Aloitin suhteen varatun miehen kanssa, mitä teen nyt?
Eli netissä tutustuin lähistöllä asuvaan mieheen, joka oli tosi miellyttävä ja keskustelu sujui hyvin.
Hän kertoi jossain vaiheessa, että on naimisissa, mutta suhde on aika lailla kuollut. Eroamassa hän ei kuitenkaan ole, mutta ovat kai vaimonsa kanssa puhuneet ja vaimo on sitä mieltä, että miehellä saa olla "rakastajatar", jos se häntä helpottaa..
En tiedä tilanteesta tarkemmin, mutta näin kuitenkin on.
En ollut aluksi lainkaan suostuvainen mihinkään tekemisiin ko. miehen kanssa, mutta jollain kumman tavalla hän sai minut jatkamaa kirjoittelua ja sitten menemään jo kahville kaupungille.
Mies ihastui minuun ja minä kieltämättä häneen, hän on tosi huomaavainen ja puoleensa vetävä.
Itse olen siis sinkku eron jäljiltä, enkä ole ketään miestä elämääni hakenut tai "ottanut" pitkään pitkään aikaan.
Tämän miehen kanssa ollaan nyt nähty muutama kerta livenä ja se johti ihanaan seksiinkin.
Molemmat nautti todella, itselläni tosin varmaan pitkä ilman oleminenkin vaikutti :)
Suhteemme jatkuisi siis ihan tällaisena jonkinlaisena seksipitoisena suhteena silloin kuin kummallekin sopii ja haluttaa.
En sido itseäni häneen, enkä todella odota, että hän tekee mitään peliliikkeitä esim. perheensä suhteen.
Mutta mitä tehdä? Saako tällaisesta ihanuudesta nauttia?
Mies kertoo, että on kotonakin nyt paljon hyväntuulisempi ja rauhallisempi, olo on sopuisampaa.
Itse taas saan kaipaamaani hellyyttä ja huomiota
ja tiedän, että mies pitää minusta oikeasti, ei pelkästään seksin takia jne.
Pitäisikö minun nyt unohtaa tuo hänen perheestään murehtiminen ja nauttia niistä hetkistä mitä on?
Kommentit (21)
Kyllä olet jos tota touhua jatkat, ja itsekeskeinen. Ihan sama mitä se mies sanoo, mut jos sillä on vaimo ja mahdollisesti lapsiakin niin anna p.rkele olla. Erois siitä vaimostaan jos ei kerran irtoo. Vaimo ei välttämättä ole tarkemmin ajatellut mihin on "lupautunut", jos edes on. Mistäs tiedät ettei ole sen ukon keksimä koko juttu. Voi herranjumala taas. Kaikkia sitä on.Kyllä niitä vapaitakin miehiä löytyy, ja jos olet niin nirso ettei kukaan kelpaa ni ole ilman.
Tajuat kai, ettei miehellä, joka pettää vaimoaan, ole mitään moraalisia pidäkkeitä olla valehtelematta sinullekin? Todennäköisesti mies panee ja on pannut vaimoaan koko ajan ja kaikki jutut vaikeuksista avioliitossa ovat valhetta. Jos tällainen ei häiritse sinua niin sitten juttu on osaltasi ok. Oma kantani näihin asioihin on, että jokainen pettämiseen osallistuva osapuoli, myös toinen nainen, on vastuussa tapahtuneesta - olet syyllinen toisen ihmisen, eli vaimon, loukkaamiseen syvästi.
kolmen muunkin kanssa? Useimmiten nuo miesten ruikutukset "seksittömästä ja rakkaudettomasta liitosta" ovat huijausta, kerrotaan vain tarinaa jota toinen haluaa kuulla jotta saadaan.
kolmen muunkin kanssa? Useimmiten nuo miesten ruikutukset "seksittömästä ja rakkaudettomasta liitosta" ovat huijausta, kerrotaan vain tarinaa jota toinen haluaa kuulla jotta saadaan.
Kyllä se on arkipäivää monen miehen elämässä.
Ja tämä kakkosnainen sai ihan hirveet raivarit siitä että mies lopetti suhteen. Hän soitti mulle ja kyseli että miks me halutaan olla vielä yhdessä, kun meillä ei kerran ole ollut seksiä kuin pari kertaa viimeisen vuoden aikana ja mä olen aina kiukkuinen ja välttelen miestäni. Että miksi en anna miehen valita vapaasti häntä.
Mies sai kyllä tuon puhelun jälkeen lähteä. Meillä oli ihan säännöllinen seksielämä, en ollut koskaan kieltänyt miehen menoja ja mielelläni olin miehen lähellä ja annoin hellyyttä. Ei meillä riitojakaan ollut normaalia enempää.
Tää toinen nainen oli mua 15 vuotta nuorempi ja mies sanoi että se oli ehkä se mikä sokaisi hänen järkensä.
Nyt ei kumpikaan enää kuulu mun elämään, mutta tämä tarina ihan tiedoksi niille kakkosille joille mies kertoo että seksiä ei ole ollut aikoihin ja jotka niin auliisti menevät lankaan ja kuvittelevat helpottavansa miehen paineita.
Mutta mua ällöttäis tieto siitä että miehen kalu likoaa välillä vaimonsa kolossa ja ties missä muualla ja sitten välillä minussa. Hyi saatana.
Tämä varattu mies, jonka kalu likosi minussa, ei ole saanut vaimoltaan kuukausiin. Ja muitakaan ei ole ollut. Mulle henkinen puoli on tärkeämpi kuin fyysinen.
Itse taas saan kaipaamaani hellyyttä ja huomiota
Ohessa ajatuksia ja puhuttelevia tosielämän kokemuksia niistä tarpeista, joista säkin kirjoitit:
Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että pysy kaukana. Vaikka ihanalta nyt tuntuukin, sä saatat ihastua tai rakastua pahemmin, ja saatat saada koviakin kolhuja. Helpompi sulle itselle on, jos teet päätöksen nyt heti ennen kuin annat tilanteen mennä yhtään pidemmälle. ja tiedän todella, mistä puhun.
Millä tavalla ajattelet, että saisin kovia kolhuja?
Itselläni on tunteita miestä kohtaan, ilman tunnetta en todella edes seksiä voisi ajatella.
Hän sanoo olevansa todella ihastunut minuun ja vakuuttaa, että muutenkin kuin seksin takia.
Olen tietoinen, että hänen liittonsa on ja pysyy, enkä edes halua tietää siitä enempää.
Itse näen itseni kuitenkin seurustelemassa jonkun muun kanssa pidemmällä tähtäimellä, vielä joskus. En ajattele tätä miestä "siksi oikeaksi", vaikka hän ihana onkin nyt..
Entäs jos ne tunteet syvenevät ja havahdut huomaamaan, että haluat sen miehen kokonaan itsellesi? Sitä vain tarkoitan, että kannattaisi perääntyä ennen kuin on myöhäistä. Itse en perääntynyt, ja nyt on vaikeaa, kun haluaisin paljon enemmän, enkä saa. Enkä edes onnistu unohtaa.
terv. 4
Mutta mua ällöttäis tieto siitä että miehen kalu likoaa välillä vaimonsa kolossa ja ties missä muualla ja sitten välillä minussa. Hyi saatana.
Muutamia ajatuksia tässä. Olen aivan samassa tilanteessa, sillä erotuksella, että olen myös varattu ja olemme tämän "salamiehen" kanssa sopineet, että suhteemme ei koskaan tule olemaan muuta kuin salasuhde. Rakastamme toisiamme ja vaikka suhde onkin hyvin seksipainoitteinen, se henkinen puoli on myös tärkeä, minäkään en haluaisi mitään "seksiä ilman tunteita"-juttua. Saan mieheltä sen mitä elämästäni on jo vuosien ajan puuttunut, hellyyttä ja huomiota ja olen onnellinen. Mies on kertonut minulle samat asiat kuin sinunkin miehesi sinulle, eli kotona ei ole ollut seksiä kuukausiin, ovat vaimon kanssa vain kämppikisiä, mutta eroa mies ei halua, koska ei kestäisi eroa lapsistaan. (onkohan meillä sama mies!? =D)
Mutta se toinen puoli sitten. Kestän tämän tilanteen tällaisena, koska olen itsekin naimisissa (huonossa avioliitossa). Jos olisin sinkku, en tiedä kestäisinkö. Alkuun varmaan olisin ajatellut, että juttu on ihan ok, koska lähtökohdat ovat molemmilla selvillä, mies on ilmoittanut ettei jätä perhettään jne. ja se on sinusta ok. Kuten varmasti onkin, ainakin toistaiseksi. Olet jo ihastunut, ja tuossa vaiheessahan tuntuu, että sitä kestää vaikka mitä, ja toisen pikkuviat sun muut ovat vain söpöjä. Mutta mitä sitten jos rakastut? Mitä jos sinua alkaa rassaamaan se, ettet koskaan voi tämän miehen kanssa olla "oikeasti", teidän pitää aina salailla, olet aina se kakkonen, vaikka mies kuinka pitäisi sinusta. Olet toki sinkkuna tottunut olemaan yksin juhlapyhät sun muut, mutta jossain vaiheessa ajatus siitä, että sinä olet yksin ja mies perheensä kanssa joulut, juhannukset, lomamatkat sun muut, voi alkaa tuntua pahalta. Silloin kenties saatat alkaa toivomaan, että mies jättäisi kuitenkin perheensä ja olisi sinun kanssasi. Ja jos niin ei käy, sinusta tulee katkera, mutta koska rakastat miestä, et halua häntä jättääkään.
En väitä, että noin tulee käymään, mutta niin todellakin voi käydä. Kyllä minäkin ajattelen usein, että on niiin väärin, että mies jota rakastan on ihan muualla emmekä voi olla yhdessä kuin salaa. Vaikken itsekään haluaisi perheeni rikkoutuvan. Vaikea tilanne, ja ymmärrän, että sinun on vaikea miestä tässä vaiheessa päästää käsistäsi kun olet ihastunut!
Muuta sanoa kuin että tuo on väärin. Ongelmia tulee miehen perheelle ja sinulle. Toimit moraalisesti väärin, ällöttää tuommoinen toiminta.
Tämä varattu mies, jonka kalu likosi minussa, ei ole saanut vaimoltaan kuukausiin. Ja muitakaan ei ole ollut. Mulle henkinen puoli on tärkeämpi kuin fyysinen.
Näin miehenä täytyy todeta että voi olal että kundi puhuu tottakin. Jos hän vaikuttaa vakuuttavalta niin on kaksi vaihtoehtoa: a) hän on niin paatunut, että pystyy syöttämään kirkkain silmin pajunköyttä tai b) asia on todellakin niinkuin hän sanoo. Mutta jos mulla olisi yksi rinnakkaissuhde niin kyllä kelpaisi toinenkin. Käytännön syistä, eli miten järjestelet tapaamisia ja kotona oloa ja saat ajan riittämään kaikkeen, se ei ehkä onnistuisi mutta muuten ei perusmiehellä olisi "haaremille" mitään estettä. Jos naiset saa pidettyä tuolla tavalla erillään etteivät ne ala kissatappeluun niin se on harvinaisen mukavaA: mies saa jakamatonta huomiota jokaiselta.
Ehdotan, että yrität tapailla muitakin niin pääsette paremmin samalle viivalle ja sinulla on varamies jos tämä varattu joutuu syytä tai toisesta pitämään etäisyyttä. Älä ripustaudu pelkästään tähän varattuun kundiin. Olin kerran tarinen miehen kaltaisessa asemassa ja sydänhän sillä toisella naisella särkyi.
jos haluat pelata avoimesti, kysy suoraan vaimolta, onko tuollainen puhtaasti seksisuhde ok. Jos lupa kerraan on, vaimo varmasti antaa teille luvan touhuilla noilla ehdoilla.
Totuuden näet varmastai jo silloin, kun ehdotat miehelle tuota vaimolle soittamista. Voi pokka pettää ja paniikki iskeä, jos (kuten minusta on 95 % todennäköisyydellä) sopimusta ei ole.
- niinhän ne aina on ; ) - ja siitä, että mies saa käydä vapaasti naisissa. Totuus on usein aivan toisenlainen.
Jossain vaiheessa rakastut. Homma menee vaikeaksi, kun alat vaatia enemmän ja ehkä vaimolle tässä vaiheessa paljastuu, että hänen liittonsa on pystyyn kuollut ja ettei hänellä ja miehellään ole urbaanitarinoiden mukaan ollut edes vuoteen seksiä, vaikka vaimo on raskaana!
Kokemusta tästä todella on. Neuvoni on, että älä rakastu mieheen. Älä anna itsesi uskotella, että mies ajan mittaan jättää vaimonsa sinun takiasi. Tämäntyyppiset miehet eivät koskaan, siis koskaan jätä vaimojaan. Jos rakastut ja alat toivoa yhteistä elämää, tulet pettymään karvaasti ja sydämesi särkyy. Kukaan ei lohduta sinua, kun nuolet haavojasi. Jos kaipaat vaan kepeää hauskanpitoa, niin anna mennä. Jos on aihetta epäillä, että suhde johtaa vahvoihin tunteisiin, kiintymykseen tai rakkauteen, pidä mielessä, että siinä ei käy sinulle hyvin. Näpeille tulee varmasti ja kovaa.