Mitä et uskonut itsellesi tapahtuvan?
Kommentit (119)
- Rakkauteni tulee loppumaan mieheen, jota uskoin rakastavani aina
- Että tulen olemaan sellainen äiti, joka ei vaan jaksa olla henkisesti läsnä lapsilleen
Luulin, etten pääsisi ikinä eroon ihastumisestani. Kyllä sitä kestikin, ehkä 7 vuotta. Mutta enää ei tunnu missään.
Joskus myös pelkäsin/luulin, etten saa lapsia, kun tuli vain keskenmenoja toinen toisensa perään. Joskus myös luulin, etten voi ikinä olla onnellinen.
hänelle kenen lapsi teki itsemurhan.
kovasti voimia!
Valitsevani väärän ammatin ja joutuvani/pääseväni kouluttautumaan uudelleen jo ennen työelämään siirtymistä.
Saavani itselleni ihanan ja komean miehen, joka pitää kropastani. Minua kiusattiin koulussa julmasti juuri niistä ulkonäköpiirteistäni, joita mieheni eniten arvostaa. ;)
Ja sittemmin pääseväni alkoholismista..
Kumpaankaan en koskaan uskonut.
uskonut, että voisin olla näin huono kaikessa... olin prinsessa joka on oikeassa elämässä aikamoinen luuseri...
ylipainoni, masennus, koulun keskeyttäminen, työttömyys, syömishäiriöt, ero miehestä,sosiaalipummina olo vuosikaudet, lastenkotiin lapset, isä ei halua tavata ikinä lapsiaan.
Sitten absolutismi, edelleen masennus mutta hoidossa, lapset takaaisin lastenkodista, olen yh, työtön vieläkin ja isä ei halua tavata lapsiaan vieläkään
käyttäväni huumeita
tekeväni abortin
hautaavani äitini 2 kertaa
saavani vain yhden lapsen
uskonut, että voisin olla näin huono kaikessa... olin prinsessa joka on oikeassa elämässä aikamoinen luuseri...
Ja minulla kun piti olla perhe jo parikymppisenä. Tasan ei mene onnenlahjat.
Tiesin aina että jossain on mulle se oikea, eikä se kaukana ollutkaan, vaikka pitikin hakea se hieman kauempaa, mutta sitten kaikki muu ihanuus päälle, neljä lasta, kiva talo, ihana työ...
Että minusta, määrätietoisesta ja kunnianhimoisesta nuoresta naisesta tulisi tällainen nyhverö joka ei saa aikaiseksi yhtään mitään (hyvä kun pääsen kotiovesta ulos). Neljä vuotta haukuttavana ja hakattavana vei itsetuntoni.
naimisissa ja hyvässä elämäntilanteessa. Melkein tarpeeksi hyvässä lapsen pitämiseen, mutta ei ihan.
T: vauvakuumeillut 20-vuotiaasta.
Saavani harmaita hiuksia jo vähän yli nelkytvuotiaana...
naimisissa ja hyvässä elämäntilanteessa. Melkein tarpeeksi hyvässä lapsen pitämiseen, mutta ei ihan.
T: vauvakuumeillut 20-vuotiaasta.
Joutuvani rakastamani miehen pahoinpitelemäksi
Polttavani tupakkaa
Käyttäväni huumeita
Joutuvani rakastamani miehen pettämäksi
:(
lasteni isän kanssa päättyisi niinkuin se päättyi. Kliseisesti, kun mies keski-iän kriisissä aloitti suhteen nuoren naisen kanssa, joka tarpeeksi painostettuaan sai hänet jättämään perheensä. Kesti kauan, että kun pystyin sisäistämään tapahtuneen. Luotin ex-mieheeni 100 %.