Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko paneskelette samassa huoneessa, missä lapsi/lapset nukkuu?

Vierailija
09.04.2012 |

Sairasta :(

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miettikääpä aikaa vielä muutama vuosikymmen taaksepäin. perheet asuivat ison lapsikatraansa kanssa tupakeittiön ja kamarin asunnoissa. miettikääpä, miten ne lapset on alkunsa saaneet ?

Vierailija
2/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miettikääpä aikaa vielä muutama vuosikymmen taaksepäin. perheet asuivat ison lapsikatraansa kanssa tupakeittiön ja kamarin asunnoissa. miettikääpä, miten ne lapset on alkunsa saaneet ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedoksi vaan tällaista lapsena kokeneena, että se voi olla hyvin kiusallista lapselle. Mä usein heräsin vanhempien touhuihin (mulla ei ollut omaa huonetta) ja sitten esitin nukkuvaa ja vaan toivoin, että se ähinä olisi pian ohi. Hämmentävää pienelle lapselle!

Vierailija
4/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedoksi vaan tällaista lapsena kokeneena, että se voi olla hyvin kiusallista lapselle. Mä usein heräsin vanhempien touhuihin (mulla ei ollut omaa huonetta) ja sitten esitin nukkuvaa ja vaan toivoin, että se ähinä olisi pian ohi. Hämmentävää pienelle lapselle!

kun äitipuleni huohotti ja voihki kuin sika, kun isäni pani sitä.

että tuntui inhottavalle.

Vierailija
5/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs paneminen lasten kuullen on tietenkin kyseenalaista, eikä silloin auta edes suljetut ovet. Hiljaa peiton alla touhuaminen on minusta ok, jos lapsi nukkuu. Parempi se kuin kaveripariskunnalle sattunut episodi, jossa vanhemmat touhusivat "turvassa" olohuoneen matolla ja havahtuivat siihen, että 5-v. seisoo vieressä silmät pyöreänä.

Vierailija
6/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä sairasta.

Vierailija
7/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) lapset nukkuvat

b) vanhemmat eivät saa lasten läsnäolosta kiksejä?

Vierailija
8/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän seksielämä on kuollutta. Nukumme lasten kanssa samassa huoneessa emmekä harrasta seksiä. Jos harrastaisimme, emme tekisi sitä lasten nähden/kuullen.

Vierailija
9/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta ja vasenmielinen ajatuskin

Vierailija
10/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 2,5 vuotta ja teeskentelivän nukkuvaa, oln hädissäni

Vierailija
11/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) lapset nukkuvat

Lapset ovat todella taitavia esittämään nukkuvaa kun on tarpeen. Itsekin valitettavasti olen joutunut todistamaan omien vanhempien sekstaamista samassa huoneessa nukkuessani ja olen ihan satavarma, että vanhempani luulivat että nukun. Eikä heidän touhunsa ollut edes mitään äänekästä mutta kyllä siitä touhusta aina sen verran ääntä lähtee, että hiljaisuudessa sen kuulee ja huomaa. Se on todella kamala tilanne kun huomaa mitä tapahtuu ja pitää itse esittää suurinpiirtein kuollutta. Tilanne on todella vaivaannuttava, nolo ja pelottava. Ikinä en ottaisi sitä riskiä, että oma lapsi heräisi kun miehen kanssa harrastetaan seksiä. Kyllä meidän talossa muitakin huoneita on missä voi käydä panemassa. Ei sen tarvitse aina oma sänky olla.

Vierailija
12/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa. Nukkuu niin sikeästi ettei herää eikä me mitään megasessioita pidetä. Lusikkana hiljaa hellitään.

Miten luulit että ennenvanhaan tehtiin kun yksiössä asui vanhemmat ja 5 lasta??

Vierailija
13/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulit että ennenvanhaan tehtiin kun yksiössä asui vanhemmat ja 5 lasta??

Ennen vanhaan tehtiin myös paljon kaikkea muuta lapsenkasvatukseen liittyvää mitä tänä päivänä ei hyväksytä. Kyllä tämä on mun mielestä ihan samaa kastia.

Vierailija
14/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luostarielämä on niin toisenlaista, ettei munkeilla voi olla toisenlaisia mielipiteitä tässä asiassa. :)

Vierailija
15/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis munkit ja nunnathan tekevät selibaatti lupauksen.

Vierailija
16/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katseeseen tuli jotain tietoisuutta. En pysty, mulle tulee niin äiti-rooli päälle kun lapsi lähellä, etten pysty nauttimaan. Tavallaan kadehtittavaa jos joku himoitsee omaa miestään niin että järki himmenee. Mä en.

Vierailija
17/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) lapset nukkuvat

Lapset ovat todella taitavia esittämään nukkuvaa kun on tarpeen. Itsekin valitettavasti olen joutunut todistamaan omien vanhempien sekstaamista samassa huoneessa nukkuessani ja olen ihan satavarma, että vanhempani luulivat että nukun. Eikä heidän touhunsa ollut edes mitään äänekästä mutta kyllä siitä touhusta aina sen verran ääntä lähtee, että hiljaisuudessa sen kuulee ja huomaa. Se on todella kamala tilanne kun huomaa mitä tapahtuu ja pitää itse esittää suurinpiirtein kuollutta. Tilanne on todella vaivaannuttava, nolo ja pelottava. Ikinä en ottaisi sitä riskiä, että oma lapsi heräisi kun miehen kanssa harrastetaan seksiä. Kyllä meidän talossa muitakin huoneita on missä voi käydä panemassa. Ei sen tarvitse aina oma sänky olla.

Toisaalta toiseen huoneeseenkaan meneminen ei auta, jos siellä sitten ähkii, voihkii ja natisuttaa sohvaa. Itselläni on ikävät muistot siitä kun vanhemmat menevät muka piiloon touhuamaan, ja silti kuulen kaiken.

Vierailija
18/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi oli alle puolen vuoden.. Nykyään on ihan omat paikat sitä varten..

Vierailija
19/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhempien lasten (yli 1v) kanssa samassa huoneessa asia tuntuu ahdistavalta. Mutta pieni vauva siitä tuskin kärsii jos nukkuu. Ja eihän vauva varmaan edes ymmärrä mitä vanhemmat tekevät jos hiljaa ovat peiton alla. Niin tuskin on haittaa!

Vierailija
20/117 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että ovat isommatkin lapset joskus jotain saattaneet kuulla. Elämä on. Ei voi lopettaa seksielämää siksi että lapset saattaa saada siitä vihiä - muuten ei ole kohta enää parisuhdetta ja ehjää perhettä. Seksi on parisuhteen liima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän