Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et uskonut itsellesi tapahtuvan?

Vierailija
08.04.2012 |

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääväni leskeksi 25 vuotiaana :`(

Jäikö sinulle lapsia muistuttamaan rakkaasta puolisostasi?

Ilman heitä,en olisi selvinnyt...

Vierailija
62/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain amerikkalaisen naisen tekemään tuhmia juttuja itselleen webbikameran edessä. Eikä mitenkään rahaa vastaan. Molemmilla oli kivaa. Minusta siinä on jotain pysäyttävää kun ajattelen että tutustuin naiseen, joka asuu tuhansien kilometrien päässä, pääsemättä koskaan sen lähemmäksi häntä, ja sitten lopulta olin osasyyllisenä hänen nautintoonsa. Hän teki tietty kaiken työn mutta minä olin ns. hänen polttoaineensa. Ja hän oli minun.

Ihmisille sanon joskus päissäni, että olen saanut naisen laukeamaan 10 000 km:n päästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni ja nuoruuteni oli yhtä piinaa, ihan kuin mt-ongelmaisessa hakkaavassa äidissäni ja koulukiusaamisessa ei olisi ollut tarpeeksi.

Ajattelin aina, että kun pääsen pois kotoa ja pois paikkakunnalta, voisin olla rauhassa ja onnellinen.

Pääsin pois kotoa ja paikkakunnalta ja kouluttauduin valmistuakseni juuri pahimpaan lama-aikaan. No, kouluttauduin uudelleen, kun en halunnut mitään tekemättömänä olla. Opintovalintani ovat olleet järkyttävän vääriä. Niinpä nyt keski-ikäisenä pätkätyöläisakateemisena kipuilen toimeentulo-ongelmien kanssa, eikä tilannetta helpottanut yhtään se, että nain pienipalkkaisen miehen, joka ei tahdo jaksaa tehdä työtään.

Elämäni on ollut siis yhtä paskaa alusta tähän päivään asti. Ensin itsestä riippumattomista syistä ja sen jälkeen omien valintojen takia. Olen jo hyväksynyt, ettei tule helppoa olemaan koskaan, varaudun leipäjonovanhuuteen ja kunnan vuokrakämppään :o(

Vierailija
64/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poikaystäväni sairastuu syöpään 2 kk seurustelun aloittamisesta ,mutta paranee. Nyt naimisissa 30 vuotta ,nyt mummu ja paappa.Maailman paras asia.

Vierailija
65/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavani näin upeaa aviomiestä, joka palvoo minua kaikista vioistani huolimatta.

Vierailija
66/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuvani masennukseen.

Vierailija
67/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin naimisiin liian nuorena hullun juopon kanssa, joka pilasi melkein kaksikymmentä vuotta elämästäni.

Vierailija
68/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastun palavasti naiseen, muutan hänen perässään toiselle puolelle Eurooppaa, petän häntä miehen kanssa ja tulen raskaaksi. JA että kaikesta huolimatta pidin lapsen ja edelleen olen rakastamani naisen kanssa yhdessä, lisäksi minulla on maailman täydellisin 2-vuotias poika.

Vierailija
69/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavani rintasyövän alle 40-vuotiaana.

Tutustu toki, voin lämpimästi suositella http://www.healingrooms.fi

Vierailija
70/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ja hyvässä elämäntilanteessa. Melkein tarpeeksi hyvässä lapsen pitämiseen, mutta ei ihan.

T: vauvakuumeillut 20-vuotiaasta.

Vierailija
71/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....ja luulin, että menen hautaan neitsyenä. No, ylläri-pylläri, sänkyyn sitä vaan ajautui, niinkin nuoressa ja herkässä iässä kuin 35.

Nyt tuntuu ihan normaalilta osalta elämää,mutta elin vuosikymmeniä siinä uskossa, että pahinta maailmassa on jonkun miehen vehje mun kaikkein arimmassa paikassa. Tsiisus.

Vierailija
72/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin sinua.

t: ohis

Vierailija
73/119 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hautaisin oman lapseni

-saisin keskenmenoja

-isovanhempani kuolevat tulipalossa

-avioero

Vierailija
74/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu kuin edellisellä .Vuosi sitten mulla ei ollut vielä tätä konetta ;D

Vierailija
75/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihana mies ja kolme lasta

- omakotitalo

- korkea koulutus ja hyväpalkkainen työ

- uudelleen aloitettuu nuoruuden harrastus, jossa kehityn koko ajan

- ystäviä

- hyvät välit sukulaisiin

- - - elämä paranee koko ajan!!!

Vierailija
76/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-että selviän hullusta nuoruudesta ja lapsuudenkodista kutakuinkin "terveenä"

-jään Suomeen opiskelemaan, koska tapaan 18-vuotiaana ihanan miehen, jonka kanssa avioidun 3 vuotta myöhemmin ja muutan maalle!

-saan lapsen ennen tutkintoa/ammattia

-lihon 15 kiloa, enkä saa niitä millään pois

-alan lastenhoidon keskellä pyörittämään yritystä

-saan 3. lapsen alle 30v.

-joudun käymään perheneuvolan pariterapiassa

-lapseni sairastuu vakavasti

-että kuopukseni vieraantuu minusta, koska asun toisen lapsen kanssa sairaalassa

-että minulla on jostain syvältä kumpuavaa vahvuutta, joka sai kestämään ja selviämään

-että romahdan, kun kaikki on ohi

Mikään ei oikeastaan ole mennyt niin, kuin joskus ajattelin, mutta kaiken kokeman jälkeen olen onnellinen, että asun täällä omassa rauhassa, olen saanut olla lähestulkoon koko ajan kotiäitinä, yritys on menestynyt ja olen voinut mennä ostoksille katsomatta hintalappuja, että minulla on juuri nämä lapset ja mies, kaikesta huolimatta!

Vierailija
77/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan ison liudan pelkkiä poikalapsia ja että se häiritsee minua näin älyttömästi!

Vierailija
78/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vieläkin minulle kova pala vaikka aiheettomaksi todettiinkin.

Vierailija
79/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen väkivaltaisuus

Äkillinen psykoosi, "pakkohoidossa" 1.5kk

Jotain positiivisia:

Seksuaalisuuden löytäminen 25v. (bi)

rakennettiin omakotitalo (en olis koskaan uskonut ;) )

koiran ottaminen (en voinut sietää vielä pari vuotta sitten koiria)

Vierailija
80/119 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielenterveysongelmat, isän varhainen kuolema, keskenmeno. Että minussa on näin paljon rohkeutta kohdata kaikki vastoinkäymiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan