Aloitin suhteen varatun miehen kanssa, mitä teen nyt?
Eli netissä tutustuin lähistöllä asuvaan mieheen, joka oli tosi miellyttävä ja keskustelu sujui hyvin.
Hän kertoi jossain vaiheessa, että on naimisissa, mutta suhde on aika lailla kuollut. Eroamassa hän ei kuitenkaan ole, mutta ovat kai vaimonsa kanssa puhuneet ja vaimo on sitä mieltä, että miehellä saa olla "rakastajatar", jos se häntä helpottaa..
En tiedä tilanteesta tarkemmin, mutta näin kuitenkin on.
En ollut aluksi lainkaan suostuvainen mihinkään tekemisiin ko. miehen kanssa, mutta jollain kumman tavalla hän sai minut jatkamaa kirjoittelua ja sitten menemään jo kahville kaupungille.
Mies ihastui minuun ja minä kieltämättä häneen, hän on tosi huomaavainen ja puoleensa vetävä.
Itse olen siis sinkku eron jäljiltä, enkä ole ketään miestä elämääni hakenut tai "ottanut" pitkään pitkään aikaan.
Tämän miehen kanssa ollaan nyt nähty muutama kerta livenä ja se johti ihanaan seksiinkin.
Molemmat nautti todella, itselläni tosin varmaan pitkä ilman oleminenkin vaikutti :)
Suhteemme jatkuisi siis ihan tällaisena jonkinlaisena seksipitoisena suhteena silloin kuin kummallekin sopii ja haluttaa.
En sido itseäni häneen, enkä todella odota, että hän tekee mitään peliliikkeitä esim. perheensä suhteen.
Mutta mitä tehdä? Saako tällaisesta ihanuudesta nauttia?
Mies kertoo, että on kotonakin nyt paljon hyväntuulisempi ja rauhallisempi, olo on sopuisampaa.
Itse taas saan kaipaamaani hellyyttä ja huomiota
ja tiedän, että mies pitää minusta oikeasti, ei pelkästään seksin takia jne.
Pitäisikö minun nyt unohtaa tuo hänen perheestään murehtiminen ja nauttia niistä hetkistä mitä on?
Onko mies ihan itse kertonut, ettei tuhma vaimo anna? Voi lutuista mies-parkaa. Onneksi sinä annat.
Valitettavasti ihmiset näissä tilanteissa valehtelevat sujuvasti. Ymmärräthän tämän?