Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yli 30e hintainen konvehti-rasia kallis?

Vierailija
25.12.2022 |

Mitä mieltä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baileys konvehtirasia 32e on parasta, nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on pirun kalliita kondohteja.

Vierailija
4/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin kallis ole. Joku 100e olisi jo aika kallis.

Vierailija
5/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kallis, mutta usein hintansa arvoinen jos siihen vaan on varaa. Esim. Godivan isot rasiat maksaa helposti tuon. Kyllä halvemmallakin tosin löytää ihan kivoja.

Vierailija
7/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuhaus rasiasta maksoin 38€.

Vierailija
8/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jos aamupuuron asemasta syö.

Vierailija
9/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän oikea suklaa maksaa enemmän ku perus fazerin siniset jotka on vaan sokerimössöä.

Vierailija
10/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Mutta ihan hyvä lahjana, jos ei mitään sopivaa meinaa keksiä ja kaikki tuntuu turhalta. Tulee ainakin syötyä pois eikä anna silti kuvaa, että toi naurettavan halvan lahjan. Ite en noin kallista itelle ostais. Hyvin maistuu halvempikin. 

Vierailija
11/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni Baileys konvehtirasian puoli kiloa painavan, joka maksoi yli 30 euroa ja voin sanoa, että on erittäin hyvää ja hintansa arvoinen makunautinto olettaen tietty, että

pitää Baileys kermaliköörin mausta, jolla konvehdit täytetty. Olen todella tyytyväinen hinta laatu-suhteeseen.

Vierailija
12/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin itselleni Baileys konvehtirasian puoli kiloa painavan, joka maksoi yli 30 euroa ja voin sanoa, että on erittäin hyvää ja hintansa arvoinen makunautinto olettaen tietty, että

pitää Baileys kermaliköörin mausta, jolla konvehdit täytetty. Olen todella tyytyväinen hinta laatu-suhteeseen.

Bailey's suklaat ovat hyviä, mutta enemmän harmittaa että niiden jäätelö ehti olla kaupoissa vain hetken aikaa, sitten se hävisi johonkin. Oli parasta jäätelö mitä olen syönyt.

Vierailija
13/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Baileysit jäi nyt ostamatta, sen sijaan tilasin Amazonista 1kg pussin Lindtin kuulia, 45%, 60% ja 70% vahvuuksilla ja kaupasta nappasin samalta valmistajalta Master Pieces-konvehtirasian joka maksoi -30% alen jälkeen n.20€.

Nuo kuulat on aivan täydellisiä, niin täyteläistä ja silkkistä suklaata, että 3-4kpl riittää, aivan uskomattomia.

Päädyin tilaamaan, kun ruokakaupoissa ei noita tummia ole (paitsi sekoituspsi jossa myös valkosuklaisia ja sitä en voi sietää).

Vierailija
14/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Mutta ihan hyvä lahjana, jos ei mitään sopivaa meinaa keksiä ja kaikki tuntuu turhalta. Tulee ainakin syötyä pois eikä anna silti kuvaa, että toi naurettavan halvan lahjan. Ite en noin kallista itelle ostais. Hyvin maistuu halvempikin. 

Niin no, mutta suomalaiset harvemmin kuitenkaan mieltävät suklaarasiaa arvokkaaksi lahjaksi. Moni vanhempi ihminen ajattelee, että suklaarasia maksaa max 10 euroa. Kiitos Pandan juhlapöydän konvehdeille, joita aikoinaan sai kolme rasiaa kympillä. Siis kymmenellä markalla.

Vierailija
15/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bailey's suklaat ovat hyviä, mutta enemmän harmittaa että niiden jäätelö ehti olla kaupoissa vain hetken aikaa, sitten se hävisi johonkin. Oli parasta jäätelö mitä olen syönyt.

Niin oli! Nyt pitää lorauttaa itse Baileysia vaniljajäätelön sekaan, toimii se niinkin.

Vierailija
16/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt tänä päivänä ole hinta eikä mikään. Pieni summa laadukkaasta konvehtirasiasta.

Vierailija
17/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Konvehti-rasia".................. joo-o.

On se oikein kirjoitus (sic) vaan vaikeeta.

Vierailija
18/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa just katselin 49e hintaista kynttilää.

Nii ei kai.

Vierailija
19/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallis, mutta kyllä toimeentulotuki on liian suuri. Sillähän saa 17 suklaarasiaa.

Vierailija
20/21 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oli! Nyt pitää lorauttaa itse Baileysia vaniljajäätelön sekaan, toimii se niinkin.

Mä oon joskus laittanut myös konjakkia - toimii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän