat varmaan näiden ostosten perässä useita kymmeniä kilometrejä, kun niitä ei kehdannut ostaa lähikaupasta. :)

Vierailija
7/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä pienehkössä elintarvikekaupassa. en tiedä saako täällä mainita missä? melko pieni kauppa on.

olen ollut täällä jo 10 vuotta töissä. minulla on myyjätutkinto.

kassani täsmää yleensä. jono ei stressaa. on vaan kiva kun on tekemistä, sormet ihan syyhyää :)

Vierailija
8/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä turhia lepäile vaikka asiakas maksaa kortilla. juttelen niitä näitä siinä samalla hänen ja seuraavan asiakkaan kanssa. jos ovat puhuvaa sorttia.

ap

Vierailija
9/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia oot kassaneitinä viikossa ja ootko tyytyväinen palkkaasi ja paljonko se about on?

Vierailija
10/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet minusta jos ostan punaista maitoa. Kannattaisiko sanoa ohimenne että menee leivontaan?

Vierailija
11/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 37,5 h viikossa töissä ja kuukausipalkkani on noin 1900e.

en arvostele asiakkaiden ostoksia. jos joku ostaa punaista maitoa niin minulle tulee jano. juon sitä itse. en kysele onko se juotavaksi tai leivontaan enkä odota, että asiakas perustelee minulle mihin tarkoitukseen ostaa sen :)

ap

Vierailija
12/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn niin miehiltä kuin naisilta olisko kakskyt tai kymmensenttistä. ei nolota :)

ap

Vierailija
13/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeluaikana olin kaupan kassalla, tykkäsin.

Vielä yli 10 vuoden jälkeenkin tunnistan vakioasiakkaita jos kaupungilla näkee tai joskus käyn ihan muuten vaan siellä kaupassa katsomassa miltä näyttää. Enää siellä ei ole ketään tuttua töissä.

t. se vapaa kassa kyselijä

Vierailija
14/24 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "onpa paljon herkkuja" tai että "jestas miten epäterveellisesti nuo syövät". Vai ajatteletko ylipäänsä mitään, jos hihnalla vaan eineksiä, sokerijuttuja, limuja/kaljaa yms. epäterveellistä. Entä jos ne ostaa ylipainoinen äiti, ja mukana on lapsi. Vastaa pliis rehellisesti!

Mua nolottaa, jos ostoksissa on ylipaljon herkkuja, jos on vaikka synttärit tulossa. Tekis mieli aina sanoa, että meillä on juhlat tulossa, mutta en ole vielä sanonut kuitenkaan :D

Vierailija
15/24 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "onpa paljon herkkuja" tai että "jestas miten epäterveellisesti nuo syövät". Vai ajatteletko ylipäänsä mitään, jos hihnalla vaan eineksiä, sokerijuttuja, limuja/kaljaa yms. epäterveellistä. Entä jos ne ostaa ylipainoinen äiti, ja mukana on lapsi. Vastaa pliis rehellisesti!

Mua nolottaa, jos ostoksissa on ylipaljon herkkuja, jos on vaikka synttärit tulossa. Tekis mieli aina sanoa, että meillä on juhlat tulossa, mutta en ole vielä sanonut kuitenkaan :D

Ja kyllä ajattelen. En katso kummasti tai kommentoi, mutta päässäni liikkuu kaikenlaista

Vierailija
16/24 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa mitä haluavat?

Vierailija
17/24 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä olet herkuista, kortsuista, oluesta tai mistään mitä ostan?

Sinut voidaan korvata myös koneella.

Vierailija
18/24 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen välillä niin, että ostan kerralla pakastimeen ison määrän sekavihanneksia (koska se iso määrä on helpompi kerralla läntätä pakkaseen eivätkä sulakaan matkalla niin helposti, kun viilentävät toisiaan).

joka kerta kassaneidit laskevat kassalle ne pussit ja kysyvät multa "Yhdeksän, eikö niin?" tai "Oliko tarkoitus olla 13?"

Joka kerta sanon, että "kyllä kai". TAi "luultavasti, en laskenut", tai "ei määrällä ole väliä". Vastaani saan hyytävän mulkaisun ja joskus jopa vittuilua tyyliin "olemme kai asiasta samaa mieltä?"

Miksi pakastepussien määrä pitää tietää? Mulle tulee ihan hölmö olo siitä tenttaamisesta.

Vierailija
19/24 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä niin että taloudessani jossa asun kahdestaan 16-v poikani kanssa on poikani tuo joka käy yleensä kaupassa tekemässä ostokset (minä annan rahaa ja ostoslistan). Mietitkö ikinä millaiset vanhemmat niillä lapsilla ja nuorilla on jotka jatkuvasti käyvät ruokaostoksilla? Mietitkö lastensuojeluilmoituksen tekemistä?

Vierailija
20/24 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku söpö nuori kundi tulee ostamaan olutta niin kysytkö koskaan häneltä papereita vain siksi että saisit hänen nimen ja syntymäajan tietoosi, vaikket muuten epäilisi hänen olevan alaikäinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi