Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko paneskelette samassa huoneessa, missä lapsi/lapset nukkuu?

Vierailija
09.04.2012 |

Sairasta :(

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) lapset nukkuvat

b) vanhemmat eivät saa lasten läsnäolosta kiksejä?

Lapset ovat todella taitavia esittämään nukkuvaa kun on tarpeen. Itsekin valitettavasti olen joutunut todistamaan omien vanhempien sekstaamista samassa huoneessa nukkuessani ja olen ihan satavarma, että vanhempani luulivat että nukun. Eikä heidän touhunsa ollut edes mitään äänekästä mutta kyllä siitä touhusta aina sen verran ääntä lähtee, että hiljaisuudessa sen kuulee ja huomaa. Se on todella kamala tilanne kun huomaa mitä tapahtuu ja pitää itse esittää suurinpiirtein kuollutta. Tilanne on todella vaivaannuttava, nolo ja pelottava. Ikinä en ottaisi sitä riskiä, että oma lapsi heräisi kun miehen kanssa harrastetaan seksiä. Kyllä meidän talossa muitakin huoneita on missä voi käydä panemassa. Ei sen tarvitse aina oma sänky olla.

Toisaalta toiseen huoneeseenkaan meneminen ei auta, jos siellä sitten ähkii, voihkii ja natisuttaa sohvaa. Itselläni on ikävät muistot siitä kun vanhemmat menevät muka piiloon touhuamaan, ja silti kuulen kaiken.

joka jo jotain ymmärtää. Se voi olla jollekin pari vuotiaalle taaperolle tosi pelottava kokemus. Eihän se vielä ymmärrä että se on SEKSIÄ mutta pelottavaa silti kun pimeässä peitot kahisee ja kuuluu ähkimistä. Ja kun jotkut paneskelee paljon vanhempienkin lasten läsnäollessa. Se on todellakin eri asia kuin pieni vauva.

Niin, kyllähän lapset jossakin vaiheessa tulee tietoiseksi vanhempien seksielämästä mutta ei sitä herrantähen nyt silti tarvitse lasten silmien edessä panna. Ja kyllä musta muutenkin on korrektia, että jos tiedetään lasten olevan hereillä viereisessä huoneessa niin sitä sohvaa ei natisuteta silloinkaan eikä ähkitä vaan ollaan ihan hipihiljaa.

Vierailija
22/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että ovat isommatkin lapset joskus jotain saattaneet kuulla. Elämä on. Ei voi lopettaa seksielämää siksi että lapset saattaa saada siitä vihiä - muuten ei ole kohta enää parisuhdetta ja ehjää perhettä. Seksi on parisuhteen liima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt vähän luulen että tuo "silmien edessä" on irrationaali yökötyksen aihe joillekin. Että asiaan ei pysty suhtautumaan neutraalisti kun tulee joku tabutunne niin vahvasti päälle.

Jotkut lapset asuvat vanhempien kanssa samassa huoneessa. Tietenkään ei tahallaan yritetä heitä herättää vaan ollaan niin hiljaa kuin ikinä voidaan mutta natiseehan se sänky.

Vierailija
24/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen nukkuminen eri huoneessa ei tule kysymykseenkään?

Veikkaan että siellä ne vanhemmat tuhisevat peiton alla lasten nukkuessa.

Vierailija
25/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriinko pitäis mennä? Kyllä itse ainakin tiedän milloin lapsi nukkuu, muuten viitsisi mitään tehdäkkään. Olohuoneessa sitä voi tulla paljon dramaattisemmasti yllätetyksi kun on valot, eikä peitot päällä. Makkarissa kuulee enintään jonkun vaimean äänen, mitään ei näe, jos sattuisi heräämään (mitä ei ole tapahtunut). Ihan kokonaan ei voi seksiä lopettaakkaan jos meinaa perheen pitää kasassa. Hyvä se on tietenkin arvostella, jos itsellä on joku mummola johon voi lapsen tyrkätä joka viikonloppu. Meillä on lapset aina kotona.

Vierailija
26/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylppärissä jne. Ei meidän tarvitse lapsia hoitajalle pistää että saadaan paneskeltua. Voihan sen peiton pitää päällä siinä sohvallakin. Ja jos ne lapset kerta ovat niin kamalan sikeäunisia, että sen takia uskaltaa samassa huoneessa panna, niin eihän ne silloinkaan herää kun olohuoneessa jyystätte. Mielikuvitusta kehiin. Kyllä sitä seksiä voi oikeasti muuallakin harrastaa kuin siellä sängyssä.

Vierailija
27/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olohuoneessa, josta on suora yhteys 5- ja 7-vuotiaiden huoneisiin. Kyllä minun ajattelumaailmassani on pienempi paha, jos 1,5-v. kuulee ähinää kuin että 7-v. kävelee olkkariin ja näkee vanhempansa täydessä touhussa.

Vessassa, eteisessä tms. taas on aika ankeaa sekstailla ja KYLMÄ.

Vierailija
28/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miettikääpä aikaa vielä muutama vuosikymmen taaksepäin. perheet asuivat ison lapsikatraansa kanssa tupakeittiön ja kamarin asunnoissa. miettikääpä, miten ne lapset on alkunsa saaneet ?

Vierailija
29/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olohuoneessa, josta on suora yhteys 5- ja 7-vuotiaiden huoneisiin. Kyllä minun ajattelumaailmassani on pienempi paha, jos 1,5-v. kuulee ähinää kuin että 7-v. kävelee olkkariin ja näkee vanhempansa täydessä touhussa.

Komppaan. Kai sitä seksiä voi harrastaa missä vain, mutta kun minä haluan harrastaa sitä omassa mukavassa sängyssä lämpimässä peiton alla, enkä jossain kalseassa kylpyhuoneessa.

Mitään panohuonetta meillä ei valitettavasti ole erikseen. Olisihan se mukava.

Sängyssä sen touhun voi lopettaa jos huomaa että lapsi herää. Olohuoneessa lapsen heräämisen huomaa vasta siinä vaiheessa kun se seisoo vieressä.

Vierailija
30/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lapsi on nyt 1v4kk ja nukkuu kanssamme samassa huoneessa. Lapsi menee nukkumaan joskus iltakahdeksan tienoilla, ja kymmenen aikoihin, jolloin keskimäärin meitä vanhempia saattaisi panettaa, nukkuu todella sikeästi. Ihan helposti voi lemmiskellä samassa huoneessa eikä lapsi huomaa mitään. Kerran havahtui ääniin, nousi seisomaan ja vähän kitisi unisena, ja silloin tietysti lopetimme. Ei noin pieni todellakaan mitään tajua eikä "esitä paniikissa nukkuvaa". Varmaan kohta puoliin kun on lähempänä kahta kuin yhtä vuotta niin täytyy siirtyä sängystä johonkin keittiöön tms, mutta toisaalta sitten kun ei enää ole pinnasänkyä niin ei mikään estä lasta nousemasta ihmettelemään ääniä toiseen huoneeseenkin jos sattuisi heräämään.

Justiin kuukausi sitten oltiin koko perhe hedelmällisyysklinikalla käymässä ja lääkäri teki minulle sisätutkimuksen. Vähän hassulta sekin tuntui mutta lääkäri vaan totesi, ettei tuon ikäinen ymmärrä mitään tämmöisistä jutuista. Eipä näyttänyt lapsiparka olevan millänsäkään kun näki äidin haarat auki tutkimuspöydällä. Eikö olekin sairasta!!! ;)

Vierailija
31/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jotka ovat joutuneet lapsena suurin piirtein pidättämään hengitystä, että vanhemmat eivät tietäisi lapsen olevan hereillä heidän puuhaillessaan peiton alla "hipihiljaa", eivät halua saattaa lastaan samaan tilanteeseen missään tapauksessa. Ne taas, jotka eivät ole itse sitä joutuneet kokemaan tai ovat lapsena olleet sen luontoisia, että heille ei ole tullut vaivautunut olo, eivät voi käsittää edellisen ryhmän traumoja ja siitä johtuvaa järkähtämättömyyttä asian suhteen.

Mä kuulun ekaan ryhmään. Koin tilanteet erittäin ahdistavina ja tunsin todella suurta mustasukkaisuutta, olin lapsena muutenkin herkkä. Olin juuri siinä iässä, jossa lapset voivat olla hyvinkiin mustasukkaisia vanhemmastaan ja jolloin tajusin, että asia ei ole tarkoitettu minun silmille ja korville.

Vierailija
32/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsi nukkuisikin, aistii hän vanhempiensa seksipuuhat. Kyllä lapselle todellakin jää traumat, jos joutuu näkemään vanhempien välistä seksitoimintaa. Miksei lapsia haluta suojella tuoltakin, tuntuu lähinnä itsekkäältä, jos lasten läsnäollessa pitää hoitaa omia halujaan. Kyllä niitä muitakin paikkoja löytyy.

En kyllä pystyisi rentoutumaan ja nauttimaan, jos lapsia olisi samassa huoneessa.

Vierailija
33/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka nukkuvat vielä pinnasängyssä samassa huoneessa, eivätkä ole koskaan sängynnatinaan heränneet, eivätkä osaa esittää nukkuvaa. Alkavat heti itkeä jos heräävät yöllä.

Meillä sänky natisee aina kun toinen kääntyy, ja mies kuorsaa välillä todella kovaa, enkä mene takuuseen etten itsekin joskus kuorsaa. Ei meillä lapset herää kuin pahoihin uniin, ei mihinkään ääniin. Eivät herää yleensä edes toisen huutaessa vieressä täyttä kurkkua, korkeintaan kääntää kylkeä.

Muutenkaan en usko että lapset jotenkin pelkäisivät, luulisivat että isi hieroo äidin selkää, kuten usein tekeekin, sitä lapset näkevät päivisin, eikä sekään herätä mitään pelkoja.

Vierailija
34/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vanhemmat ja lapsi), mutta ei tulisi mieleenkään sekstailla, kun lapsi paikalla, ihan sama vaikka nukkuisi kuinka sikeästi.

Minä olen myös joutunut "leikkiä" nukkuvaa omien vanhempien puuhaillessa ja se jos mikä oli todella ällöttävää. Ja joskus jos äiti huomasi että olen hereillä, niin sanoi vain että laita silmät kiinni ja käänny toisinpäin, hyi v***u!!! Asuttiin niin pienessä asunnossa että kaikki nukuttiin samassa makuuhuoneessa. Nyt meillä lapsella oma huone, mutta yöt nukutaan samassa huoneessa lapsen ollessa vielä pieni.

Miksi muuten yöaika ja makuuhuone ovat ainoa aika ja paikka seksiin? Meillä nukutaan yöllä..

Vierailija
35/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Tästäkin ketjusta näkee]että ne jotka ovat joutuneet lapsena suurin piirtein pidättämään hengitystä, että vanhemmat eivät tietäisi lapsen olevan hereillä heidän puuhaillessaan peiton alla "hipihiljaa", eivät halua saattaa lastaan samaan tilanteeseen missään tapauksessa. Ne taas, jotka eivät ole itse sitä joutuneet kokemaan tai ovat lapsena olleet sen luontoisia, että heille ei ole tullut vaivautunut olo, eivät voi käsittää edellisen ryhmän traumoja ja siitä johtuvaa järkähtämättömyyttä asian suhteen.

[/quote]

Tiedän monta, itseni mukaan lukien, joka on joutunut esittämään nukkuvaa vanhempien harrastaessa seksiä samassa huoneessa. Yksikään näistä ei muistele tapahtumaa hyvällä. Se on ollut kaikille kamala ja ahdistava kokemus. Senpä takia riskiä sen suhteen, että omat lapset joutuvat kokemaan saman, ei oteta. Kyllä sitä muuallakin pystyy naimaan kuin sängyssä.

Ja tosiaan, joku vauva tai 1,5 vuotias on vielä ihan eri kuin vaikkapa 3 vuotias.

Vierailija
36/117 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh... mnä kun luulin siis olevani jäykkä mitä seksiin tule.. kyllä ap (ja moni muu vastannut) vetää vertoja minullekin! Kyllähän tuo seksi väkisinkin kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Ja joo, kyllä meillä nuorin nukkuu samassa huoneessa kuin mekin. Ja joo.. minusta olisi nolompaa jos isommat lapset heräisivät touhuun, kuin jos ihan pieni herää yöllä... Eikä sitä seksiä tarvitse tosiaankaan harrastaa äänekkäästi ähisten, vaan voihan tuota tehdä hiljaa ja hillitystikin.

Vierailija
37/117 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks niillä sit on niin isot perheet jos ei ne harrasta seksiä?

Vierailija
38/117 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille joka epäili et "perhekeskeisissä kulttuureissa" joissa ei oo mahiksia et jokasella ois omat huoneet, seksi ei olis niin tärkeää.

Vierailija
39/117 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotttaa kyllä, et yllätetään hommista.

Vierailija
40/117 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jouduin todistamaan vanhempien paneskelua ja kyllä siitä traumat jäi. Olin peloissani, kun en vielä ymmärtänyt mistä kyse oli ja oli todella ahdistavaa herätä siihen. Kerran peloissani aloin itkemään ja isä käski menemään syömään!? Monesti myös isä humalaispäissään ahdisteli äitiä, kun tämä ei ollut sillä tuulella, silloinkin pelotti. Äiti tuli välillä mun viereen nukkumaan, mutta isä seuras perässä. Eivät kuitenkaan siinä samassa sängyssä alkaneet hässimään onneks. Monesti myös isä kouri äitiä meidän lasten nähden. Nyt aikuisena ahdistaa kaikki panemisäänet, jos joskus joutuu olosuhteiden pakosta kuulemaan (todella harvoin kyllä). Enkä todellakaan halua omien lasten joutuvan kokemaan samanlaista mitä itse koin.