Kelly Osbourne laihdutti itsensä Ozempicilla itsensä uskomattoman kauniiksi
Ozempicilla laihtunut Kelly Osbourne on todella kaunis nykyisin.
Kommentit (19)
Plastiikkakirurgilla myös käynyt. Kasvonpiirteet muuttuneet täysin: nenä kapeampi, silmät vinommat, huulet suuremmat jne. Eipä pelkkä laihdutus tuollaista muutosta saa aikaan.
En usko. Ehostettuna kuvattu, ei kerro totuutta.
Näyttää paljon vanhemmalta. Joutunut laittamaan silarit kun omat kuluneet laihduttaessa pois.
Vierailija kirjoitti:
Plastiikkakirurgilla myös käynyt. Kasvonpiirteet muuttuneet täysin: nenä kapeampi, silmät vinommat, huulet suuremmat jne. Eipä pelkkä laihdutus tuollaista muutosta saa aikaan.
Silmien muoto leikattu nykymuodin mukaan ja huulet täytetty. Ihan onnistunut leikkaus vaikka on jo keski-ikäinen.
Joo, lähti ne läskit ja av-mammuus...
Mä en näe kauneutta, vaan kutsuisin ulkonäköä sanalla muovinen. Toivottavasti on itse tyytyväinen.
Se on paranoid koko feikki.Mitenkä se Ossi Ossinpoika voi onko vielä elossa?
Voi kuule, kyllä tuossa on kirugin käsi käynyt Kellyn kasvoilla, siitä on ollut juttua lehdissä jo aiemminkin. Ja mun mielestä Kelly on kyllä ihan tunnistamaton eikä mikään kaunis.
On se kyllä paremman näköinen kuin aikaisemmin!
Vierailija kirjoitti:
Nenä näyttää pienemmältä kun on laihtunut noin paljon. Rasvaa lähtee nenän sivuilta.
Parhaat vuodet 20-35v meni pullukkana 😅
Luonnoton, kuten liian moni nykyään.
Leikataan ja lisänä feikataan kuvankäsittelyllä. Ja rinnat "tarjolla" tietenkin...
1 Aikaisempi Kelly ("pullukka") oli parempi.
2 Näyttää tosi paljon äidiltään,
3 ..mutta en olis kuitenkaan tunnistanut Kellyks.
Onnistunut päivitys mikäli kuvaa ei ole pahemmin filtteröity.
Ilman muuta mammat nyt muutuvat yhtä kauniiksi ozempicillä, (jos on sitten varaa kiristellä paikkansa plastiikkakirurgilla).
Vierailija kirjoitti:
Mutta äitinsä ei.
Äidilleen on tehty kymmeniä leikkausoperaatioita. Tyttärelle ehkä vähemmän.
Mutta äitinsä ei.