Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä tätä! Kertokaa!

Vierailija
18.02.2012 |

Miten noi jalkuvasti juhlivat, viinaa, särkylääkkeitä, psyykenlääkkeitä yms käyttävät ja yhteensotkevat jaksavat aina huolehtia fyysistä olemuksestaan ja olla viimeisen päälle kuin kaikenlaiset kaunottaret ja missit!

Luulis, että niillä olisi naamat turvonneita, kropasta blösöjä, hoitamattomia, rähjäisen näköisiä.

Mulle riittää, että olen kotona päivät pitkät enkä syö mitään lääkkeitä ja olen jo rähjäisen näköinen. Ja kiloja tulee lisää vaikka en juuri syö mitään. En mitenkään jaksaisi hoitaa ulkomuotoani, koska siihen ei ole mitään syytä - ei ole mitään tilaisuuksia, ei juhlia ei kerrassaan mitään mitä varten tarttis vetää edes hyvät vaatteet päälle.

Siis mikä on noiden ihmisten salaisuus? Vai onko ne vaan meikillä niin pyntättyjä? Mutta eihän kaikkea saa peitettyä - vai saako?

Mutta koti oli tolla Whitneylläkin aika karsea. Mielummin asun pienessä viihtyisässä asunnossa kuin jossain isossa linnassa, jossa ei ole just mitään "makeutta"!

Kertokaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä olemusta pidetään yllä myös erilaisilla lääkkeillä, ja varsinkin meikeillä ja kirurgialla.

Yleensä se fyysisestä olemuksesta huolehtiminen rajoittuu vain ulkonäköön, harvoilla poikkeuksilla myös terveyteen ja kuntoon.

Vierailija
2/4 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko?

Mikä tekee hyvän ulkomuodon?

- tasokas ruoka

- liikunta

- lääkkeettömys

- aika lailla alkoholittomuus

Mikä tekee hyvän kunnon?

- tasokas ruoka

- liikunta

- roskalääkkeiden välttäminen

- aika lailla alkoholittomuus

Siis missä ajatukseni mättäävät?

Kerro millä saan itsestäni hetkessä "kaunottaren", jos yhtäkkiä pitäisi lähteä jonnekin?

- minulla on ihan kivat kasvot ja säännölliset piirteet

- tukka on hyvässä kunnossa ja sen voisi tarpeen vaatiessa värjätä ja leikata tai laittaa kivasti

- on muutama liikakilo, mikä jo liittyy ikääni

- rahalla saa hyvät vaatteet, kengät, laukut jne

- en ole missään viina- pilleri-, tms tökkyrässä

Siis missä ajatukseni mättää? Olen yhä ihan ihmeissäni siitä kuinka noi mömmömimmit voivat olla niin viimeisen päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään listaa:

Whitney Houston

Brad Pitt

Vierailija
4/4 |
18.02.2012 |