Onko itsekästä toivoa treffikumppanilta varallisuutta? Olen 52v mies, täysipäiväisesti töissä ja säästöjäkin on pienen osakesalkun verran
Olen 52v mies, täysipäiväisesti töissä, lapset aikuisia, velaton asunto ja säästöjäkin on pienen osakesalkun verran. Olen treffaillut oman ikäisiäni naisia, mutta kieltämättä kiinnostus hiipuu kun selviää, ettei ole mitään omaisuutta, erosta jäi vain velkaa ja eletään kädestä suuhun kun on vielä alaikäisiä teinejä elätettävänä. Yhdessä ei voitaisi elää sellaista elämään kuin minä toivoisin eläväni rakkaani kanssa. Toiveena löytää loppuelämän kumppani, muuttaa yhteen, matkustella, mökkeillä ja elää mukavaa elämää. Mun rahat riittää siitä omaan osuuteeni, mutta ei elättämään toista.
Kommentit (46)
Varmaan ihan sinulle tyypillistä, eli ei sen itsekkäämpää tai huonompaa kuin mikään muukaan.
Aika vähän on naisia tarjolla, joilla olisi edes jollain mallilla raha-asiat.
Eikös kaikki toivomukset treffikumppania kohtaan pohjaudu itsekkyyteen? En tarkoita että se olisi väärin. Se on täysin oikein että haluaa "itsekkäästi" hyviä asioita toiselta sen sijaan että ottaisi mitä vain vastaan.
Ap miksi et treffaile rumia ja vanhoja naisia?
On tietenkin. Jokainen saa asettaa kumppanille haluamansa kriteerit.
Mikset keksinyt omaa aloitusta vaan kopioit toiselta?
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi et treffaile rumia ja vanhoja naisia?
60 vee YÖÖÖÖÖKKKK..haluan nauttia..ymmärrätkö nauttia!
Hmm tarjolla ois siis vanha PIHI äijä...juu kiitos EI
Tottakai saa. Ja pitää.
Pitää löytää itselle sopiva kumppani.
-N52
Ps en olisi sinulle mätsi ja osaisin sen myös sanoa. Meillä on erilainen arvomaailma.
Ei ole väärin. En minäkään alkaisi ketään miestä elättämään.
Mutta entä rakkaus? Luulisi että 50v osaa jo arvostaa sitä enemmän kuin rahaa. Parisuhde pitää vaan saada oli tunteita tai ei? Ehkä olet henkisesti alle 30v?
T. Nainen 50+ jolla on jo varallisuutta riittävästi tähän elämään
Pinnallista touhua, itse olen köyhä ja mieskin sellaiseksi osoittautunut, toisaalta vanhemmat on varakkaita ja perheemme saa tarvittaessa apua, isä ei ole veemäinen tyyppi, vaikka sillä on rahaa ja päällepäin sitä ei oikeastaan nää mistään, no okt on, mutta vanhahko. Inhoan henk.koht. ihmisiä, jotka luokittelee yhtään ketään ihmistä.
Ei ole itsekästä. Täytyy vain löytää omia arvoja vastaava kumppani. En minäkään jaksaisi seurustella miehen kanssa, joka elää tyylillä "kaikki käyetään mikä saadaan ja kun lopussa sitten kiristetään vyötä". Kaikki nuo tapaukset lopulta johtaa siihen, että vauraamman oletaan alkavan elättää vähemmän vaurasta, joka johtaa siihen, että vähemmän vauras hyväksyy tilanteen eikä sitten ehkä edes yritä muuttaa omia rahankäyttötapojaan, jotta pääsisi itsekin vaurastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset keksinyt omaa aloitusta vaan kopioit toiselta?
Säästin aikaa, samat mietteet.
Toin miesnäkökulmaa asiaan.
Haaveilen nuoresta rikkaasta naisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa. Ja pitää.
Pitää löytää itselle sopiva kumppani.
-N52
Ps en olisi sinulle mätsi ja osaisin sen myös sanoa. Meillä on erilainen arvomaailma.
Riittää että on erillainen tilinsaldo tai että asut vuokralla...yööökkkk
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä rakkaus? Luulisi että 50v osaa jo arvostaa sitä enemmän kuin rahaa. Parisuhde pitää vaan saada oli tunteita tai ei? Ehkä olet henkisesti alle 30v?
Nyt tais mennä jo vähän ohi aiheen. Eihän ap mitään varallisuutta ole keräämässä miehen avulla, vaan haluaa kumppanin, jonka kanssa nauttia elämästä tässä ja nyt. Ja niin, ettei kummankaan tarvi kustantaa toisen elämää
Samanlaiset linnut lentävät yhdessä eli hyväksy vain tasoistasi seuraa. Naiset tehkööt saman.
Pihit miehet on ehdoton turn off, omaisuuden koosta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinun oma kaksoisliekkisi? Onko hän sinua rikkaampi?
Lue vastaukset siitä toisesta ketjusta. Pätee molempiin sukupuoliin.
Tietysti. Ja saat hoivia myös hoikuutta, nuoruutta ja pitkiä hiuksia laineilla